SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
met de huidige prijzen ben je zo aan dat bedragquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij zulke spaaracties is het wel een nadeel als je elke dag gaat omdat je meestal voor ¤ 10,- aan boodschappen moet doen voor een zegeltje
?quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb van die mini flesjes cola
Daar had ik de helft van opgedronken, kon ik mooi het laatste beetje opdrinken bij mijn avondeten
Oh spaar je weer? Dan spaar ik weer ook voor jou.quote:Op maandag 2 september 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al drie bioscoopzegels. Beetje zuur wel dat ik op de 19,67 ofzo uitkwam.
Ohja, moet niet vergeten dat ik nog spareribs van de slager in de vriezer heb liggenquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las echt 1 miliseconde spareribs.
Denk dat ik maar naar bed moet
quote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh spaar je weer? Dan spaar ik weer ook voor jou.
Naturel en dan zelf kruiden of al gekruid?quote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, moet niet vergeten dat ik nog spareribs van de slager in de vriezer heb liggen
Gefeliciteerd, je bent drachtig.quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik al voor de derde keer vandaag zin in Maltesers. Die heb ik echt NOOIT in huis.
Deze zijn al gekruid en gegaard. Even een uurtje in de oven en dan kun je de botjes er zo uit drukkenquote:Op maandag 2 september 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naturel en dan zelf kruiden of al gekruid?
NOU, GENIET ERVAN MEID !!!quote:Op maandag 2 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
NOU IK HEB OOK DRUIFJES HOOR!!!! @:4everblackeyed
quote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb nu 3 volle kaarten maar spaar nog wel even door.
Wat voor thee?quote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net Milka choco-biscuit bij mijn kopje thee @:4EverBlackEyed
Hardop gelachenquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.snuffelstore.be/product-categorie/voeding/
"Goedkope voeding
Met het kopen van goedkope voeding online ontdekt u ontzettend veel voordelen"
_!
Is dit voor Zeeuwen?
quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed morgen ga ik hier eten https://woolsery.com/thecollective/the-farmers-arms/
Zie dat je al bij ¤ 5,- een zegeltje krijgt, een volle kaart is 4 zegels. Dus met een AH premium verdubbelaar kan dat vrij vlot gaanquote:
Groen, met raspberry ofzoquote:
Is de actie vandaag begonnen?quote:
Lekkerrrrrquote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb nog veel meer lekkers op het programma staan ook
Ahja en ik heb premium.quote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat je al bij ¤ 5,- een zegeltje krijgt, een volle kaart is 4 zegels. Dus met een AH premium verdubbelaar kan dat vrij vlot gaan
Daarom, dan heb je met een tientje al een kaart volquote:
slijmerigquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het plakkerige wordt een stuk minder als er boter op de boterham zit
De eigen foqueville-psychquote:Op maandag 2 september 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordelige therapiesessie van Modie?
Het is een bestaande kastquote:Op maandag 2 september 2024 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet je dan gewoon geen pc's bouwen
Ik ben dus een man?quote:Op maandag 2 september 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ranja is voor jongens en meisjes.
Melk is voor vrouwen.
Karnemelk is voor mannen.
Wil ikea die restjes gratis hebben voor koopjeshoek misschien? @bitterbalquote:Op maandag 2 september 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Die plintenmeneer heeft alle restjes aan mij meegegevenmaar dat worden straks restjes van 2x 50 cm en 1x 60 cm. Ik wil het wel op MP zetten voor andere mensen om gratis op te halen maar hoe lang zouden jullie zoiets bewaren? Meneer waar ik ze van heb opgehaald had zijn advertentie er ook al sinds mei opstaan
![]()
maar hey, er is nog wel iemand blij mee
Hoe kom je hier bij uitquote:Op maandag 2 september 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/mellow01673(...)_6J63AuSTpfwU9e5iytg
Nu lijk ik 1.10m.quote:
Nog net zichtbaar met de James Webb-ruimtetelescoop, James Webb Space Telescope, JWST of kortweg The Webb.quote:
Oh dat is wel prima danquote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geldt ook op vreten en drinken.
Hoe type je dit dan?quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Echt vervelend als je in bed ligt en dan bedenkt dat je je telefoon niet bij hebt en dat ding ergens in huis moet gaan zoeken
quote:Op maandag 2 september 2024 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog net zichtbaar met de James Webb-ruimtetelescoop, James Webb Space Telescope, JWST of kortweg The Webb.
Die eet en die eet nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat iedereen dieet, want iedereen eet
Oid.
wat voor limonade heb jequote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ga een glas limonade en een muffin nuttigen
ohnee, niet weerquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.snuffelstore.be/product-categorie/voeding/
"Goedkope voeding
Met het kopen van goedkope voeding online ontdekt u ontzettend veel voordelen"
_!
Is dit voor Zeeuwen?
Ik wil even melden dat ik richting mijn bed ga.quote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Neequote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Oke, zou ik ook moeten doen, maar ik ben niet verstandig dus jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik richting mijn bed ga.
@:4everblackeyed
Dubbel chocolade muffin beste muffinquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker, wat voor smaak muffin?
Heb jij trouwens nog steeds melk met vezels?quote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef essnhills het volgende:
@:4Everblackeyed ik neem zo een glas water met mijn avondmedicatie/supplementen
Beter een koekjequote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dubbel chocolade muffin beste muffin
Of gewoon zo uit het pak in je mond gietenquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar eet je ooit hagelslag op brood? Pindakaas met hagelslag
Jawelquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar eet je ooit hagelslag op brood? Pindakaas met hagelslag
Heb standaard een zakje in mn tas, gaat ook wel eens rond om uit te delenquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of gewoon zo uit het pak in je mond gieten
Komt dat van gras koeien?quote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog steeds melk met vezels?
Chocolate Chip cookies met zoutquote:
Jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel de XXL hagelslag tochquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb standaard een zakje in mn tas, gaat ook wel eens rond om uit te delen
jaaquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel
Pindakaas met hagelslag
Maar zonder boter
oehhquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt dat van gras koeien?
[..]
Chocolate Chip cookies met zout
quote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb nu 3 volle kaarten maar spaar nog wel even door.
Framboos van Raakquote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor limonade heb je
[..]
ohnee, niet weer
Ja, extra vezelrijk grasquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Raakquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Vanille.quote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker, wat voor smaak muffin?
Jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanille.
Ik heb ook zojuist m'n airco aan gezet, moet ik dat ook melden?
nee dan word ik jaloersquote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanille.
Wtfquote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mag ik een keer aan die gehechte sparerib van jou komen knagen?
Gadverquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol watquote:
Flex flex flexquote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanille.
Oh, niet meegekregen en klonk behoorlijk randomquote:Op maandag 2 september 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was toch verstopt![]()
klinkt anders wel heel random ja
Omdat ik hilarisch benquote:Op maandag 2 september 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]waarom moet ik hier om lachen
IEHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Alles volkorenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, niet meegekregen en klonk behoorlijk random
quote:
Ja + tagjequote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet of ik dat moet melden.
Ik weet niet of ik dit herken. En straf, waarvoor?quote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat je gewoon kan sporten als eventuele klachten boven je nek zitten.
Nu voel ik getintel door m'n hele lichaam
Echt dat gevoel van dat je weet dat je een virus oid hebt opgelopen, maar zonder dat je er verder echt last van hebt anders dan de gebruikelijke verkoudheid en/of vermoeidheid. Ik verdien deze straf wel.
Ben je nou nog steeds ziek, zwak en misselijk?quote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat je gewoon kan sporten als eventuele klachten boven je nek zitten.
Echt dat gevoel van dat je weet dat je een virus oid hebt opgelopen, maar zonder dat je er verder echt last van hebt anders dan de gebruikelijke verkoudheid en/of vermoeidheid. Ik verdien deze straf wel.
quote:Op maandag 2 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Hij is nooit ziek.quote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds ziek, zwak en misselijk?
O.quote:
Sporten terwijl ik wist dat ik een virus oid heb opgelopen en ook niet helemaal 100% lekker was vandaagquote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit herken. En straf, waarvoor?
Tripje naar Lourdes?quote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt behoefte om te lopen
Dat zal'm leren.quote:Op maandag 2 september 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanmiddag tussendoor al even sporten, wegens warmte lekker koel op de fitness.
Dacht lekker rustig, staat daar zo’n mongool keihard te kreunen en gooien met gewichten.
Dan ga ik altijd vervelend doen.
Ik ben deze zomer bezig met een missie om elke ziekteverwekker een keer gehad te hebben, dan overleef ik straks de winter omdat ik weerstand heb opgebouwdquote:Op maandag 2 september 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds ziek, zwak en misselijk?
quote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de maagd Maria met schuim op het mondje van een klif springt.
quote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of ik die klote-pc nu aan de praat kan krijgen.
Oh ja, die mensen zijn het ergste.quote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer bezig met een missie om elke ziekteverwekker een keer gehad te hebben, dan overleef ik straks de winter omdat ik weerstand heb opgebouwd
Vooral dankzij kutcollega's die die zooi keer op keer meenemen naar kantoor. En dan vooral die ene met een kind dat net een paar maanden naar de crčche gaat zie ik als verdachte
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je dan gedaan hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik haat (sommige) mensen. Vooral sjonnies.
quote:Op maandag 2 september 2024 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb sporten vandaag overgeslagen want ik dacht dat het vies warm in de zaal zou zijn. Kreeg ik een 'appje van iemand en die zei dat het veel te warm was in de zaal. Dus ik heb de juiste keuze gemaakt.
quote:Op maandag 2 september 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Klaar. Tijd om te testen of ie het doet zonder te ontploffen
quote:Op maandag 2 september 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, geen problemen
Alleen geen beeld
Zou wel goud zijn als ze hem alsnog op het nippertje in de boeien werken.quote:Op maandag 2 september 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Zou Poetin een dubbelganger naar Mongolië hebben gestuurd?
Laat het rusten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef Nattekat het volgende:
95% luchtvochtigheid
Plaknachtgenot
Oh, buiten zelfs 99%. Heerlijk.
Heyquote:
Het gaat gelukkig de goede kant op, alleen het bekken is nog strontvervelend.quote:
Slecht slapen is altijd ellende, maar je hebt 2 weken vakantie in het vooruitzicht. Ga je nog iets doen of zie je perdag?quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:17 schreef Karzai het volgende:
ik heb slecht geslapen, nog een dagje werken, daarna lekker 2 weken vrij
ging gister na het avondeten wel gelijk plat op de bank, net even de keuken opgeruimd en de vaatwasser aangezet.
zo nog maar ff een uurtje liggen
Morguh mscholquote:
Morguh heerquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:31 schreef tong80 het volgende:
Heb al rondje gewandeld daar net. Heerlijk rustig.
Zeker. Lang genoeg geslapen. Lag er om 21:00 uur al in.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heergij zeit van de vlotte
mogguh dotquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig de goede kant op, alleen het bekken is nog strontvervelend.
[..]
Slecht slapen is altijd ellende, maar je hebt 2 weken vakantie in het vooruitzicht. Ga je nog iets doen of zie je perdag?
[..]
Morguh mschol
O dat zijn beste nachten dan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Lang genoeg geslapen. Lag er om 21:00 uur al in.
Ik heb wel iets voor je om de keel te smeren. Huehuehue.quote:
Steeds beter. Af en toe te veel hooi op vork. Daarom gisteren vroeg naar bed. Kwam ook door weekend, druk met tentoonstelling waar ik met teksten onder schilderijen hang.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn beste nachten dan.
Hoe gaat het verder met je?
Ik zie wel, voolsnog niets geplandquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig de goede kant op, alleen het bekken is nog strontvervelend.
[..]
Slecht slapen is altijd ellende, maar je hebt 2 weken vakantie in het vooruitzicht. Ga je nog iets doen of zie je perdag?
[..]
Morguh mschol
Dat is fijn te lezen, gelukkig dat je je steeds beter gaat voelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. Af en toe te veel hooi op vork. Daarom gisteren vroeg naar bed. Kwam ook door weekend, druk met tentoonstelling waar ik met teksten onder schilderijen hang.
Lekker vrij en genieten van het niets doen. Is ook lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zie wel, voolsnog niets gepland
O dat is niet leuk om te horen. Jammer, maar wel verstandig dan. Fijn dat je je geld wel terug hebt gekregen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:44 schreef Karzai het volgende:
De trip naar New York maar geannuleerd, want ik heb nog geen rust in mijn hoofd en het leek mij daarom niet verstandig om in mijn eentje naar zo,n drukke stad te gaan. Gelukkig wel mijn geld terug gekregen van de verzekering
Ik baal er wel van, kom er maar niet vanaf.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet leuk om te horen. Jammer, maar wel verstandig dan. Fijn dat je je geld wel terug hebt gekregen.
Snap ik, neem aan dat je er wel hulp voor hebt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik baal er wel van, kom er maar niet vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, neem aan dat je er wel hulp voor hebt?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de tijd vliegt, voor je het weet ben je weer aan het werkquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:50 schreef Karzai het volgende:
Maja, maar een beetje fietsen, dagje strand, de slaapkamer kan wel een likje verf gebruiken. Die 2 weken zijn zo weer om
Gelukkig, dan hoop ik dat het snel helptquote:
durf ik je niet te zeggen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil ikea die restjes gratis hebben voor koopjeshoek misschien? @:bitterbal
Komt een andere kans weer denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik baal er wel van, kom er maar niet vanaf.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je om de keel te smeren. Huehuehue.
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 3 september 2024 06:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je om de keel te smeren. Huehuehue.
Je hebt gewoon Corona.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Zeeuwse kinkhoest. Ga niet bepaald fris en fruitig weer aan het werk
Beterschapquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb je gedaan dat de temp nu al stijgtquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
23,1 graden in mijn slaapkamer toen ik wakker werd vanmorgen. Intussen alweer 23,9 en ik vind het benauwd.
Staat de zon er opquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
23,1 graden in mijn slaapkamer toen ik wakker werd vanmorgen. Intussen alweer 23,9 en ik vind het benauwd.
Citroenthee met honingquote:
Nee, die staat nog aan de voorkant van het huis.quote:
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat de temp nu al stijgt
Van mij wel. Warm genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:39 schreef dud0r het volgende:
Mag de temperatuur zo blijven voor de rest van de dag?
De temperaturen gaan alweer dalen na het weekend, nog even een weekje volhoudenquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij wel. Warm genoeg.
En dan nu al zoveel opwarming in je slaapkamer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die staat nog aan de voorkant van het huis.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:32 schreef CherryLips het volgende:
week te lang..quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De temperaturen gaan alweer dalen na het weekend, nog even een weekje volhouden
Ja, ben je er klaar mee?quote:
Rond de 20-23 is goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De temperaturen gaan alweer dalen na het weekend, nog even een weekje volhouden
24,3 intussen. Maar mijn laptop staat wel aan. Dus die zorgt nu ook voor verwarming.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nu al zoveel opwarming in je slaapkamer.
Hete boy jij
Ik teken er ook voor. ZO temp dat je lekker zonder jas nog naar buiten kan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rond de 20-23 is goed genoeg.
ik was er al klaar mee voor het begonquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben je er klaar mee?
Ik vind dat het deze zomer best wel mee is gevallen met de hete dagen.
Zo heel veel hebben we er gelukkig niet gehad.
waarom doe je die dan ook aan op je slaapkamer..quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24,3 intussen. Maar mijn laptop staat wel aan. Dus die zorgt nu ook voor verwarming.
ga gewoon naar je werk, hoef je geen fok te lezenquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn we weer even klaar met iets onbenulligs als temperatuur?
Deal with it!
Omdat dat ook mijn werkkamer is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom doe je die dan ook aan op je slaapkamer..
Temperatuur is prima nu. Luchtvochtigheid daarentegen...quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Deal with it!
O dat schiet opquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was er al klaar mee voor het begon
Het is maar goed dat we dat zelf niet kunnen regelen. De een wil warm, de ander koud. Gaat oorlog wordenquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Deal with it!
Dan wordt het tijd voor een brilletjequote:Op dinsdag 3 september 2024 08:01 schreef Ama het volgende:
Kan niet zien of het nou heel mistig is of dat het regent.
Ga gewoon aan je werk, hoef je niet de temperaturen te typen die je ervaartquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ga gewoon naar je werk, hoef je geen fok te lezen
straks ja, ik hoef nog niet naar werkquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga gewoon aan je werk, hoef je niet de temperaturen te typen die je ervaart
zou wel mooi zijn, allemaal lokale warmte en kou frontenquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we dat zelf niet kunnen regelen. De een wil warm, de ander koud. Gaat oorlog worden
Bij de een tropich bij de ander een dikke laag sneeuwquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn, allemaal lokale warmte en kou fronten
Krijgen we volgende week dan die van deze week?quote:
Dat ben jij tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nu al zoveel opwarming in je slaapkamer.
Hete boy jij
Die ene met dat ijsje is maar een rare. Zo eet je toch geen ijsjes.quote:
Had ik al lang gezienquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef bitterbal het volgende:
een slangetje heeft een paarse bikini aan us
Dan kunnen ze zien dat ze er niet bij kunnenquote:
Kunnen ze niet in slaap komen vanwege dat licht.quote:
ja maar deze slangen hebben geen staartquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ene met dat ijsje is maar een rare. Zo eet je toch geen ijsjes.
Die zitten in haar hoofd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar deze slangen hebben geen staart
Die ene boven 'm zit ook wel naar dat ijsje te loeren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar deze slangen hebben geen staart
die ene houdt het vast, zodat die andere er aan kan likken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ene boven 'm zit ook wel naar dat ijsje te loeren.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ene boven 'm zit ook wel naar dat ijsje te loeren.
immerquote:
of je koopt gewoon glow in the dark schakelaarsquote:
Al tijd gehad om te kijken welke je dubbel had?quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
immer
4420 stapjes alweer gedaan zo op de vroege ochtend. moet niet gekker worden
Of ze leren gewoon waar die zit en onthouden dat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
of je koopt gewoon glow in the dark schakelaars
tijd wel. vergeten ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al tijd gehad om te kijken welke je dubbel had?
kan ookquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ze leren gewoon waar die zit en onthouden dat.
Is er een stapje dubbel geteld? Dat is wel een kwalijke zaak!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al tijd gehad om te kijken welke je dubbel had?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een stapje dubbel geteld? Dat is wel een kwalijke zaak!
Verder met opruimen. Ga vandaag badkamer kastjes leeg halen en veel weg gooien en vanaaf ga ik uit etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Tijd om te stoppen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc loopt te kutten, of ziggo, of allebei.
Al getest met telefoon op eigen netwerk vs mobiel netwerk neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Heel veel websites doen het niet. Fijn.
PC opnieuw opstarten doet wonderenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al getest met telefoon op eigen netwerk vs mobiel netwerk neem ik aan?
Scheelt weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC opnieuw opstarten doet wonderen
Jouw pc start tenminste opquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC opnieuw opstarten doet wonderen
Er al uit gehaald en opnieuw bijgeplaatst?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt m'n ram gewoon niet. En ja, het zit er goed in.
4 slots en 2 sticks, die heb ik in elke legale combinatie getest met beide sticks. Ze doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er al uit gehaald en opnieuw bijgeplaatst?
Geef er een ram opquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt m'n ram gewoon niet. En ja, het zit er goed in.
stof?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 slots en 2 sticks, die heb ik in elke legale combinatie getest met beide sticks. Ze doen het gewoon niet
https://techpulse.be/tips(...)ram-niet-detecteert/quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 slots en 2 sticks, die heb ik in elke legale combinatie getest met beide sticks. Ze doen het gewoon niet
dan zijn ze stukquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
heb je rivieruitzicht vanuit je balkonquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
mijn hotel zit aan deze rivier en ze zijn bang dat het gaat overstromen
[ afbeelding ]
Heavy flooding in northern Thailand is now wreaking havoc in Bangkok, with the capital bracing itself for the Chao Phraya River to burst its banks, according to the Royal Irrigation Department (RID).
Floodwaters from the northern provinces are surging into Bangkok, spurred by a rushed discharge from the Chao Phraya dam in Chai Nat. This dam, crucial for regulating water levels downstream, is now having a direct impact on the Central Plains and Bangkok.
Yesterday, August 29, the dam released a staggering 1,300 cubic metres of water per second, up from 1,100 cubic metres previously. This increase comes as the swollen Yom and Nan rivers, tributaries of the Chao Phraya, have prompted the higher discharge rate.
Thanet Somboon, Director of the Bureau of Water Management and Hydrology, warned that the discharge rate will likely stay at 1,300-1,400 cubic metres per second over the coming days due to the persistently high water levels. The bureau will be keeping a close eye on rainfall in flood-prone regions between now and September 4, with more heavy rain expected.
https://thethaiger.com/ne(...)gte2ge_zaYKYdMZuFh8Q
uhmm weet ik eigenlijk niet. geloof dat ik geen balkon heb in het hotelquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je rivieruitzicht vanuit je balkon
Tuurlijk, ben niet dom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zijn ze stuk
heb je wel de goede soort gehaald
Dit is waarom ik voor prebuilt gegaan ben. Echt geen zin en tijd om alles bij elkaar te zoeken, ik kom al amper aan het gamen zelf toe.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zijn ze stuk
heb je wel de goede soort gehaald
Oeps.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Heavy flooding in northern Thailand is now wreaking havoc in Bangkok, with the capital bracing itself for the Chao Phraya River to burst its banks, according to the Royal Irrigation Department (RID).
Floodwaters from the northern provinces are surging into Bangkok, spurred by a rushed discharge from the Chao Phraya dam in Chai Nat. This dam, crucial for regulating water levels downstream, is now having a direct impact on the Central Plains and Bangkok.
Yesterday, August 29, the dam released a staggering 1,300 cubic metres of water per second, up from 1,100 cubic metres previously. This increase comes as the swollen Yom and Nan rivers, tributaries of the Chao Phraya, have prompted the higher discharge rate.
Thanet Somboon, Director of the Bureau of Water Management and Hydrology, warned that the discharge rate will likely stay at 1,300-1,400 cubic metres per second over the coming days due to the persistently high water levels. The bureau will be keeping a close eye on rainfall in flood-prone regions between now and September 4, with more heavy rain expected.
dan kan je vanaf je raam zo de rivier in duiken als die zo hoog staatquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhmm weet ik eigenlijk niet. geloof dat ik geen balkon heb in het hotel
oke hoorquote:
ik ben niet eens voor een desktop gegaan. vond een laptop wat handiger en ik game toch niet zoveel op de pc als de console.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik voor prebuilt gegaan ben. Echt geen zin en tijd om alles bij elkaar te zoeken, ik kom al amper aan het gamen zelf toe.
Voordat ik overging op een gaming laptop had ik ook zelf alle compartimenten bij elkaar gezocht om zelf in elkaar te zetten, nou dat duurde ook een tijd voordat ik die kon gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik voor prebuilt gegaan ben. Echt geen zin en tijd om alles bij elkaar te zoeken, ik kom al amper aan het gamen zelf toe.
oh jee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal jou weer gebeurenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal jou weer gebeurenja nu zijn ze in bangkok wel bekend met overstromingen maar deze keer schijnt het blijkbaar onwijs veel water te zijn wat er aan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben juist voor desktop te gaan na laptop. Ik ga er van uit dat ik de komende vijf/zes jaar wel mee kan zonder upgrades, maar fatsoenlijk kúnnen upgraden vind ik wel belangrijk. M'n laptop speelt nog wel, maar het ziet er wel wat aardappelig uit nu.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je vanaf je raam zo de rivier in duiken als die zo hoog staat
[..]
oke hoor
[..]
ik ben niet eens voor een desktop gegaan. vond een laptop wat handiger en ik game toch niet zoveel op de pc als de console.
Tevens https://www.lego.com/nl-n(...)fore-christmas-21351 ik wil deze maar ik mag geen LEGO meer kopen van mezelf want al dure maand endezo's
Ja, precies. Ik heb daar echt de energie niet meer voor en zķ veel scheelt het ook weer niet qua kosten uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordat ik overging op een gaming laptop had ik ook zelf alle compartimenten bij elkaar gezocht om zelf in elkaar te zetten, nou dat duurde ook een tijd voordat ik die kon gebruiken.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
pattaya hebben ze al overstromingen
[ afbeelding ]
Destijds scheelde het nog wel in prijs, maar achteraf met alle tijd die het vervolgens nog gekost heeft bij mij en vooral mijn broer. Ga ik dat geen tweede keer meer doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben juist voor desktop te gaan na laptop. Ik ga er van uit dat ik de komende vijf/zes jaar wel mee kan zonder upgrades, maar fatsoenlijk kúnnen upgraden vind ik wel belangrijk. M'n laptop speelt nog wel, maar het ziet er wel wat aardappelig uit nu.
[..]
Ja, precies. Ik heb daar echt de energie niet meer voor en zķ veel scheelt het ook weer niet qua kosten uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |