SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nou ja je zegt ik snap de 'concepten' mooi/lelijk maar vind de bijkomende waardeoordelen/vooroordelen stom/kut/onzin/oid.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik net naar huis kwam viel er opeens een korte stevige bui regen naar beneden, heeft niks gedaan qua temperatuur maar het wel lekker extra vochtig gemaakt, genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Modus het volgende:
BREAKING
beelden gelekt van 4E bij pilates
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like gegeven voor die paaskuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
winter is comingquote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
de klok heit zeven en er is buiten niets te beleven
quote:Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
eerst over 15 daagjes een feestje dat ik weer thuis kan piese en douche
als je dan even gaat douchen om schoon te worden heeft hij gelijkquote:
verpest het nou nietquote:
Bloemkool is vrouwelijk hequote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
@:4everblackeyed ik ga bloemkool met braadworst eten
vrouw met worstquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
@:4everblackeyed ik ga bloemkool met braadworst eten
quote:
as t alleen kiwi's was wat je had opgeschreven was het slecht....quote:Op maandag 2 september 2024 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een boodschappenlijstje gemaakt. Ik sta in de winkel, kan het niet vinden. Heb ik zeker weer op tafel laten liggen. Dus doe op goed geluk de boodschappen.
Sta ik bij de kassa, kom ik het lijstje toch tegen
Morgen dus terug om kiwi's te halen.
Ga je de kiwi's met schil eten voor betere gerries?quote:Op maandag 2 september 2024 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een boodschappenlijstje gemaakt. Ik sta in de winkel, kan het niet vinden. Heb ik zeker weer op tafel laten liggen. Dus doe op goed geluk de boodschappen.
Sta ik bij de kassa, kom ik het lijstje toch tegen
Morgen dus terug om kiwi's te halen.
Nee bahquote:Op maandag 2 september 2024 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je de kiwi's met schil eten voor betere gerries?
hoeveel producten stonden op je lijssie?quote:
en hoeveel producten heb je er van mee genomen,\? naast je kiwi want die vind je belangrijk genoeg om te melden.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel producten stonden op je lijssie?
Stuk of twaalf. Alleen de kiwi's ontbraken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel producten stonden op je lijssie?
en wat heb je meegesleept dat er niet op staat??quote:Op maandag 2 september 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuk of twaalf. Alleen de kiwi's ontbraken.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoeveel producten heb je er van mee genomen,\? naast je kiwi want die vind je belangrijk genoeg om te melden.
hoeveel producten heb je meegenomen die er niet op staan?
Ben jij van de boodschappengestapo of wat?quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat heb je meegesleept dat er niet op staat??
quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ben jij van de boodschappengestapo of wat?
nee van de snaaiplieziequote:Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ger, verantwoording willen we. Snaai zeker he?
Zo te zien beweegt het onweer van je af.quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wordt het ineens nacht hier. Het kan zo losbarsten
Waarom moet dat nou hier pas als ik lig te slapen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wordt het ineens nacht hier. Het kan zo losbarsten
Dat is niet wat ik hier ziequote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien beweegt het onweer van je af.
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.quote:
Apocalypsequote:Op maandag 2 september 2024 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.Een eerder onweersbui trekt wel weg van Deventer. Rare patronen.
Hier komt de zon er weer doorquote:Op maandag 2 september 2024 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een andere radar komt het opeens vanuit het zuidoosten opzetten richting Deventer.Een eerder onweersbui trekt wel weg van Deventer. Rare patronen.
Russische roulette? Wordt je geëlektrocuteerd als je het fout doet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
5 stekkers en 4 plekken waar ze in passen
1 van de twee rode kabels is niet nodig, 1 van de 3 zwarte kabels is niet nodig. 1 rode kabel is absoluut noodzakelijk en 1 zwarte is absoluut noodzakelijk.
Dit is Russische roulette.
hier sowieso nietquote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk geen moessongenot meer voordat het donker is, dat is wel weer spijtig.
gelukkig staat op elke stekker waar ze in moetenquote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
5 stekkers en 4 plekken waar ze in passen
1 van de twee rode kabels is niet nodig, 1 van de 3 zwarte kabels is niet nodig. 1 rode kabel is absoluut noodzakelijk en 1 zwarte is absoluut noodzakelijk.
Dit is Russische roulette.
quote:
Morgen zwemmend de post rondbrengenquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
@:bomenverzameling wateroverlast in Eindhoven
Met de waterfietsquote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen zwemmend de post rondbrengen
Jaquote:
Ik heb 5 sata kabels, geen idee waar ze voor zijnquote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig staat op elke stekker waar ze in moeten
misschien moet je dan gewoon geen pc's bouwenquote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 5 sata kabels, geen idee waar ze voor zijn
Je moet 4ebe wel taggenquote:
Hij heeft vast ook een Intel met die fabricagefout gekocht.quote:Op maandag 2 september 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
maar dus geen 100% modulaire voeding, dat is wel een faal punt hoor anno 2024
Of zo'n gratis voeding bij de videokaart, die dingen kosten serieus mensenlevens.quote:Op maandag 2 september 2024 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een Intel met die fabricagefout gekocht.
Check topic pointer. Nieuwe regelquote:Op maandag 2 september 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Moet ik toestemming hebben ofzo?
Heb jij nog steeds zo'n verouderde 3090?quote:Op maandag 2 september 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n gratis voeding bij de videokaart, die dingen kosten serieus mensenlevens.
Wij hadden net allemaal verteld wat we gingen eten toen ze binndn kwam vallen met ze vraag wat we gingen eten. En dat ze niet terugleest tenzij getagged.quote:Op maandag 2 september 2024 20:14 schreef mschol het volgende:
maar waarom moeten 4EBE taggen? wat is er vanmiddag voorgevallen wat ik gemist heb?
ahaquote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden net allemaal verteld wat we gingen eten toen ze binndn kwam vallen met ze vraag wat we gingen eten. En dat ze niet terugleest tenzij getagged.
Dus daarna kwam het verzoek dat iedereen haar moest taggen als er iets werd genuttigd.
Dit had ik vandaag met gele m&m's, en ook nooit in huis.quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik al voor de derde keer vandaag zin in Maltesers. Die heb ik echt NOOIT in huis.
Die zijn echt zo lekker. 🩷quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik al voor de derde keer vandaag zin in Maltesers. Die heb ik echt NOOIT in huis.
RTX 4090 nu.quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds zo'n verouderde 3090?
je bent zelf een druifjequote:Op maandag 2 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
NOU IK HEB OOK DRUIFJES HOOR!!!! @:4everblackeyed
Wij houden contact.quote:Op maandag 2 september 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nu serieus wat buiigheid aan @:Lospedrosa
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |