De laatste zinquote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is Mirjam nou enthousiast over haar nieuwe man? Of is ze vooral blij dat ze niet meer alleen is met David?
Neequote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef DKUp het volgende:
Die nieuwe man bij Mirjam gaat niks worden.
Die ijskoude vrouw gaat het niet vinden. Laatste deel van je zin nooit in dat gatquote:Op maandag 2 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Mirjam krijgt weer leuke brieven na dit programma. Of zit bij de reünie met een leuke man die gewoon om de hoek bleek te wonen.
Wat is er ijskoud aan hoe blij ze reageert op deze man?quote:Op maandag 2 september 2024 21:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die ijskoude vrouw gaat het niet vinden. Laatste deel van je zin nooit in dat gat
Verder komt het nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er ijskoud aan hoe blij ze reageert op deze man?
Ze moet met mannen die totaal niks zijn verplicht tijd vullen. Bij een normale date kun je naar huis.
Ik ga 4 horkerige vrouwen voor een date met jou regelen. Kijken of je verder komt.quote:
Ik ben niet geschikt voor dit programma, ik zal ze zo wegsturen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga 4 horkerige vrouwen voor een date met jou regelen. Kijken of je verder komt.
IJskoude manquote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor dit programma, ik zal ze zo wegsturen.
Dat mag niet
IKKKKKKKKK BEN PEEEEEEEEHTEUWRRRRRquote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Peter (van Iris) doet zijn tanden niet van elkaar als hij praat…
Orenquote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe man bij Iris zit met zwangere buik achter het stuur.
Ze passen wel: lekker zuipen en roken.quote:
Zon, zee, zuipen, ziekenhuisquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze passen wel: lekker zuipen en roken.
Kapitein Igloquote:Op maandag 2 september 2024 21:39 schreef DKUp het volgende:
Je moet alleen Griekse muziek kunnen spelen.
Anders ken je vertrekken
Peter vis GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |