Yep. Een pvv aanhanger.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rt-excuses~adeb508a/
Blijkbaar is het een Turkse amateur vlogger die Valentino heet die bewust de confrontatie zocht, het filmde en online zette. Dat die gast nog niet opgepakt is verbaast me.
Dat komt omdat mensen vast zitten in de dogma dat de enige twee keuzes je bek dicht houden of een mes tussen je ribben is. Zoals ik al eerder schreef zijn er genoeg dingen die je kan doen zonder dat je een mes tussen je ribben krijgt. Je kan indirect confronteren, een deėscalerende opmerking maken, je buurman bewust maken van wat er gebeurt, naar de buschauffeur gaan, politie bellen, filmpje maken.quote:Op maandag 2 september 2024 23:14 schreef Peppert het volgende:
[..]
We zijn bang voor geweld en problematiek. Het geldt op persoonlijk, nationaal en internationaal niveau. Dus als je macht wil laten tonen dan moet de capaciteit voor geweld aanwezig zijn en het liefst zo groot mogelijk. Dan houden we allemaal onze mond met een zeer kleine uitzondering hier en daar.
Probleem is een beetje dat dit soort lui ook zomaar een mes kunnen trekken. Volledig van het padje.quote:Op woensdag 4 september 2024 03:42 schreef de_boswachter het volgende:
Kan relvlogger Valentino niet heel snel met de Rendac mee. Hopelijk slaat iemand deze kkneus voorafgaand nog even het licht uit de ogen.
Staat het wel op beeldquote:Op woensdag 4 september 2024 06:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat dit soort lui ook zomaar een mes kunnen trekken. Volledig van het padje.
Sta je weer voor lul omdat je zelf keihard discrimineert. Het is een PVV aanhanger met christelijke trekjes. Exact dezelfde types als u. Houden ervan om anderen te vertellen hoe ze moeten leven.quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
"door mensen als jou worden demonen als deze geaccepteerd"
man man
lang leve de islam
lolquote:Op woensdag 4 september 2024 07:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sta je weer voor lul omdat je zelf keihard discrimineert. Het is een PVV aanhanger met christelijke trekjes. Exact dezelfde types als u. Houden ervan om anderen te vertellen hoe ze moeten leven.
quote:Op woensdag 4 september 2024 07:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sta je weer voor lul omdat je zelf keihard discrimineert. Het is een PVV aanhanger met christelijke trekjes. Exact dezelfde types als u. Houden ervan om anderen te vertellen hoe ze moeten leven.
Scheldende eencellige heeft een paar afslagen gemist in zijn opvoeding.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 07:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Allebei.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:14 schreef ach het volgende:
Weer een T
Wat is daar toch mis mee? Allemaal inteelt of geen opvoeding?
Jaja een PVV-aanhanger.. dat zal best. Maar ook een Turk dus kennelijk gewoon een moslim. En dus voldoet hij perfect aan het stereotypequote:Op woensdag 4 september 2024 07:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zwakbegaafd + geen opvoeding + cultuurquote:Op woensdag 4 september 2024 08:14 schreef ach het volgende:
Weer een T
Alle Turken zijn moslim?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jaja een PVV-aanhanger.. dat zal best. Maar ook een Turk dus kennelijk gewoon een moslim. En dus voldoet hij perfect aan het stereotype
Ik heb een aantal van zijn vlogs gekeken en hij doet zich voor als een olijke en altijd goedgeluimde vlogger. Achter deze facade gaat echter een hoop opgekropte woede schuil en soms komt het tot een korte verbale uitbarsting. Deze knakker is een tikkende tijdbom.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Het is niet voor het eerst dat de vlogger, die zichzelf Valentino noemt, anderen lastigvalt in Den Haag. In dezelfde week bedreigde en belaagde hij nog meerdere onschuldige mensen op straat en maakte hij daar video’s van. Onder andere een Franse toerist en zijn zoon moesten het ontgelden. ,,Ik zal jou en je zoon een lesje leren”, zegt hij onder andere in die beelden. De video’s staan op YouTube en zijn enkele duizenden keren bekeken.'
Een prop van maken en weggooien in de prullenbak zou ik zeggen.
De tramschutter was een paar jaar eerder ook viral gegaan met je halve kont staat open filmpje....quote:Op woensdag 4 september 2024 17:05 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal van zijn vlogs gekeken en hij doet zich voor als een olijke en altijd goedgeluimde vlogger. Achter deze facade gaat echter een hoop opgekropte woede schuil en soms komt het tot een korte verbale uitbarsting. Deze knakker is een tikkende tijdbom.
Er zijn best veel Turken en Marokkanen die op PVV stemmen. Los daarvan de naam van deze vlogger Valentino Basili klinkt niet Turks of Marokkaans. Vraag me af waar men dat vandaan haalt dat hij Turks is.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jaja een PVV-aanhanger.. dat zal best. Maar ook een Turk dus kennelijk gewoon een moslim. En dus voldoet hij perfect aan het stereotype
Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:58 schreef Zefi het volgende:
[..]
Er zijn best veel Turken en Marokkanen die op PVV stemmen. Los daarvan de naam van deze vlogger Valentino Basili klinkt niet Turks of Marokkaans. Vraag me af waar men dat vandaan haalt dat hij Turks is.
Bėrtmüllen.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.
Maar waar haalt men dan vandaan dat hij Turk is? Hij ziet er ook niet als een Turk uit, eerder Surinaams.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ikquote:Op woensdag 4 september 2024 18:12 schreef Zefi het volgende:
[..]
Maar waar haalt men dan vandaan dat hij Turk is? Hij ziet er ook niet als een Turk uit, eerder Surinaams.
https://www.youtube.com/@:valentinobasili/videos
https://youtube.com/@valentinobasili?si=1dACHiBiPd2h9S7Xquote:Op woensdag 4 september 2024 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ik
In deze video heeft hij het over "zijn zigeunercultuur" en laat ook zijn woonwagenkamp zien waar hij opgegroeid is en vertelt hoe ze door heel Europa trokken.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ik
Daar zat ik ook aan te denken. In deze vlog krijgt hij 3 woedeaanvallen en de eerste is echt om niks (@ 7:55 min).quote:Op woensdag 4 september 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De tramschutter was een paar jaar eerder ook viral gegaan met je halve kont staat open filmpje....
Ik laat het wel lekker voor wat het is. Ik gun hem geen enkele view van mij.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:24 schreef Zefi het volgende:
[..]
In deze video heeft hij het over "zijn zigeunercultuur" en laat ook zijn woonwagenkamp zien waar hij opgegroeid is en vertelt hoe ze door heel Europa trokken.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik laat het wel lekker voor wat het is. Ik gun hem geen enkele view van mij.
Verdere bevestiging dat het niet om een moslim gaat:quote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Zefi het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik heb alleen gekeken om zijn achtergrond te achterhalen. Het blijkt dus een zigeuner te zijn. Het is geen Turk of moslim afgaande op wat hij in die vlog vertelt. Een boel users hier die homohaat gebruiken om moslimhaat te zaaien.
quote:Haagse ‘relvlogger’ opgepakt voor oproep om aanslag te plegen op moskee
Een 31-jarige Haagse vlogger is woensdagmiddag opgepakt voor opruiing tot een terroristisch misdrijf. Hij zei in een Telegramgroep ‘een genocideaanval’ te willen plegen op moslims. Het is dezelfde man die vorige week in een veel gedeelde video een trampassagier uitschold voor ‘kankerhomo’.
Vertel, welke desinfo?quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/quote:Haagse ‘relvlogger’ opgepakt voor oproep om aanslag te plegen op moskee
Een 31-jarige Haagse vlogger is woensdagmiddag opgepakt voor opruiing tot een terroristisch misdrijf. Hij zei in een Telegramgroep ‘een genocideaanval’ te willen plegen op moslims. Het is dezelfde man die vorige week in een veel gedeelde video een trampassagier uitschold voor ‘kankerhomo’.
Ik vind het typisch dat je de doelpalen verschuift, omdat het toch geen "T" blijkt te zijn:quote:Op woensdag 4 september 2024 19:15 schreef ach het volgende:
Typisch weer dat hij pas wordt opgepakt als het om een moske gaat
Iemand uitschelden is wat anders dan oproepen tot een aanslag "genocideaanval" op een druk bezochte plaats zoals een moskee. In dat laatste geval zal je opgepakt worden of het nu om een moskee, kerk of iets anders gaat.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:14 schreef ach het volgende:
Weer een T
Het is niet zijn echte naamquote:Op woensdag 4 september 2024 17:58 schreef Zefi het volgende:
[..]
Er zijn best veel Turken en Marokkanen die op PVV stemmen. Los daarvan de naam van deze vlogger Valentino Basili klinkt niet Turks of Marokkaans. Vraag me af waar men dat vandaan haalt dat hij Turks is.
Hoe weet je dat? Het doet er nu niet toe, want het blijkt geen Turk te zijn (maar een zigeuner) en ook geen moslim (aangezien hij een aanslag op een moskee wilde plegen en moslims wilde vermoorden). Dit dacht je aanvankelijk wel:quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welke doelpalen? Ik verschuif niks hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 19:26 schreef Zefi het volgende:
[..]
Ik vind het typisch dat je de doelpalen verschuift, omdat het toch geen "T" blijkt te zijn:
[..]
Iemand uitschelden is wat anders dan oproepen tot een aanslag "genocideaanval" op een druk bezochte plaats zoals een moskee. In dat laatste geval zal je opgepakt worden of het nu om een moskee, kerk of iets anders gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |