quote:Op maandag 2 september 2024 18:54 schreef Akathisia het volgende:
Whut, die homo loopt gewoon weg terwijl de man die voor hem opkomt bijna in een gevecht terecht komt . Conclusie: terecht uitgescholden voor homo.
Ja, dat had ook gezien, maar ik vind het knap dat hij dit in eerste instantie aan durft. Dat is lang niet bij iedereen het gevalquote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef Evangelion het volgende:
En die gast met nagellak laat hem in de steek (0:23 - 0:25).
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
"door mensen als jou worden demonen als deze geaccepteerd"
man man
lang leve de islam
kan zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?quote:
Ja ik dacht ook zoiets.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Dan zijn het verdomd goede acteurs.quote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets.
Zoals zoveel tiktoks en X tegenwoordig
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Die zichzelf filmt hoe die afdruipt en dit ook zelf online zet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zijn het verdomd goede acteurs.
En hij filmt het zelf?quote:Op maandag 2 september 2024 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?quote:
Een vlogger, een soort acteur dus. Alles voor de kliks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?
Desinformatie van een mod.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef oblo het volgende:
HULDE voor deze man die iets durft te zeggen tegen die scheldende kerel.
Maar waarom was hij de enige? Zulke mensen gedragen zich zo omdat ze weten dat niemand hem durft tegen te spreken, of dat er misschien eentje tegenin gaat. Als gelijk de halve tram tegengas durft te geven dan blijft hij de volgende keer stil.
Neem een voorbeeld aan deze held.
En die jongen zelf. Die met die teen nagellak en zijn koptelefoon op. Heeft die er eigenlijk wel wat van meegekregen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
Het is wachten op meer mensen die zoiets in scene gaan zetten.
De man met de nagellak die uitgescholden werd door die moslim had muziek op en had niets door. Die ziet ineens die man opstaan en boos doen naar die andere gast dus ik snap dat zijn eerste gedachte is opstaan en ertussen uit.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.
En medereizigers die dat niet weten en partij gaan kiezen. Wat begint als een scene kan snel escaleren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
Het moet maar eens klaar zijn met de cultuur van de andere kant opkijken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets.
Zoals zoveel tiktoks en X tegenwoordig
quote:Op maandag 2 september 2024 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Een vlogger, een soort acteur dus. Alles voor de kliks.
Hij verdient hier aan.
Het is niet in scene gezet, deze debiel ben ik al eens eerder op Youtube tegen gekomen en hij spoort daadwerkelijk niet. Komt regelmatig met politie ed in aanraking, en schuift alles af op ADHD.quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
Het kijkt ook wel een beetje geacteerdquote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is niet in scene gezet, deze debiel ben ik al eens eerder op Youtube tegen gekomen en hij spoort daadwerkelijk niet. Komt regelmatig met politie ed in aanraking, en schuift alles af op ADHD.
Donny gaf 276 euro.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
Deze vlogger wordt nog rijk 😂
https://www.tipeeestream.com/valentino-basili/donation/
Zitten donaties van 1 euro bij.
Nee, dit is die vent die ruzie loopt te zoekenquote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Dit is de gast die opkomt voor de gast met de witte nagellak?
Wat een rare bedragenquote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
De afgelopen maanden is er nauwelijks gedoneerd, en dat zal ook wel zo blijven nu. Dat was enkel na aanleiding van dat zielige youtube filmpje bij Powned dat hij dakloos was 9 maanden geleden.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
Racist, xenofoobquote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef 111210 het volgende:
Vieze stink rat met zn nek tasje, jammer dat niemand m gewoon een platte hand in zn gezicht heeft gegeven om m even op zn plek te zetten
Gezien hij niet wit is is hij het slachtoffer van white suprimacy en weet hij niet meer wat hij doet.quote:Op maandag 2 september 2024 19:59 schreef Starhopper het volgende:
Haha! Ik zie hier al reacties over moslims Die kerel is een PVV stemmer, he, dat weten jullie? https://www.skoften.net/s(...)even-gaat-veranderen
[ afbeelding ]
Wow... ADHD en hij hoeft dus nooit meer te werkenquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef HSG het volgende:
Die man moet gearresteerd worden voor islamofobie, racisme en xenofobie. Daarnaast toont hij geen respect voor andere culturen terwijl je weet hoe zij over homoseksualiteit denken.
[..]
Racist, xenofoob
[..]
Gezien hij niet wit is is hij het slachtoffer van white suprimacy en weet hij niet meer wat hij doet.
We zijn bang voor geweld en problematiek. Het geldt op persoonlijk, nationaal en internationaal niveau. Dus als je macht wil laten tonen dan moet de capaciteit voor geweld aanwezig zijn en het liefst zo groot mogelijk. Dan houden we allemaal onze mond met een zeer kleine uitzondering hier en daar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef oblo het volgende:
HULDE voor deze man die iets durft te zeggen tegen die scheldende kerel.
Maar waarom was hij de enige? Zulke mensen gedragen zich zo omdat ze weten dat niemand hem durft tegen te spreken, of dat er misschien eentje tegenin gaat. Als gelijk de halve tram tegengas durft te geven dan blijft hij de volgende keer stil.
Neem een voorbeeld aan deze held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |