quote:Op maandag 2 september 2024 18:54 schreef Akathisia het volgende:
Whut, die homo loopt gewoon weg terwijl de man die voor hem opkomt bijna in een gevecht terecht komt. Conclusie: terecht uitgescholden voor homo.
Ja, dat had ook gezien, maar ik vind het knap dat hij dit in eerste instantie aan durft. Dat is lang niet bij iedereen het gevalquote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef Evangelion het volgende:
En die gast met nagellak laat hem in de steek (0:23 - 0:25).
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
"door mensen als jou worden demonen als deze geaccepteerd"
man man
lang leve de islam
kan zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?quote:
Ja ik dacht ook zoiets.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Dan zijn het verdomd goede acteurs.quote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets.
Zoals zoveel tiktoks en X tegenwoordig
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Die zichzelf filmt hoe die afdruipt en dit ook zelf online zet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zijn het verdomd goede acteurs.
En hij filmt het zelf?quote:Op maandag 2 september 2024 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?quote:
Een vlogger, een soort acteur dus. Alles voor de kliks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?
Desinformatie van een mod.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef oblo het volgende:
HULDE voor deze man die iets durft te zeggen tegen die scheldende kerel.
Maar waarom was hij de enige? Zulke mensen gedragen zich zo omdat ze weten dat niemand hem durft tegen te spreken, of dat er misschien eentje tegenin gaat. Als gelijk de halve tram tegengas durft te geven dan blijft hij de volgende keer stil.
Neem een voorbeeld aan deze held.
En die jongen zelf. Die met die teen nagellak en zijn koptelefoon op. Heeft die er eigenlijk wel wat van meegekregen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
Het is wachten op meer mensen die zoiets in scene gaan zetten.
De man met de nagellak die uitgescholden werd door die moslim had muziek op en had niets door. Die ziet ineens die man opstaan en boos doen naar die andere gast dus ik snap dat zijn eerste gedachte is opstaan en ertussen uit.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.
En medereizigers die dat niet weten en partij gaan kiezen. Wat begint als een scene kan snel escaleren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
Het moet maar eens klaar zijn met de cultuur van de andere kant opkijken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:51 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
En het risico lopen een mes tussen je ribben te krijgen...? Gelukkig liep dit goed af maar die homo ging er wel als een haas vandoor en die 'held' zat intussen met de gebakken peren.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets.
Zoals zoveel tiktoks en X tegenwoordig
quote:Op maandag 2 september 2024 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Een vlogger, een soort acteur dus. Alles voor de kliks.
Hij verdient hier aan.
Het is niet in scene gezet, deze debiel ben ik al eens eerder op Youtube tegen gekomen en hij spoort daadwerkelijk niet. Komt regelmatig met politie ed in aanraking, en schuift alles af op ADHD.quote:Op maandag 2 september 2024 19:52 schreef maily het volgende:
??quote:
Het kijkt ook wel een beetje geacteerdquote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op maandag 2 september 2024 20:00 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is niet in scene gezet, deze debiel ben ik al eens eerder op Youtube tegen gekomen en hij spoort daadwerkelijk niet. Komt regelmatig met politie ed in aanraking, en schuift alles af op ADHD.
Donny gaf 276 euro.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
Deze vlogger wordt nog rijk 😂
https://www.tipeeestream.com/valentino-basili/donation/
Zitten donaties van 1 euro bij.
Nee, dit is die vent die ruzie loopt te zoekenquote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Dit is de gast die opkomt voor de gast met de witte nagellak?
Wat een rare bedragenquote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
De afgelopen maanden is er nauwelijks gedoneerd, en dat zal ook wel zo blijven nu. Dat was enkel na aanleiding van dat zielige youtube filmpje bij Powned dat hij dakloos was 9 maanden geleden.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef core2duo het volgende:
Racist, xenofoobquote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef 111210 het volgende:
Vieze stink rat met zn nek tasje, jammer dat niemand m gewoon een platte hand in zn gezicht heeft gegeven om m even op zn plek te zetten
Gezien hij niet wit is is hij het slachtoffer van white suprimacy en weet hij niet meer wat hij doet.quote:Op maandag 2 september 2024 19:59 schreef Starhopper het volgende:
Haha! Ik zie hier al reacties over moslimsDie kerel is een PVV stemmer, he, dat weten jullie?
![]()
![]()
https://www.skoften.net/s(...)even-gaat-veranderen
[ afbeelding ]
Wow... ADHD en hij hoeft dus nooit meer te werkenquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef HSG het volgende:
Die man moet gearresteerd worden voor islamofobie, racisme en xenofobie. Daarnaast toont hij geen respect voor andere culturen terwijl je weet hoe zij over homoseksualiteit denken.
[..]
Racist, xenofoob
[..]
Gezien hij niet wit is is hij het slachtoffer van white suprimacy en weet hij niet meer wat hij doet.
We zijn bang voor geweld en problematiek. Het geldt op persoonlijk, nationaal en internationaal niveau. Dus als je macht wil laten tonen dan moet de capaciteit voor geweld aanwezig zijn en het liefst zo groot mogelijk. Dan houden we allemaal onze mond met een zeer kleine uitzondering hier en daar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:43 schreef oblo het volgende:
HULDE voor deze man die iets durft te zeggen tegen die scheldende kerel.
Maar waarom was hij de enige? Zulke mensen gedragen zich zo omdat ze weten dat niemand hem durft tegen te spreken, of dat er misschien eentje tegenin gaat. Als gelijk de halve tram tegengas durft te geven dan blijft hij de volgende keer stil.
Neem een voorbeeld aan deze held.
Twee donaties van mijn kant. Iets meer dan 0,05% van mijn netto maandloon. Alle beetjes helpen. Ben benieuwd of het verhaal nog een staartje krijgt.quote:Op maandag 2 september 2024 20:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
De afgelopen maanden is er nauwelijks gedoneerd, en dat zal ook wel zo blijven nu. Dat was enkel na aanleiding van dat zielige youtube filmpje bij Powned dat hij dakloos was 9 maanden geleden.
Waarom zou je geld doneren aan een halve zool die anderen lastig valt?quote:Op maandag 2 september 2024 23:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Twee donaties van mijn kant. Iets meer dan 0,05% van mijn netto maandloon. Alle beetjes helpen. Ben benieuwd of het verhaal nog een staartje krijgt.
Niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou je geld doneren aan een halve zool die anderen lastig valt?
Ranzig.quote:Op maandag 2 september 2024 23:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Twee donaties van mijn kant. Iets meer dan 0,05% van mijn netto maandloon. Alle beetjes helpen. Ben benieuwd of het verhaal nog een staartje krijgt.
Het is meer een knipoog naar dat mannetje, om hem voor blok te zetten. Twee minimale bedragen, waarvan een onder de naam nagellak. En ja, ik kan het weten, zit zelf in de groep die door die kansloze vent belachelijk gemaakt kan worden.quote:
Uhuh, hij zal je sarcasme vast begrijpen, en het niet opvatten als een 'jeej meer mensen die doneren, ze vinden het dus tof wat ik doe!'quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:58 schreef core2duo het volgende:
[..]
Het is meer een knipoog naar dat mannetje, om hem voor blok te zetten. Twee minimale bedragen, waarvan een onder de naam nagellak. En ja, ik kan het weten, zit zelf in de groep die door die kansloze vent belachelijk gemaakt kan worden.
Denk dat de kans klein is dat zo'n vent dat gaat lezen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:58 schreef core2duo het volgende:
[..]
Het is meer een knipoog naar dat mannetje, om hem voor blok te zetten. Twee minimale bedragen, waarvan een onder de naam nagellak. En ja, ik kan het weten, zit zelf in de groep die door die kansloze vent belachelijk gemaakt kan worden.
Volgens mij hoort hij ook gewoon helemaal niks met die koptelefoon.quote:Op maandag 2 september 2024 18:54 schreef Akathisia het volgende:
Whut, die homo loopt gewoon weg terwijl de man die voor hem opkomt bijna in een gevecht terecht komt. Conclusie: terecht uitgescholden voor homo.
Kan inderdaad. Dan is het natuurlijk raar als je niet eens probeert mee te krijgen waar het over gaat en gewoon wegloopt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens mij hoort hij ook gewoon helemaal niks met die koptelefoon.
Hij vraagt er niet om dat dit een conflict wordt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Dan is het natuurlijk raar als je niet eens probeert mee te krijgen waar het over gaat en gewoon wegloopt.
Wat een smakeloze onzin weer. Hij draagt helemaal niet uit dat je mensen op straat moet intimideren. Dat zou wat zijn: hij gaat al jaren gebukt onder bedreigingen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:26 schreef opgebaarde het volgende:
Die PVV stemmer doet precies wat zijn leider uitdraagt.
Wilders (2021) over trans jongeren: “morgen ben je een kameel, overmorgen een dromedaris
Dat is juist mijn manier om me voor iedereen af te sluiten in het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Dan is het natuurlijk raar als je niet eens probeert mee te krijgen waar het over gaat en gewoon wegloopt.
je kan een online melding doen bij de politie, niet dat er wat mee gebeurt, maar wordt het in ieder geval aan de kaak gesteld. Deze kneus doet dit soort dingen schijnbaar vaker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:21 schreef Claudia_x het volgende:
Is dit gedrag nu eigenlijk strafbaar? Als ik google op de strafbaarheid van straatintimidatie, lijkt het alleen over seksuele intimidatie te gaan.
Andere opties: bedreiging (is het mogelijk niet ernstig genoeg voor) en groepsbelediging (zou wel erg zijn als je alleen strafbaar bent omdat je er het woord “homo” in gooit). Er is ook nog “gewone” belediging, maar ik heb geen idee wanneer vervolging daarvoor kans van slagen heeft.
Dat hij er een filmpje van heeft gemaakt en online heeft gepubliceerd, geeft er een extra dimensie aan. Dat lijkt me een privacyschending.
Demonen is een typisch christelijk woord anders.quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
christenen laten zich niet zo uit over homo'squote:Op dinsdag 3 september 2024 09:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Demonen is een typisch christelijk woord anders.²
Met dit soort uitspraken wordt geen begrip voor transjongeren gekweekt. Integendeel zelfs. Kijk vooral weg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een smakeloze onzin weer. Hij draagt helemaal niet uit dat je mensen op straat moet intimideren. Dat zou wat zijn: hij gaat al jaren gebukt onder bedreigingen.
Ik heb daar niet eens oordoppen voor nodig. Iets in mijn hoofd blokkeert meestal als iemand mij probeert te intimideren en dan kijk en lach ik dom, loop door en na tien minuten denk ik ineens "oh, hij zei kuthoer tegen mij".quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is juist mijn manier om me voor iedereen af te sluiten in het openbaar vervoer.
Scheelt heel veel frustratie. Mensen roepen de meest random dingen, echt zonde van je tijd en energie.
Het heeft toch geen nut om met zo iemand een discussie aan te gaan.
Er zou ook geen begrip voor zulke mensen moeten zijn, slechts medelijden. De realiteit is immers dat een mens diens geslacht niet kan veranderen, dit is door de natuur bepaald en we zijn in het Westen al veel te ver doorgeschoten met deze idioterie. En het kan behoorlijk schade berokkenen trouwens, lees de talloze verhalen maar eens op r/detrans.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken wordt geen begrip voor transjongeren gekweekt. Integendeel zelfs. Kijk vooral weg.
En jij verspreidt haat tegen Wilders, die al met veel haat en bedreigingen te maken heeft. En tegen PVV-stemmers, die worden gestigmatiseerd en met onbegrip te maken hebben. Vind je jezelf niet hypocriet?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken wordt geen begrip voor transjongeren gekweekt. Integendeel zelfs. Kijk vooral weg.
Heh. Het zijn uitspraken van Wilders. We delen continu uitspraken van bekende mensen en we vinden daar allemaal iets van, ook van een willekeurige D66er of GroenLinkser. Mag ik die quotes ook niet delen of alleen bij Wilders niet?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En jij verspreidt haat tegen Wilders, die al met veel haat en bedreigingen te maken heeft. En tegen PVV-stemmers, die worden gestigmatiseerd en met onbegrip te maken hebben. Vind je jezelf niet hypocriet?
Een betere wereld begint bij jezelf. Waarom kijk jij niet eens naar de manier waarop je zelf haat en intolerantie verspreidt? Zo flauw om altijd maar naar een ander te wijzen.
Dat is wel raar, maar misschien heeft hij het al zo vaak meegemaakt dat hij heeft geleerd het te negerenquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je deelde niet alleen maar een uitspraak. Je schreef ook:quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh. Het zijn uitspraken van Wilders. We delen continu uitspraken van bekende mensen en we vinden daar allemaal iets van, ook van een willekeurige D66er of GroenLinkser. Mag ik die quotes ook niet delen of alleen bij Wilders niet?
Daarmee leg je een verband tussen een opvatting over transseksualiteit en intimidatie op straat. Dat vind ik niet chic.quote:Die PVV stemmer doet precies wat zijn leider uitdraagt.
En, jij ziet een tegenstelling? Vanuit linkerzijde van het politieke spectrum komen er geen 'rauwe uitspraken'?quote:Waarom ik in deze hypocriet ben zie ik oprecht niet of misschien vind je dat ik vooral op Wilders gefocust ben en dat mag, het is voor mij gewoon makkelijk omdat hij vaak wat rauwe uitspraken heeft in tegenstelling tot die activistisch radicaal en/of progressief linkse bekende Nederlanders.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
En jij verspreidt haat tegen [.....] PVV-stemmers, die worden gestigmatiseerd en met onbegrip te maken hebben.
In mijn ogen polariseert Wilders met zijn uitspraken. Over het algemeen moslims, vaak links of media en in dit geval met die trans mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je deelde niet alleen maar een uitspraak. Je schreef ook:
[..]
Daarmee leg je een verband tussen een opvatting over transseksualiteit en intimidatie op straat. Dat vind ik niet chic.
Je bent niet de enige die het doet: men heeft er tegenwoordig een handje van om te klagen over de haat die anderen verspreiden en wat die haat in de hand werkt, zonder oog te hebben voor de verantwoordelijkheid van de persoon die een opvatting of intolerantie omzet in een daad van agressie. En ook zonder oog te hebben voor de manier waarop men zelf haat en intolerantie verspreidt. Als je vindt dat een ander met een opvatting (mede) verantwoordelijk wordt voor een daad van agressie, hoe kijk je dan tegen je eigen medeplichtigheid aan?
Mijns inziens is niet-radicaal links een stuk beschaafder.quote:[..]
En, jij ziet een tegenstelling? Vanuit linkerzijde van het politieke spectrum komen er geen 'rauwe uitspraken'?
Het gaat denk ik niet alleen om het iets willen doen voor een ander, het gaat er denk ook om dat je het doet voor jezelf if that makes sense. Dat hij het niet naar zichzelf toe zou kunnen verantwoorden als hij niks zou doen. Dat hij zichzelf een lafaard zou vinden, zoiets.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je bijna een mes tussen je ribben voor een lafaard die als de situatie andersom was niks voor je zou doen.²
Ah ik hoefde maar 1 seconde te kijken en mijn vermoedens kregen gelijk naarmate het filmpje verstreek.quote:Op maandag 2 september 2024 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
"Trampassagier komt op voor lastiggevallen man met nagellak"
Video is hier te zien (kan helaas de video niet copy en pasten):
https://www.ad.nl/video/p(...)2%20september%202024
Te zien is hoe in een tram een bijzonder asociale kerel een man met nagellak uitmaakt voor k*nkerhomo enzovoorts. Een andere man komt voor hem op en moet ook wat rake woorden incasseren.
Hulde voor deze meneerOf dit echt nieuws is weet ik niet, maar ik wilde hem gewoon even in het zonnetje zetten
![]()
Omdat in andere culturen deze man allang de tyfus in geslagen werd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:01 schreef Qarrad het volgende:
Hoe de fuck komen we hier terecht in een discussie over trans/detrans!?
Er loopt een vent rond met nagellak oehhhh. Misschien heeft ie gewoon schijt aan het stereotype beeld van mannen.
Nog niet zo lang geleden vielen er nog mensen over mannen die roze droegen, dat soort domheid zijn we ook wel overheen lijkt me.
Waarom zou je überhaupt een mening over andermans uiterlijk moeten uitspreken of een hele medische/sociale kwestie bij willen slepen?
Ja, ik begrijp je. Ik denk het ook. Maar had wel leuk geweest als die vent bleef zitten of samen zou spannen met hem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet alleen om het iets willen doen voor een ander, het gaat er denk ook om dat je het doet voor jezelf if that makes sense. Dat hij het niet naar zichzelf toe zou kunnen verantwoorden als hij niks zou doen. Dat hij zichzelf een lafaard zou vinden, zoiets.
Niet zo serieus nemen johquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
Hij vraagt er niet om dat dit een conflict wordt.
Jouw reactie in dit topic (“terecht uitgescholden voor homo”) is nu juist wat het probleem is. Doe gewoon aardig tegen andere mensen die jou niks hebben misdaan.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier is ie:quote:
https://www.skoften.net/s(...)even-gaat-veranderenquote:Dakloze Valentino hoopt dat de PVV zijn bizarre leven gaat veranderen
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je. Ik denk het ook. Maar had wel leuk geweest als die vent bleef zitten of samen zou spannen met hem.²
Denken dat het duidelijk niet om hem gaat kan ook alleen als ie zich niet kan voorstellen dat een ander voor een ander opkomt (wat op zijn minst een vermoeden zou kunnen zijn gezien de positionering van alle partijen), wat ook wel overeenkomt met dat het niet in hem opkomt om überhaupt na te gaan of er voor iemand op te komen valt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef Zefi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.
Dat denk ik ook. Hij ging ook zonder enige schroom daar op de stoel zitten vlak voor die leipo toen hij zo bezig was. Het kan natuurlijk zijn dat hij op de totale negeerstand stond, maar toch vind ik dat wel typisch.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef Zefi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.
Wat een laffe hond ben je ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je bijna een mes tussen je ribben voor een lafaard die als de situatie andersom was niks voor je zou doen.²
Zo ver wil ik niet gaan. Maar laf is het zeker. Enige verzachtende omstandigheid is dat hij het inderdaad allemaal niet gehoord zou hebben door die koptelefoon.quote:
Mag hopen dat ze die idioot op zijn gedrag gaan aanspreken.quote:De jongen die in een Haagse tram werd belaagd omdat hij nagellak droeg, heeft in een verklaring zijn dank uitgesproken voor Bart, de man die de aanvaller aansprak op zijn gedrag.
"Ik wil hem bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan", laat de man weten via een woordvoerder. Hij zegt verder anoniem te willen blijven. Daarnaast wil hij 'verder geen commentaar geven op het voorval en het onderzoek dat de politie heeft ingesteld'.
Politie: 'We zijn er druk mee bezig'
De politie wil op dit moment niet zeggen of er wel of geen aangifte ligt. Een woordvoerder zei wel dat ze de beelden hebben gezien. "We zijn er druk mee bezig en nemen dit heel serieus."
Aansprekenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:54 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)die-voor-hem-de-bres
[..]
Mag hopen dat ze die idioot op zijn gedrag gaan aanspreken.
Ahh het is weer zo'n *bliep*moslim..verrassendquote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
man man
lang leve de islam
Gezien zijn huidskleur zullen ze hem wel niet al te stevig aanpakken want dannkrijgen ze de racismekaart te zien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aanspreken
Een dikke boete moet toch tot de mogelijkheden behoren. Even de bijstandsuitkering van deze debiel uitknijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |