Nog weinig schokkende ontwikkelingen. Vorig seizoen was er een team te laat voor de boot, dacht ik. Dat was toen direct heftig.quote:
of auto's en caravans die fubar gingen en dan campings over moesten slaan en zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog weinig schokkende ontwikkelingen. Vorig seizoen was er een team te laat voor de boot, dacht ik. Dat was toen direct heftig.
Of plasproblemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of auto's en caravans die fubar gingen en dan campings over moesten slaan en zo
Het is sowieso vreemd dat ze in al die jaren Frankrijk nog nooit hebben gedaan (behalve Corsica). Dat is op papier toch de ultieme kampeerbestemming voor Nederlandse ouderen.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Voor mijn gevoel waren ze 1 of 2 seizoenen ook al ongeveer dezelfde route door Spanje aan het doen, dacht eerst aan een herhaling.
maar dat kunnen ze op eigen houtje wel bezoeken, op zo'n ferry en diep Spanje in is natuurlijk heel spannend omdat ze nog nooit iemand bij de bridgeclub hebben gesproken die dat ook heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd dat ze in al die jaren Frankrijk nog nooit hebben gedaan (behalve Corsica). Dat is op papier toch de ultieme kampeerbestemming voor Nederlandse ouderen.
Ze mogen Zweden/Noorwegen ook wel eens aandoen.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
Voor mijn gevoel waren ze 1 of 2 seizoenen ook al ongeveer dezelfde route door Spanje aan het doen, dacht eerst aan een herhaling.
Iets andere route.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
quote:20.35-21.25 uur WE ZIJN ER BIJNA
Reislustige vijftigplussers verkennen
onder deskundige begeleiding en met
Martine van Os nieuwe gebieden met hun
caravan of camper.
De kampeergroep trekt door midden
Spanje via een vogelnatuurreservaat
naar Evora in Portugal.
In Nationaal Park Monfragüe verbazen de
deelnemers zich over de schoonheid en
grootte van aasgieren en vale gieren
die leven op de rotsen in het park.
quote:
suiker hoort niet in brood. Alleen in suikerbroodquote:
Dibs op de jouwe!quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou los bereid wel eten
Minus cordon bleu
Ja en de zwaluw ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb wel een deja vu (gier). Zijn ze hier in 2022 ook geweest?
En kappen met die LOTR muziek
Ja die onzin moet ik ook niks van hebben hoorquote:
Billetjes zijn beter ja?quote:
als er alleen kip in zit..... kan ik er geen andere benaming voor gevenquote:
Echte paella is met konijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
als er alleen kip in zit..... kan ik er geen andere benaming voor geven
Echoquote:
echt hequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Dutch_view het volgende:
Dat ziet er niet echt smakelijk uit![]()
Meer een prakje uit de oorlog
Zou in NL niet eens mogen denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
In Palermo ook zo'n knekelhuis, maar dan gemummificeerd. Wat bezielt iemand om dat te gaan bekijken?
Het is gewoon ranzig. Dode mensen eren, prima, maar hun schedels of mummies koekeloeren, brrrrquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou in NL niet eens mogen denk ik.
NUquote:20.35-21.25 uur WE ZIJN ER BIJNA
Reislustige vijftigplussers verkennen
onder deskundige begeleiding en met
Martine van Os nieuwe gebieden met hun
caravan of camper.
Vanuit de Portugese stad Evora reist de
kampeergroep naar de kust bij Lissabon
aan de Atlantische Oceaan.Ron en
Jolanda waren allebei in de veertig
toen ze voor het eerst meegingen met