quote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ooit iets naars over je heeft gezegd.
Mag het hopen.quote:
Geen reden toe!quote:
Komt vast nog wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen reden toe!
Nog geen
quote:
Helmen tegen elka- oh wacht.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:58 schreef fietsie het volgende:
@:Lenny77 die vieskerts zitten te zoenen!
@fietsie had het over zoenen....jij maakt er gelijk helmkoppen van..quote:Op donderdag 5 september 2024 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helmen tegen elka- oh wacht.
Ja vergalopperen noemen ze dat, toch ?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
@:fietsie had het over zoenen....jij maakt er gelijk helmkoppen van..
Jij ook lekker zonnetje daar nu? Of is het daar ook meteen weer achterlijk heet ?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dit gaat mij ook wel wat ver.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Lekker broeierig....wordt zweten vanavond!quote:Op donderdag 5 september 2024 15:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij ook lekker zonnetje daar nu? Of is het daar ook meteen weer achterlijk heet ?
Of was het een freudiaans iets?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja vergalopperen noemen ze dat, toch ?
Oow een date ?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Lekker broeierig....wordt zweten vanavond!
Paarsehelmenverlustigd als ze zijn?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Of was het een freudiaans iets?
Lekker de frustraties even kwijt ?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Haha nee die had ik gister avond.
Vanavond weer rammen! 🥊
@TheStigsDutchCousin blijkbaar welquote:Op donderdag 5 september 2024 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Paarsehelmenverlustigd als ze zijn?
Ja...even mijn triggers eruit gooien.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker de frustraties even kwijt ?
Lekkerquote:Op donderdag 5 september 2024 15:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...even mijn triggers eruit gooien.
Ik zat net op mijn stalen ros hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin blijkbaar wel
Zeker niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Of was het een freudiaans iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |