Lord!quote:
Sallyquote:
Luuntjequote:
Mijn druivenoogst is mislukt.quote:Op zondag 8 september 2024 11:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Lord! Heb jij dit weekend de pruimen nog op sap gezet of over druiven gepraat?
Stap zo even op de motor, even een rondje doenquote:
Nice! Neem je nog meiden mee achter op de brommert?quote:Op zondag 8 september 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stap zo even op de motor, even een rondje doen
Moeten ze eerst verdienenquote:Op zondag 8 september 2024 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice! Neem je nog meiden mee achter op de brommert?
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 8 september 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze eerst verdienen
Ah, wat jammer. Tja, als de druiven zuur zijn is het slecht kersen eten.quote:Op zondag 8 september 2024 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijn druivenoogst is mislukt.
Whehehe.quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, wat jammer. Tja, als de druiven zuur zijn is het slecht kersen eten.
Whehe, scherp.quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, wat jammer. Tja, als de druiven zuur zijn is het slecht kersen eten.
Groep!quote:
Lord!quote:Op maandag 9 september 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh lieve mensen en diertjes!
Haiii,quote:Op maandag 9 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Haaii.
Hoe gaat het met u allen.
Hier maar zo-zo.
Sallyquote:Op maandag 9 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Haaii.
Hier maar zo-zo.
Hm.quote:Op maandag 9 september 2024 14:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii,
Hier is alles okee.
Waarom bij jou zo-zo?
Jaaa! Dat is wel het minste wat we kunnen doen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal knuffels naar @:Sally sturen
Ach, dat spijt me om te lezen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
Hier maar zo-zo.
Wil je ook een knuffel dan...?quote:Op maandag 9 september 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
Bij mij is het meer zus-zus op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Klinkt ook niet goed.quote:Op maandag 9 september 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
Bij mij is het meer zus-zus op het moment.
Niet echt nee.quote:
Al gedaan. Niemand nam op.quote:Op maandag 9 september 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Schakel jij de hulpdiensten in?
quote:
Harde wereld.quote:
Jaquote:
Maar vanochtend had ik nog een harde wereld bij het wakker worden. Gelukkig maar.quote:
Ik ook. Ik rolde niet uit bed.quote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar vanochtend had ik nog een harde wereld bij het wakker worden. Gelukkig maar.
Hihiquote:
Alles beter dan een natte wereld, want dan kun jij jouw bed gaan verschonen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar vanochtend had ik nog een harde wereld bij het wakker worden. Gelukkig maar.
Waterbed gepriktquote:Op maandag 9 september 2024 20:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Alles beter dan een natte wereld, want dan kun jij jouw bed gaan verschonen.
Groepsquote:
Ja ik ook, maar soms gaat de paarsgepunte lans zijn eigen weg...quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, ik prik toch liever in iets anders.
Tja, daar doe je weinig aan. Hopen op hbetere tijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar soms gaat de paarsgepunte lans zijn eigen weg...
Idd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:08 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, daar doe je weinig aan. Hopen op hbetere tijden.
Sallyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |