Nee dan zeg ik: how den poeten van mich aaf paljasquote:Op woensdag 4 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nu met een Vlaams accent
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik: how den poeten van mich aaf paljas
Waarom klinkt dat nou weer Maastrichts?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik: how den poeten van mich aaf paljas
Des Broabants jonguh!quote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Zak oe eens sloan!"
Brabantsquote:
Wel met een vrouwelijke, sexy Vlaams accent.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nu met een Vlaams accent
Ja vooral datquote:Op woensdag 4 september 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel met een vrouwelijke, sexy Vlaams accent.
Dat heeft Lenny wel.quote:
Jaloers welquote:
Terecht.quote:
Dat zal Lenny dan wel geil vindenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Terecht.![]()
Ik heb er geen btw. Alleen een boers Drents accent.
Nee, ze vond het wel grappig. Maar geil word ze er niet van.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal Lenny dan wel geil vinden
Ik weet nu wel wie de ballgag in heeft bij julliequote:Op woensdag 4 september 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ze vond het wel grappig. Maar geil word ze er niet van.
Ja, de papegaai.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wie de ballgag in heeft bij jullie
quote:
Wij doen niet aan ballgags en dat soort dingen hoor. Jullie wel?quote:
Nee. Gewoon hand voor de mond, kom nou.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij doen niet aan ballgags en dat soort dingen hoor. Jullie wel?
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Gewoon hand voor de mond, kom nou.
Oh neequote:
Gun haar ook eens wat.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee
Moest er nog eens bijkomen
De gehelmde Stig ja!quote:
Fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |