Zit dat lekker?quote:
It's all about contextquote:
Eerder kontext in deze.quote:
Ben erg gehecht aan mijn zachte kont.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder kontext in deze.
Meer ervaren heet dat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja ben nog altijd ouder dacht ik.....
Ja juistquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer ervaren heet dat.
Broekies weten dat nog nietquote:
Hoop het.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja ben nog altijd ouder dacht ik.....
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer ervaren heet dat.
"Let me tell you a story..."quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop het.
(41)
[..]
Geen idee.Dat zijn verhalen voor bij het haardvuur.
" about the Lord of Leaves, who had an itch ..."quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Let me tell you a story..."
"...when he... FARTED... so loudly..."quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
" about the Lord of Leaves, who had an itch ..."
Nee, nee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"...when he... FARTED... so loudly..."
44....quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop het.
(41)
[..]
Geen idee.Dat zijn verhalen voor bij het haardvuur.
Allemaal 40+'ersquote:
Elke woensdag wel jaquote:Op woensdag 4 september 2024 08:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ook vandaag ben jij weer de eerste, Stig.
Goedemorgen!
Tssss... oale doeve.quote:
Geen groene blaadjes voor ons.quote:
Bruine bast lord!quote:Op woensdag 4 september 2024 09:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tssss... oale doeve.
[..]
Geen groene blaadjes voor ons.![]()
![]()
![]()
Goedemorgen allemaal!
Stigs!quote:
Dat is ook bruinquote:Op woensdag 4 september 2024 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Eerder Lord of Autumn Leaves.
Nou.... als ik eens wat herfstkleuren ga ontleden, dan ben ik wel extreem.quote:
Zullen we wit dan maar overslaan?quote:Op woensdag 4 september 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou.... als ik eens wat herfstkleuren ga ontleden, dan ben ik wel extreem.
Bruin: Een nazi bruinhemd.
Oranje: Een monarchist.
Rood: Een communist.
Geel: Een chinees.
Gelukkig geen oale grieze doevequote:Op woensdag 4 september 2024 09:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tssss... oale doeve.
[..]
Geen groene blaadjes voor ons.![]()
![]()
![]()
Goedemorgen allemaal!
Gelukkig geen herfstkleur.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we wit dan maar overslaan?
Whehehe, you know it!quote:
Woist ja welquote:
De grens over?quote:Op woensdag 4 september 2024 11:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Woist ja wel
Ja ja ....ook Limbabwinezen kunnen wat over de grens
quote:
Ben onder de indruk.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Woist ja wel
Ja ja ....ook Limbabwinezen kunnen wat over de grens
Ga lekker met je handjes naar je eigen thuis...land...provincie!quote:
Groningse en Limburgs liggen qua dialect erg dicht op elkaar...Groningen is een mooie provincie. Met 1 groot nadeel.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben onder de indruk.@:Lenny77 is er ook goed in.
[..]
Ga lekker met je handjes naar je eigen thuis...land...provincie!
Zo erg is Friesland niet hoor. Hoewel ik er nooit kom.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Groningse en Limburgs liggen qua dialect erg dicht op elkaar...Groningen is een mooie provincie. Met 1 groot nadeel.
Het ligt naast Friesland
Sorry @:fietsie
https://youtube.com/shorts/mzV8sZ_RxmM?si=ME_FBAjvSQKUlrwoquote:Op woensdag 4 september 2024 13:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Groningse en Limburgs liggen qua dialect erg dicht op elkaar...Groningen is een mooie provincie. Met 1 groot nadeel.
Het ligt naast Friesland
Sorry @:fietsie
Hehehequote:Op woensdag 4 september 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/mzV8sZ_RxmM?si=ME_FBAjvSQKUlrwo
quote:
Nahquote:Op woensdag 4 september 2024 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben onder de indruk.@:Lenny77 is er ook goed in.
[..]
Ga lekker met je handjes naar je eigen thuis...land...provincie!
Lennyquote:
Vlaamse deerne!quote:
Dieren!quote:
Ja, jij spreekt ook al wat aardige Drentse woordjes.quote:
"Ah nee niet daar!"?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jij spreekt ook al wat aardige Drentse woordjes.
quote:Op woensdag 4 september 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ah nee niet daar!"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |