Lord!quote:
Stigs!quote:
I need a sexchange...quote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we allemaal wat meer zouden neuken waren er heel wat minder problemen in de wereld.
Viesterd!quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
I need a sexchange...
From none to lots!
Euh....goedemorgen bedoel ik...
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
I need a sexchange...
From none to lots!
Gaat welquote:
Hoe meer hoe heterquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
I need a sexchange...
From none to lots!
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
GoedemorgenKom je er ook gezellig bij ja ?
Wat nou viesterd?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Viesterd!
Ook een goedemorgen!
Rivalquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:22 schreef rival het volgende:
Ik doe sowieso niet aan problemen.
Goedemorgen
Goedemorgen Stigquote:
Gaafquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen Stig
Heb van het weekend die Revrun gehad. Toeren door de Vogezen in Frankrijk en de Belgische Ardennen. Beste auto meet evenement achtig iets dat ik ooit heb gedaan.
We hadden wel een dashcam ik heb al wat op mn mobiel staan maar dat moet nog even online gezet worden.quote:
Cool, even kijken!quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
We hadden wel een dashcam ik heb al wat op mn mobiel staan maar dat moet nog even online gezet worden.
Je kan wel al op hun insta pagina wat beelden zien
Niks te klagen. Ga zo een fles azijn scoren.quote:
Vies kind.quote:
Azijn? Schoonmaak of kook?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen. Ga zo een fles azijn scoren.
[..]
Vies kind.
Schoonmaak natuurlijk. Ben een zondig mens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Azijn? Schoonmaak of kook?
Figuresquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schoonmaak natuurlijk. Ben een zondig mens.
Broekkiequote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen. Ga zo een fles azijn scoren.
[..]
Vies kind.
Vies broekkiekind?quote:
Een badstof broekkie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |