Deze week heb ik nog over Trump gezegd dat ik het zeer waarschijnlijk acht dat hij ook seksueel misbruik heeft gepleegd. Bij Gates gonst het momenteel zwaar van de geruchten. Over bv dat bij Microsoft men wist dat men mooie jongedames uit zijn buurt moest houden. Wel grappig dat de vergelijking Gates-Musk ineens Gates-Trump is geworden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef MissButterflyy het volgende: https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/ In dit nieuwsartikel staat het zelfs, Trump ook
Maar goed, als het Trump is, komen de smoezen allemaal weer boven water. Bill Gates kan tenminste zeggen dat ie een grote fout heeft gemaakt, dat hoor je Trumpjes en Muskjes nooit zeggen.
![]()
Nee, ik heb vanaf het begin gezegd dat het niet waar is. Weer een leugen van @Wantie…quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wist precies wat hij bedoelde.
En jij niet alleen, Butterfly en ik ook.
Alleen speelde jij voor dommetje.
Dat is ook niet eerlijk. En dan anderen uitmaken voor leugenaar..
Gates? Die leek me meer een impotente nerd,quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deze week heb ik nog over Trump gezegd dat ik het zeer waarschijnlijk acht dat hij ook seksueel misbruik heeft gepleegd. Bij Gates gonst het momenteel zwaar van de geruchten. Over bv dat bij Microsoft men wist dat men mooie jongedames uit zijn buurt moest houden. Wel grappig dat de vergelijking Gates-Musk ineens Gates-Trump is geworden.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanaf het begin gezegd dat het niet waar is. Weer een leugen van @:Wantie…
Dommetje....quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aangezien @:Wantie kennelijk de tweet niet meer kan vinden, zou jij deze even willen linken?
Hij moet nu voor de leeuwen worden gegooid om Musk te beschermen...quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gates? Die leek me meer een impotente nerd,
Tsja, ik begon niet over Epstein.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deze week heb ik nog over Trump gezegd dat ik het zeer waarschijnlijk acht dat hij ook seksueel misbruik heeft gepleegd. Bij Gates gonst het momenteel zwaar van de geruchten. Over bv dat bij Microsoft men wist dat men mooie jongedames uit zijn buurt moest houden. Wel grappig dat de vergelijking Gates-Musk ineens Gates-Trump is geworden.
Ik citeer de hele tekst.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Selectief quoten kun je als de beste.
Afrikaans cooler as ekkequote:
Deuntje van The Godfather eronder. Wat een tuig johquote:Op woensdag 13 november 2024 18:35 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een goddelijke foto, Amerika staat een mooie toekomst te wachten.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/WbGjk_N80ltTkPlc85mZvA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTUxMg--/https://media.zenfs.com/e(...)e4032a69d]afbeelding[/url] ]
Elon Musk and his son X A-Xii (second right) pose with Trump's family.
Volgens mij woont Leon ondertussen op Mar-A-Lago
Om nog maar te zwijgen over dat totaal smakeloze tokkie-interieur.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deuntje van The Godfather eronder. Wat een tuig joh
Ja, de hele republikeinse partij wordt gesloopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hij is echt helemaal los, no brakes
Tja, hopelijk hebben die adverteerders inmiddels ook wel geleerd dat die ad hoc reacties op een paar huilende/schreeuwende mensen die oproepen tot dit soort boycotts kansloos zijn. Het clubje mensen dat zo enorm geshockeerd en boos is over allerlei zaken en dat zo hard mogelijk roeptoetert, blijkt mijns inziens vele male kleiner dan de groep nuchtere mensen die niet overal zo zwaar aan tillen en vinden dat alles meteen maar 'gecanceld' moet worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ze komen altijd terug, ook die activistische journalisten die nu dreigen "X" te verlaten uit Engeland, als ze straks geen aandacht krijgen komen ze terug.
Net zoals Ron Filipkowski, of Arnus Rupart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |