M’n borsten.quote:
Elon is geen Alpha Male, nog is hij bijzonder intelligent.quote:
Noch.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elon is geen Alpha Male, nog is hij bijzonder intelligent.
Het is een pappa/mamma kindje met een extreem narcistisch karakter, meestal loopt het ook niet zo heel goed af met dit soort mensen.
Hij heeft al geantwoord in reactie #250.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
M’n borsten.![]()
Ja, ben benieuwd hoe Vem2012 dit nu weer goed gaat praten.
Ja, ik zie het. Hij doet alsof het normaal is dat iemand dat interessant vindt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft al geantwoord in reactie #250.
Hij wist heel goed om welke tweet het gaat.
Jij notabene een "vrouw" die meer bewondering heeft voor Bill Gates.quote:![]()
Op dinsdag 12 november 2024 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noch.
Ach, slim zal hij wel zijn. Maar te veel geld maakt mensen raar in hun hoofd.
Heb meer bewondering voor Bill Gates.
Toch wel bijzonder dat zowel jij als @Wantie (en waarschijnlijk ook @Beathoven) donders goed weten dat Musk dus niet heeft gezegd dat hij vindt dat alleen alfa mannen mogen stemmen, maar dat jullie het toch volstrekt normaal vinden om daarover te liegen.quote:
Het steevast blijven verkopen van onwaarheden van jullie kan ik inderdaad niet goedpraten…quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
M’n borsten.![]()
Ja, ben benieuwd hoe Vem2012 dit nu weer goed gaat praten.
Ik vind jouw draai altijd heel bijzonder als het om Musk gaat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat zowel jij als @:Wantie (en waarschijnlijk ook @:Beathoven) donders goed weten dat Musk dus niet heeft gezegd dat hij vindt dat alleen alfa mannen mogen stemmen, maar dat jullie het toch volstrekt normaal vinden om daarover te liegen.
Wacht maar tot zijn beerput open gaat…quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noch.
Ach, slim zal hij wel zijn. Maar te veel geld maakt mensen raar in hun hoofd.
Heb meer bewondering voor Bill Gates.
Jij en @Wantie doen alsof het steeds maar weer verdraaien van de feiten normaal is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Hij doet alsof het normaal is dat iemand dat interessant vindt.
Ik vind dat compleet achterlijk.
Och, dat is ook heel goed anders te spinnen...quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wacht maar tot zijn beerput open gaat…
Ik denk meer dat ze niet verder kijkt dan ‘progressief, is dus goed’ (P Diddy zat ook vuistdiep in de Dems, even terzijde) en ‘is pro-Trump dus fout’.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]Bill Gates en zijn Epstein aanwinst. Mila Antonova
[..]
Jij notabene een "vrouw" die meer bewondering heeft voor Bill Gates.
Ondanks dat zijn vrouw gescheiden is omdat hij te vaak naar Epstein eiland vloog?
Melinda Gates Says Bill Gates's Work with “Abhorrent” Jeffrey Epstein Led to Divorce
Dus je verdedigt liever engnekken van mensen, dan Elon Muskgod die voor vrijheids van meningsuiting uitkomt. Wow.
Zegt wel weer genoeg over de vrouwen hier.
Welke draai precies?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind jouw draai altijd heel bijzonder als het om Musk gaat.
Ik verwacht niets anders van je dan dat je verkrachting goed gaat praten als de beschuldigde iemand is waar jij van denkt dat hij tot ‘jouw team’ behoort.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, dat is ook heel goed anders te spinnen...
Mirror talk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders van je dan dat je verkrachting goed gaat praten als de beschuldigde iemand is waar jij van denkt dat hij tot ‘jouw team’ behoort.
Gates is gewoon een smeerlap, zie hoe hij vragen ontwijkt als hem over Epstein en zijn eiland gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wacht maar tot zijn beerput open gaat…
Triggeredquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je weer eens een term gehoord die je (kennelijk) niet begrijpt?
Dus in feite heb je niets tegen hem.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gates is gewoon een smeerlap, zie hoe hij vragen ontwijkt als hem over Epstein en zijn eiland gevraagd wordt.
Zijn woorden zijn onwijkend en ontkennend, maar zijn body language zegt; "ja ik heb minderjarige meisjes geneukt"
Kan zo gebruikt worden voor een cursus body language![]()
Bekijk deze YouTube-video[/youtube]
Het ging mij helemaal niet om Musk. Het gaat mij erom dat @Beathoven iets verzint en toen ik daar wat van zei sprongen jij en @MissButterflyy bovenop, wetende dat wat gezegd was onwaar is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Triggered![]()
En dat allemaal om Musk...
Musk heeft veel meer goeds gedaan dan Gates. Dat lijkt mij overduidelijk voor mensen die neutraal naar de wereld kunnen kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Wist ik veel dat Bill Gates bij Epstein betrokken was. Is hij ervoor veroordeeld? Nee toch.
Er zijn ook vele foto’s van Trump met Epstein naast hem. Of Trump en puff daddy, die nu onder vuur ligt.
Dus hou je bla bla verhaal over ‘progressief’ maar voor je @:VEM2012.
Naar mijn mening heeft Bill Gates betere dingen gedaan voor de wereldbevolking. Elon Musk geeft vooral om zichzelf, en zijn bedrijven. Bill Gates staat bekend als filantroop. Musk niet.
Je wist precies wat hij bedoelde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ging mij helemaal niet om Musk. Het gaat mij erom dat @:Beathoven iets verzint en toen ik daar wat van zei sprongen jij en @:MissButterflyy bovenop, wetende dat wat gezegd was onwaar is.
Ik hou er niet van als mensen een discussie gaan lopen verzieken door bewust te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |