Ik zie precies wat hier weer gebeurt.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is slim maat, om je ongezonde saucijzenbroodje te balanceren met een gezonde appel!
Geniet er lekker van
Als je je verveelt tijdens de lunch zou ik dit topic adviseren te lezen FB / DM tijdens een ban.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie precies wat hier weer gebeurt.
Ik verveel me nooit.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je verveelt tijdens de lunch zou ik dit topic adviseren te lezen FB / DM tijdens een ban.
Ik geniet
Roland heeft het al moeilijk genoeg in zijn leven, als hij de boel een beetje kan verlichten door een saucijzenbroodje te eten dan gun ik hem dat van hartequote:Op woensdag 4 september 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit.
Ik verwonder me over die free pass die Roland altijd krijgt.
Ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland heeft het al moeilijk genoeg in zijn leven, als hij de boel een beetje kan verlichten door een saucijzenbroodje te eten dan gun ik hem dat van harte
Dat is inderdaad genieten.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je verveelt tijdens de lunch zou ik dit topic adviseren te lezen FB / DM tijdens een ban.
Ik geniet
Zou Danny blowen?quote:Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geniet
Ja wel goed. Wond is nu helemaal dicht en kan op fanatiek sporten en lange stukken lopen eigenlijk bijna alles wel weer. Al loop ik nog steeds wel wat krom, met name als ik de vorige dag iets teveel heb gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw kreupele poot?
Pics?
Graag zsm review.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Het is de Garmin Vivoactive 5 geworden. @:gurneyisbestoke
Het autistje in de coolblue winkel zei dat ik hem wel kon opladen met mijn telefoonlader maar dat kan dus niet, die aparte adapter heb ik nu besteld. Die krijgt van mij geen goede recensie!quote:
Wat een zielige klootzak ben je toch.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:mascara-klodder is een parodie op een user.
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 4 september 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Het is de Garmin Vivoactive 5 geworden. @:gurneyisbestoke
Een soort bolwerk van inhoudsloze popiejopie typetjes, daar past ons Stijn toch helemaal niet tussenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Leuk voor je Stijn!
@:zipportal bij pinda Neal.
Dat wordt genieten geblazen dus en een mooie leerschool voor onze Stijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort bolwerk van inhoudsloze popiejopie typetjes, daar past ons Stijn toch helemaal niet tussen
Veel succes en plezier toegewenst.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ze kunnen me veel leren over werken met een doelgroep en het producen. Ik ben sterk in research en inhoud, maar wil het ook effectief toe kunnen passen. Gewoon een uitstekende plek voor mij.
Lekker maat geniet ervan en succesquote:Op woensdag 4 september 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ze kunnen me veel leren over werken met een doelgroep en het producen. Ik ben sterk in research en inhoud, maar wil het ook effectief toe kunnen passen. Gewoon een uitstekende plek voor mij.
Succes maat. Hopelijk leer je er veel van, en leren zij van jou.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |