⁉️quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef vrijgevochten het volgende:
Hier verder
@:fok-it
@:mortaxx
@:flippingcoin
@:aberkullie
@:ggmm
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?quote:Op woensdag 4 september 2024 08:00 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1173 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
WC laten verstoppen (niet bewust) snel weggelopen uit schaamte.Bah, niet even een TOPdesk melding maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kingroland![]()
Letters uitsluitenquote:Op woensdag 4 september 2024 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?
Ziet eruit als cheaten, maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarmee was jij bezig in die eerste 2 rondes?
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
WC laten verstoppen (niet bewust) snel weggelopen uit schaamte.Je moet je kapot schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Kingroland
Die @ZKA denkt dat fokkers buiten FOK! een leven hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dat had altijd een TOP uitwerking op de cijfertjes, evenals kritiek. Niemand had dat alleen door, prachtig. In het echt hoorde je toch nooit iemand zeiken of opmerkingen maken 👌 enige waar je naad hoeft te kijken, de offline wereld
Ja laten we hier anders ook nog even over hem doorgaan.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die @:ZKA denkt dat fokkers buiten FOK! een leven hebben.![]()
Deze man[ afbeelding ]
Je hebt gewoon een betrouwbare kop.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ik mijn pinpas vergeten mee te nemen naar de markt en deed dat stomme Google Pay het ook nog eens niet.
Gelukkig mocht ik het wel meenemen en volgende week betalen. Zo doen we dat in Drenthe @:R-woud93
DrentheGodenquote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ik mijn pinpas vergeten mee te nemen naar de markt en deed dat stomme Google Pay het ook nog eens niet.
Gelukkig mocht ik het wel meenemen en volgende week betalen. Zo doen we dat in Drenthe @:R-woud93
Een schattige olifant weigert natuurlijk niemand.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een betrouwbare kop.
Iets 'kopen' zonder te betalen? Heel vaak idd.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurt overigens ook in de randstad
Hier vertrouwen we elkaar nogquote:Op woensdag 4 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij neemt afscheid. Dat betekent ook dat hij hier afscheid neemt. Hoe kunnen we beter afscheid van hem nemen dan met een dolletje?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja laten we hier anders ook nog even over hem doorgaan.
Die jongen heeft zoveel hoofdjes op hol gebracht de afgelopen 5 jaar. En maar niet doorhebben dat je hem daar alleen maar mee voedt. Doodvermoeiend.
Dat is slim maat, om je ongezonde saucijzenbroodje te balanceren met een gezonde appel!quote:Op woensdag 4 september 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje en een appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |