Godver, ik moest lachenquote:Op maandag 2 september 2024 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen", van wooooooow kijk jullie eens dikke zwijnen zijn dat je appeltaart neemt en kijk mij eens gezond doen en suikervrij zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ze weten inmiddels dat je weggaat?quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.
Ik moest gewoon weer lachen een uur laterquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Coco het volgende:
Eindelijk lukt iets dat RamboDirk probeert.
Nee ik ga MISSCHIEN deze week solliciteren, maar ik laat het je nog even wetenquote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels dat je weggaat?
ITS HAPPENING
Succes maat, ben je bang om ze te laten weten dat je ermee stopt?quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga MISSCHIEN deze week solliciteren, maar ik laat het je nog even weten
Graag.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar bang voor zijn?quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Succes maat, ben je bang om ze te laten weten dat je ermee stopt?
Softijsjes zijn heerlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun mezelf heel af en toe een softijsje met van die spikkels erop.
Hemels voer, echt waar.
En zo nu en dan Ben & Jerrys.
Doe niet zo hopeloos onzeker en post gewoon leuk meequote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef Abid-Meher het volgende:
VBL / Mikeytt is welkom in VBL
Ik hoop dat ik net zo welkom ben.
Naam en rugnummer.quote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Er werkt hier iemand bij de Rotterdamse politie.
Gewoon doen joh.quote:Op maandag 2 september 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermeequote:Op maandag 2 september 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme het uitje vliegt net naast me
@:zipportal @:caland
Hier wel een flink uitje gehadquote:Op maandag 2 september 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme het uitje vliegt net naast me
@:zipportal @:caland
Ja maar ik doe ook nog een studietje die loopt t/m maart die ik makkelijk kan handelen in m'n huidige baan die ik VOLLEDIG onder controle heb.quote:Op maandag 2 september 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh.
PRATEN kan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |