Dat doe ik eigenlijk ook nog maar heel zelden. Kon ook geen festivalletje pakken deze zomer natuurlijk.quote:
Doe niet zo preutsquote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Coco houdt ervan als er een harde straal op zijn anus wordt getorpedeerd.
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.quote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Coco houdt ervan als er een harde straal op zijn anus wordt getorpedeerd.
Welke smaak?quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.
Hij heeft gisteren ook al pizza op.quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch recalcitrant vandaag. Ik gun je een lekker ijsje.
Perenijs. Of pistache.quote:
Hoe behoud je dan toch je sixpack?quote:Op maandag 2 september 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun mezelf heel af en toe een softijsje met van die spikkels erop.
Hemels voer, echt waar.
En zo nu en dan Ben & Jerrys.
Ik ga wat bestellen maar moet nog even bedenken wat.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Spaghetti, zonder plakjes kaas gore papzakquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forummoderator @Coco kent duidelijk de klappen van de anale zweep.quote:Op maandag 2 september 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet nu een plakkaat appeltaart, vanavond heb ik een kaasfondue.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik eet nu een plakkaat appeltaart, vanavond heb ik een kaasfondue.
Wat ben je toch ook een extreme boerenlul, om een gegeven paard in de bek te kijken.quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.
De gever zal wel gedacht hebben; wat een ondankbare hond.quote:Op maandag 2 september 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier werd vandaag ook op appeltaart getrakteerd maar ik heb overgeslagen.
Kip met rijstquote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |