Wie zijn dat dan volgens jou?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die namen kennen we ook

The usual suspects, degenen die altijd buiten beeld blijven. Degenen met het geld der aarde in handen. Laat ik de Rotschield nou eens noemen... Maar daarachter zitten er nog een paar enge families. En ja dat zijn Royals.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan volgens jou?

Ja die hebben veel touwtjes in handen hier op aarde. Toch vermoed ik dat daar nog weer een laag bovenzit. Iets onaards wat hen weer beinvloedt. Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in "walk ins". Via matchende frequencies nestelen ze zich in iemands bewustzijn, zonder dat diegene hetzelf doorheeft. Denk dat ze zo de elite en ook politici, of in ieder geval een deel daarvan manipuleren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The usual suspects, degenen die altijd buiten beeld blijven. Degenen met het geld der aarde in handen. Laat ik de Rotschield nou eens noemen... Maar daarachter zitten er nog een paar enge families. En ja dat zijn Royals.

Ik denk dat je daar in mijn ogen te ver in gaat maat, politici zijn over algemeen gewoon te dom om zelf hun kont af te vegen. Ja ze maken mooie praatjes, maar dat doe ik ook iedere dag voor mijn werk. Alleen zie ik het als werk en ben niet in alle onzin gaan geloven die ik verkoop.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja die hebben veel touwtjes in handen hier op aarde. Toch vermoed ik dat daar nog weer een laag bovenzit. Iets onaards wat hen weer beinvloedt. Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in "walk ins". Via matchende frequencies nestelen ze zich in iemands bewustzijn, zonder dat diegene hetzelf doorheeft. Denk dat ze zo de elite en ook politici, of in ieder geval een deel daarvan manipuleren.
Ik weet het, het is een theorie die nogal ver gaat, maar het zou het bizarre, onmenselijke van onze "leiders" wel verklaren.

Politici zijn over het algemeen usefull idiots ja. Die zijn goed te manipuleren mbv geld en status. Maar dingen als MK Ultra bestaan ook gewoon en ik denk dat er inmiddels techieken zijn die nog veel verder gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar in mijn ogen te ver in gaat maat, politici zijn over algemeen gewoon te dom om zelf hun kont af te vegen. Ja ze maken mooie praatjes, maar dat doe ik ook iedere dag voor mijn werk. Alleen zie ik het als werk en ben niet in alle onzin gaan geloven die ik verkoop.
Het groot geld regeert, daar zit in mijn ogen niks meer boven. Maar laat me ook graag verrassen

En hoe ben je er zo zeker van dat het toevallig al die mensen zijn die iets anders vinden dan jij ipv dat jijzelf benvloed wordt om bepaalde meningen te hebben door middel van bovenstaande technieken/invloeden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Politici zijn over het algemeen usefull idiots ja. Die zijn goed te manipuleren mbv geld en status. Maar dingen als MK Ultra bestaan ook gewoon en ik denk dat er inmiddels techieken zijn die nog veel verder gaan.
Voor degenen die het niets zegt:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/MK-ULTRA

Ten eerste weet ik niks zeker. Ten tweede zie ik het nut er niet van in om mij deze dingen te laten geloven dmv mind control. Welk voordeel heeft dat voor ze?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:21 schreef ems. het volgende:
[..]
En hoe ben je er zo zeker van dat het toevallig al die mensen zijn die iets anders vinden dan jij ipv dat jijzelf benvloed wordt om bepaalde meningen te hebben door middel van bovenstaande technieken/invloeden?

quote:Rechter stelt politie weer in gelijk na schieten bij coronarellen: geen schadevergoeding voor filmer
De politie hoeft geen schadevergoeding te betalen aan een man die tijdens de coronarellen op de Coolsingel in zijn been is geschoten. De rechter oordeelt dat de man zelf het gevaar heeft opgezocht.
Rond 21.00 uur was de situatie zo chaotisch en bedreigend dat de agenten zich moesten terugtrekken in het nabijgelegen hoofdbureau. Kort daarop moesten ze weer de straat op toen bleek dat er op de Bulgersteyn een politieauto in brand stond. Het vuur dreigde over te slaan naar het Erasmushuis, een flat waar op dat moment nog mensen aanwezig waren. De brandweer, die eerder op die locatie was aangevallen, wilde het blussen pas hervatten als de politie voor bescherming zou kunnen zorgen.
Leden van de mobiele eenheid (ME) vormden daarop een linie tussen de brandende auto en de agressieve menigte. Ten overstaan van honderden demonstranten voelden negen ME’ers zich gedwongen te schieten: eerst als waarschuwing, maar toen dat niets uithaalde, ook gericht. Vijf betogers raakten gewond. De politie vuurde die avond in totaal 43 schoten af.
Niets naar de ME gegooid
Het Openbaar Ministerie weigerde de zaak voor de rechter te brengen. Volgens de hoofdofficier van justitie was er die avond onmiskenbaar sprake van noodweer. Agenten waarschuwden talloze keren, maar de aanvallen blven komen. Op een gegeven moment kon de mobiele eenheid simpelweg niet anders.
De rechter is het daarmee eens. Hoewel de Ridderkerker niet actief betrokken was bij de rellen - hij had niets naar de politie gegooid - had hij daar niet moeten zijn. Uit filmbeelden van de politie en de eiser zelf blijkt dat hij naast iemand stond die wel stenen gooide.
https://www.ad.nl/rotterd(...)or-filmer~a498f7f9a/

https://www.nivel.nl/nl/p(...)t-en-zonder-covid-19quote:Op 2 september publiceerde het Nivel een onderzoeksrapport over oversterfte tijdens de COVID-19-pandemie. Op dit rapport ontvingen we veel reacties. Momenteel passen wij het rapport op punten aan en daarna publiceren we het rapport opnieuw.

quote:Longcovidpatinten kunnen zich vanaf 1 november via hun huisarts aanmelden bij speciale expertisecentra voor post-covidpatinten. De eerste centra die opengaan zijn die van het Amsterdam UMC, Maastricht UMC+ en Erasmus MC, zo meldt de koepelorganisatie voor de umc’s NFU zaterdag.

Hoe harder ze te keer gaan des te dichter zit je bij de waarheid.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:49 schreef Bananenbennie het volgende:
Nog zoiets. Als je begin 2022 vond dat de coronaprikjes voor grote groepen zinloos en zelfs gevaarlijk waren, was je een wappie. Maar ondertussen, zo blijkt nu uit WOO stukken, had het RIVM destijds gewoon een intern rapport met exact diezelfde boodschap. Ook werd verzwegen dat de discriminerende QR-codes een mislukt experiment waren.
[ afbeelding ]
bron: https://open.minvws.nl/do(...)d/VWS-WOO-03b-692838

Dat Nivel rapport dat ze al binnen enkele dagen na publicatie in paniek hebben teruggetrokken bleek ook een project van de boeven van Bassie en Adriaantje. aHahaha. Drommels drommels.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe harder ze te keer gaan des te dichter zit je bij de waarheid.

quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Anders hadden wij namelijk niet genoeg vaccins gehad en dan zaten we nu
nog met een medische noodsituatie.

quote:Uit de eerste bevindingen blijkt dat de XEC-variant zich nog sneller verspreidt dan eerdere COVID-varianten. Dit zou te maken kunnen hebben met de specifieke spike-eiwitten van de XEC-variant, die het virus helpen sneller menselijke cellen binnen te dringen en zich te vermenigvuldigen. Hoewel de exacte mate van besmettelijkheid nog wordt onderzocht, is duidelijk dat XEC zich gemakkelijk kan verspreiden.

Graag ook even de koppeling richting bnw gedachtegoed maken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
XEC is de nieuwe coronavariant
[..]

Ik hep op Feestboek en De Andere Krant gelezen dat Bill Gates en Fauci achter deze nieuwe variant zitten. Dus dan neem ik dat direct voor de waarheid aan.quote:Op zondag 29 september 2024 10:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Graag ook even de koppeling richting bnw gedachtegoed maken.

Dus snel je mondkapje op, en je voorraad Tofu vacum trekken. ahahaquote:Op zondag 29 september 2024 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hep op Feestboek en De Andere Krant gelezen dat Bill Gates en Fauci achter deze nieuwe variant zitten. Dus dan neem ik dat direct voor de waarheid aan.

Je bent dus aan het trollen.quote:Op zondag 29 september 2024 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hep op Feestboek en De Andere Krant gelezen dat Bill Gates en Fauci achter deze nieuwe variant zitten. Dus dan neem ik dat direct voor de waarheid aan.

Het is jouw mening dat ik verplicht 'een BNW koppeling' bij elke post van mij moet koppelen.quote:Op zondag 29 september 2024 23:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je bent dus aan het trollen.
Is gerapporteerd.

Maar waarom plaats je het dan in BNW als het geen BNW factor heeft?quote:Op zondag 29 september 2024 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is jouw mening dat ik verplicht 'een BNW koppeling' bij elke post van mij moet koppelen.
Die discussie hebben we hier al vaker gehad en ik heb geen enkele verplichting om altijd zo'n BNW factor toe te voegen en dat ben ik dan ook zeker niet van plan.

Coronanieuws plaats ik in het BNW-coronatopic als ik dat interessant vind. Zowel BNW gerelateerd als ongerelateerd. Soms levert dat een interessante discussie op.quote:Op maandag 30 september 2024 21:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar waarom plaats je het dan in BNW als het geen BNW factor heeft?

Neehoor, het levert vooral irritatie op. Want zonder het bnw component en ook nog eens zonder enige toelichting post je in feite bewust offtopic.quote:Op maandag 30 september 2024 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Coronanieuws plaats ik in het BNW-coronatopic als ik dat interessant vind. Zowel BNW gerelateerd als ongerelateerd. Soms levert dat een interessante discussie op.

Het is gewoon trollen, uitlokken van reacties.quote:Op maandag 30 september 2024 22:02 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Neehoor, het levert vooral irritatie op. Want zonder het bnw component en ook nog eens zonder enige toelichting post je in feite bewust offtopic.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |