Ik doe vrijwel alles wel tijdens het fokken.quote:Op maandag 2 september 2024 15:10 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel FOKkers zitten er trouwens te FOKKEN tijdens het poepen?
Even vol die krachtstraal erop en erin bohhhquote:Op maandag 2 september 2024 15:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daarom poep ik sochtends voor het douchen.
Spoel gelijk mijn ster schoon.
quote:Op maandag 2 september 2024 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan aanbieden om te helpen zoeken.
Heerlijk man.quote:Op maandag 2 september 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Even vol die krachtstraal erop en erin bohhh
Hoezo is dit 'typisch' Nederlands?quote:
Dit ja. Op scholen zijn de wc's bijna dagelijks te goor voor woorden. Letterlijk stront aan de muur inderdaad, maar ook die import die met hun schoenen op de bril gaan zitten en zo gehurkt gaan schijten, omdat ze dat thuis in de zandbak meekregen. Meestal zit dan de hele zooi onder daarna.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Tja als er stront op de bril en muren zit dan denk ik ook ff 2 keer na...
Nou, ik ben blij dat het ook in dit topic weer gewoon aan de allochtonen ligt.quote:Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit ja. Op scholen zijn de wc's bijna dagelijks te goor voor woorden. Letterlijk stront aan de muur inderdaad, maar ook die import die met hun schoenen op de bril gaan zitten en zo gehurkt gaan schijten, omdat ze dat thuis in de zandbak meekregen. Meestal zit dan de hele zooi onder daarna.
Dit is realiteit. En dit gebeurt niet alleen op scholen, maar ook bij bedrijven.quote:Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat het ook in dit topic weer gewoon aan de allochtonen ligt.
Nou zat ik vroegah op een hagelwitte middelbare school en ook daar was het goor, had niks met "de zandbak" (quote:Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit ja. Op scholen zijn de wc's bijna dagelijks te goor voor woorden. Letterlijk stront aan de muur inderdaad, maar ook die import die met hun schoenen op de bril gaan zitten en zo gehurkt gaan schijten, omdat ze dat thuis in de zandbak meekregen. Meestal zit dan de hele zooi onder daarna.
quote:Op maandag 2 september 2024 15:50 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit is realiteit. En dit gebeurt niet alleen op scholen, maar ook bij bedrijven. En onze wc's zijn er niet voor gemaakt om er gehurkt met je schoenen op te gaan zitten, dus 9 van de 10 keer eindigt het deels op de bril. Maar daarna schoonmaken is dan teveel moeite.
Ik heb het wel meegemaakt. Wil je naar de wc, zie je een bril met 2 gore schoenafdrukken en bij het scharnier een bergje stront. Nou, dan hoef je al niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou zat ik vroegah op een hagelwitte middelbare school en ook daar was het goor, had niks met "de zandbak" () te maken.
Conclusie: kinderen van allerlei pluimage kunnen moeilijk met poepsituaties omgaan.quote:Op maandag 2 september 2024 15:56 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt. Wil je naar de wc, zie je een bril met 2 gore schoenafdrukken en bij het scharnier een bergje stront. Nou, dan hoef je al niet meer.
toen werd je al behandeld als randdebielquote:Op maandag 2 september 2024 13:24 schreef Starhopper het volgende:
Ooh en ik mocht van de kleuterjuf nooit zeggen dat ik moest poepenAls kleuter moest ik een drukje doen
Ja, de allochtonen hebben thuis nog een gat in de grond, wist je dat dan niet?quote:Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit klopt en heb ik zelf gezien. In hun thuisland hebben ze letterlijk een gat in de grond. Sommige van wit emaile, maar nog steeds een gat in de grond, ja.quote:Op maandag 2 september 2024 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, de allochtonen hebben thuis nog een gat in de grond, wist je dat dan niet?
Ja, boeiend. Een groot deel van de wereld maakt gebruik van een indian toilet. Heb ik zelf ook gedaan toen ik in zulke landen was.quote:Op maandag 2 september 2024 16:09 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit klopt en heb ik zelf gezien. In hun thuisland hebben ze letterlijk een gat in de grond. Sommige van wit emaile, maar nog steeds een gat in de grond, ja.
Allochtonen gaan dus niet zitten, maar hurken op de bril van onze toiletten. Want dat zijn ze zo gewend.quote:Op maandag 2 september 2024 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Een groot deel van de wereld maakt gebruik van een indian toilet. Heb ik zelf ook gedaan toen ik in zulke landen was.
Maar het is me niet bekend dat allochtonen hier nog op de wc gaan staan schijten. Die gaan ook gewoon zitten.
Dat een rotjoch op je school dat niet deed betekent niet dat ze het allemaal zo doen.
Huh? Die poepen toch helemaal niet?quote:Op maandag 2 september 2024 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
Hier ook nooit last van gehad. Heb ook een vermoeden dat vooral meisjes hier last van hebben.
Nee, die gooien de tampons in de pot waardoor de zaak verstopt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Huh? Die poepen toch helemaal niet?
In mijnn ervaring zijn het aziaten die met hun schoenen aan gehurkt op de wc bril gaan zitten.quote:Op maandag 2 september 2024 15:50 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit is realiteit. En dit gebeurt niet alleen op scholen, maar ook bij bedrijven.
Sorry, maar mijn pc meesjouwen naar de wc is me te gortig.quote:Op maandag 2 september 2024 15:10 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel FOKkers zitten er trouwens te FOKKEN tijdens het poepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |