abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214899146
als je beweerd er genocide plaats vind, dan moet je dat bewijzen. dat is nogal een beschuldiging.
en lees dan ook even wat het precies betekend.
  donderdag 5 september 2024 @ 16:57:20 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214900484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:11 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daar heb je wel vaker last van zo te zien.
Ik heb nergens last van, jij hebt wat moeite om Israel als land te erkennen en daar begint het toch mee.
pi_214900542
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:35 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het laat mooi zien dat jullie niet in staat zijn om jullie heilige plek te beschermen, sowieso zijn velen van jullie niet eens gelovigen, wat moet jij dan met een heilige plek terwijl je God niet eens erkent, daarnaast ziet de islam zich als de oudste religie op aarde en Salomo als een islamitische profeet, het is altijd al een heilige islamitische plek geweest en de eerste gebedsrichting van de moslims.
Goed verhaal!

Gaan de Joden niets mee doen, vrees ik. :)
quote:
Dus ja, toen de Al-Aqsa Moskee werd gebouwd, was de joodse tempel al vele eeuwen eerder vernietigd door de Romeinen, en er stond op dat moment geen tempel meer.
Weet je wat er nu staat, na de Joodse verovering?

De Al-Aqsa moskee. :)

Maar volgens jouw logica kan die dus nu wel worden afgebroken. "Jullie" konden hem niet beschermen, immers?

Het zou trouwens wel direct het einde van de heroveringsdrang betekenen toch? Als er niks meer is, dan heb je ook niets meer om te heroveren.
Intolerant voor intolerantie
pi_214900586
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het eerder in de richting van 80% zoeken. Maar dat maakt allemaal niet uit, volgens veel Westerse media zijn dit juist de onschuldige burgers met wie we zo ontzettend veel medelijden moeten hebben.
Ik zie die 'onschuldige' burgers op die gegijzelde man spugen, slaan etc. Ik geloof niet in die onschuld.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_214900613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:45 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet. Als er jou iets wordt gevraagd, dan geef je eerst antwoord voor je een tegenvraag gaat stellen.

Echt, je gedraagt je als een klein kind.
:')
pi_214900672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef pokkerdepok het volgende:
als je beweerd er genocide plaats vind, dan moet je dat bewijzen. dat is nogal een beschuldiging.
en lees dan ook even wat het precies betekend.
Als je het wil lezen

There are "reasonable grounds" to believe that Israel is committing genocide against Palestinians in Gaza

https://www.ohchr.org/sit(...)/a-hrc-55-73-auv.pdf

1

2

3

Ze is antisemitistisch ..
pi_214900979
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
:')
Kijk naar deze reactie _O_
pi_214901000
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een tegenvraag stellen vormt geen antwoord. Bovendien heb ik al meermaals aangegeven wat ik vind van een niet-bestaande genocide. Ik zal de gestelde vraag dus nog maar eens stellen: wat vind jij van de Al-Aqsa Martelarenbrigade? Zijn dit ook "verzetshelden" net zoals de Palestijnse terroristen van Hamas?
[..]
Er wordt van niemand land gepikt, dit benadrukt dus ook weer dat het terrorisme van de Palestijnen ten onrechte is.
[..]
Dit toont wederom aan waarom termen als 'collectief straffen' zou bespottelijk zijn. Die term impliceert namelijk dat er grote hoeveelheden onschuldige mensen zouden zijn, dit worden gestraft vanwege de acties of daden van een handjevol.

Bij de Palestijnen is het het omgekeerde. Grote delen van de bevolking zijn terrorist, juichen het terrorisme toe of doen er zelfs actief aan mee. De pijnlijke realiteit is immers dat menig Palestijnen bereid is een Jood te gijzelen, martelen of om het leven te brengen. De Palestijnen die geen Joden haten of terreur omarmen betreft slechts een hele kleine minderheid.
Ik zou het ook toejuichen als ik onder het hamas regime leef.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2024 17:50:07 ]
pi_214901029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als je het wil lezen

There are "reasonable grounds" to believe that Israel is committing genocide against Palestinians in Gaza

https://www.ohchr.org/sit(...)/a-hrc-55-73-auv.pdf

1

2

3

Ze is antisemitistisch ..
dit is de realiteit. er is geen enkele uitspraak gedaan dat israel genocide pleegt. maar het gerechtshof bezwijkt bijna onder de voortdurende druk en manipulatie die erop wordt gelegd om die uitspraak te doen.
zonder dat er ook maar 1 keer is vastgesteld dat israel genocide pleegt, krijgt israel maatregel op maatregel om hun oorlogsvoering te stoppen of te verminderen. het is een groot politiek spel van de aanklagers (zuid afrika voorop, die traditioneel banden heeft met de PLO en het palestijnse verzet, uit de tijd dat ze tegen apartheid vochten) om israel te stoppen.
lees maar.
https://nl.wikipedia.org/(...)ationaal_Gerechtshof

en die human rights council is gewoon een verzameling van afgevaardigden van landen die mensenrechten onderzoekt. dat zijn vele moslim landen en maar 7 westerse landen. vele landen in de commissie hebben zelf een afschuwelijke staat van dienst als het om mensenrechten gaat. ook zit zuid afrika in deze commissie, terwijl ze ook de aanklager zijn bij het ICJ. wel grappig, aanklager en leverancier van zogenaamd bewijs, tegelijk..
dit zijn de leden:
https://en.wikipedia.org/(...)ghts_Council#Current
pi_214901288
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef Nober het volgende:

[..]

[ x ]
Moeten wij daarom die jongen in het oranje shirt in de steek laten?

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 05-09-2024 19:02:04 ]
pi_214901397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dit is de realiteit. er is geen enkele uitspraak gedaan dat israel genocide pleegt. maar het gerechtshof bezwijkt bijna onder de voortdurende druk en manipulatie die erop wordt gelegd om die uitspraak te doen.
zonder dat er ook maar 1 keer is vastgesteld dat israel genocide pleegt, krijgt israel maatregel op maatregel om hun oorlogsvoering te stoppen of te verminderen. het is een groot politiek spel van de aanklagers (zuid afrika voorop, die traditioneel banden heeft met de PLO en het palestijnse verzet, uit de tijd dat ze tegen apartheid vochten) om israel te stoppen.
lees maar.
https://nl.wikipedia.org/(...)ationaal_Gerechtshof

en die human rights council is gewoon een verzameling van afgevaardigden van landen die mensenrechten onderzoekt. dat zijn vele moslim landen en maar 7 westerse landen. vele landen in de commissie hebben zelf een afschuwelijke staat van dienst als het om mensenrechten gaat. ook zit zuid afrika in deze commissie, terwijl ze ook de aanklager zijn bij het ICJ. wel grappig, aanklager en leverancier van zogenaamd bewijs, tegelijk..
dit zijn de leden:
https://en.wikipedia.org/(...)ghts_Council#Current
Grappenmaker
pi_214901498
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef Cuendillar het volgende:
Weet je wat er nu staat, na de Joodse verovering?

De Al-Aqsa moskee. :)

Maar volgens jouw logica kan die dus nu wel worden afgebroken. "Jullie" konden hem niet beschermen, immers?

Het zou trouwens wel direct het einde van de heroveringsdrang betekenen toch? Als er niks meer is, dan heb je ook niets meer om te heroveren.
Romeinse logica, zij hebben het afgebroken, niet de moslims, wel opletten, het waren de westerlingen die de tempel hebben gesloopt.

En nee, niet alleen de moskee, maar ook de grond eromheen is heilig, de oorlog blijft dus doorgaan tot het einde der tijden, moskee kun je weer opnieuw bouwen dus dat is geen probleem.

Stel je voor dat de joden een tempel hadden gebouwd op de plek waar de Kaaba staat, en dat de moslims inmiddels heersten over het land maar de tempel lieten staan. Dan zou je hen toch wel cucks noemen.
pi_214902147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:43 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Romeinse logica, zij hebben het afgebroken, niet de moslims, wel opletten, het waren de westerlingen die de tempel hebben gesloopt.

En nee, niet alleen de moskee, maar ook de grond eromheen is heilig, de oorlog blijft dus doorgaan tot het einde der tijden, moskee kun je weer opnieuw bouwen dus dat is geen probleem.

Stel je voor dat de joden een tempel hadden gebouwd op de plek waar de Kaaba staat, en dat de moslims inmiddels heersten over het land maar de tempel lieten staan. Dan zou je hen toch wel cucks noemen.
Oh ja. Die Kaaba. Dat een een meteoriet steen, toch? Zeven rondjes om een steen lopen.
_O-

Nee. Die fase zijn wij gepasseerd.
- Goethe, “Faust”
pi_214902181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef Nober het volgende:

[..]

[ x ]
De gewelddadige natuur van de Islam blijft schrikbarend om te aanschouwen. En zoals eerder al aangegeven: als men niet anderen kan onderdrukken, slaan ze elkaar de koppen in. Al zal men in de Arabische en Islamtische fuikjes op de socials bij het zien van deze beelden wel meteen zeggen dat het Israëlische militairen zijn of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214902205
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 5 september 2024 @ 20:00:59 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214902234
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:58 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Ze hebben per ongeluk gevangen criminelen verkeerd vertaald naar hostages in de linkerkolom zo te zien :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214902243
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh ja. Die Kaaba. Dat een een meteoriet steen, toch? Zeven rondjes om een steen lopen.
_O-

Nee. Die fase zijn wij gepasseerd.
Nee, je klinkt verward.
pi_214902288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:35 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het laat mooi zien dat jullie niet in staat zijn om jullie heilige plek te beschermen, sowieso zijn velen van jullie niet eens gelovigen, wat moet jij dan met een heilige plek terwijl je God niet eens erkent, daarnaast ziet de islam zich als de oudste religie op aarde en Salomo als een islamitische profeet, het is altijd al een heilige islamitische plek geweest en de eerste gebedsrichting van de moslims.
Haha, wie heeft er nu nederlaag na nederlaag moeten incasseren in dit gebied? Dat zijn de Arabische en Islamtische landen en groeperingen. We kunnen dus juist concluderen dat moslims niet in staat zijn hun vermeende heilige grond te verdedigen.

Het is dat na een decennialange propagandacampagne sommigen in het Westen zijn gevallen voor het slachtoffernarratief van de Palestijnen en bredere Islamtische wereld. En dat is dan ook waar men het nu van moet hebben om de druk op Israël op te voeren, want in de strijd lukt het niet.
quote:

[..]

Dit haalt je eigen argument dan toch ook onderuit met dat toen de Al-Aqsamoskee gebouwd werd er geen Joodse Tempel meer stond? Deze grond was ook toen nog steeds heilig voor Joden.
quote:
[ x ]
Terroristen zijn geen gegijzelden.

Man man man, nog even en Islamisten gaan zelfs beweren dat moslims die terreuraanslagen in het Westen hebben gepleegd, gegijzeld zijn door de Westerse overheden. Het begint dan ook steeds duidelijker te worden waarom men in de Islamtische en Arabische wereld, Hamas en Hezbollah als verzetshelden ziet en op sommige plekken zelfs de aanslagen van 9/11 stond toe te juichen. Het is zorgwekkend om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214902302
quote:

[..]

"Heilige grond" :') . Dit vind ik nou juist het meest trieste en domme onderdeel van het conflict. En het staat een goede oplossing misschien nog in de weg ook. Stel je voor dat er ooit weer gesprekken komen over een tweestatenoplossing en dat het dan stuk loopt vanwege "heilige grond" en "beloofde land" argumenten |:( :|W
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214902324
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, wie heeft er nu nederlaag na nederlaag moeten incasseren in dit gebied? Dat zijn de Arabische en Islamtische landen en groeperingen. We kunnen dus juist concluderen dat moslims niet in staat zijn hun vermeende heilige grond te verdedigen.
Geen idee, jullie zijn degenen die bang zijn en de moskee laten staan, je weet wat jullie te wachten staat zodra die moskee niet meer overeind staat denk ik.
pi_214902350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:08 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Geen idee, jullie zijn degenen die bang zijn en de moskee laten staan, je weet wat jullie te wachten staat zodra die moskee niet meer overeind staat denk ik.
Hmm, vertel het eens, wat gaat er dan gebeuren?
pi_214902352
quote:
9s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Heilige grond" :') . Dit vind ik nou juist het meest trieste en domme onderdeel van het conflict. En het staat een goede oplossing misschien nog in de weg ook. Stel je voor dat er ooit weer gesprekken komen over een tweestatenoplossing en dat het dan stuk loopt vanwege "heilige grond" en "beloofde land" argumenten |:( :|W
Ik heb er nog eens over nagedacht, die moskee kan niet de reden zijn voor de oorlog, want die was al in de handen van Jordanië. Ze willen gewoon niet dat joden over hen heersen.
pi_214902372
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, vertel het eens, wat gaat er dan gebeuren?
Vraag aan de cuck Netanyahu. :) We hebben onze moskee op jullie heilige plek gezet. En ook de Mekka van de orthodox christenen in Constantinopel omgetoverd tot een moskee. Maar wij zijn degenen die aan het verliezen zijn, lol.
pi_214902396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:13 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Vraag aan de cuck Netanyahu. :) We hebben onze moskee op jullie heilige plek gezet. En ook de Mekka van de orthodox christenen in Constantinopel omgetoverd tot een moskee. Maar wij zijn degenen die aan het verliezen zijn, lol.
Dit is geen antwoord op de vraag. Wat zou er gebeuren als de Al-Aqsamoskee zou worden verwijderd?

Trouwens wel goed dat je hier kunt erkennen dat de Islam totaal geen respect heeft voor andere religies.
pi_214902415
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:15 schreef HowardRoark het volgende:

Dit is geen antwoord op de vraag. Wat zou er gebeuren als de Al-Aqsamoskee zou worden verwijderd?

Trouwens wel goed dat je hier kunt erkennen dat de Islam totaal geen respect heeft voor andere religies.
Het is ons ook niet te doen om alleen de heilige gebieden. De hele aarde is het doel.
pi_214902440
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het is ons ook niet te doen om alleen de heilige gebieden. De hele aarde is het doel.
En dat terwijl jullie verliezen, verliezen en verliezen...

Het is op dit punt alleen maar tragisch. Niet eens meer meelijwekkend.. :D
pi_214902450
quote:

[..]
Weer een islamitische nederlaag, denk ik. :D
pi_214902458
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dit betreft een idee dat binnen bepaalde radicale Islamtische kringen sterk leeft inderdaad.
  donderdag 5 september 2024 @ 20:19:47 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214902462
quote:

[..]
Wie is jullie??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214902469
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:18 schreef Cuendillar het volgende:
En dat terwijl jullie verliezen, verliezen en verliezen...

Het is op dit punt alleen maar tragisch. Niet eens meer meelijwekkend.. :D
Nah, ik heb de persconferentie van Netanyahu gisteren gezien, dat was pas meelijwekkend. Hij slaapt nog maar twee uurtjes per dag. Arme zio.
pi_214902558
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:19 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Weer een islamitische nederlaag, denk ik. :D
https://www.middleeasteye(...)morocco-separate-map

Bukken Netanyahu...
pi_214902598
quote:
Hmm, over deze kwestie gesproken. Hoe komt het eigenlijk dat het binnen Islamtische kringen zo acceptabel is als men zelf gebieden annexeert, zoals Marokko met de Westelijke Sahara doet?
pi_214902639
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, over deze kwestie gesproken. Hoe komt het eigenlijk dat het binnen Islamtische kringen zo acceptabel is als men zelf gebieden annexeert, zoals Marokko met de Westelijke Sahara doet?
Om dezelfde reden dat Westerse landen het niet acceptabel vinden v.w.b. Westelijke Sahara, maar wel acceptabel vinden v.w.b. annexatie van West Bank.

Het belangrijkste is; bukken Netanyahu.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2024 20:35:45 ]
pi_214902651
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
Meer verdeeldheid in de islamitische wereld is wat zionisten willen, zodat ze al die kleine staatjes kunnen domineren, maar het lijkt erop dat Israël niet meer de 100 jaar zal halen.
pi_214902664
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Om dezelfde reden dat Westerse landen het niet acceptabel vinden v.w.b. Westelijke Sahara, maar wel acceptabel vinden v.w.b. annexatie van West Bank.

Het belangrijkste is; bukken Netanyahu.
Westerse landen doen niets anders dan zich uitspreken tegen het feit dat er Joden wonen op de Westelijke Jordaanoever.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Meer verdeeldheid in de islamitische wereld is wat zionisten willen, zodat ze al die kleine staatjes kunnen domineren, maar het lijkt erop dat Israël niet meer de 100 jaar zal halen.
Hmm, wat zie jij de komende jaren allemaal gebeuren dat Israël de 100 jaar niet gaat halen?
pi_214902737
[quote]14s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef HowardRoark het volgende:

Om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen door financiele en militaire steun. A zeggen B doen, inmiddels kijkt de rest van de wereld dwars door ons heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2024 20:45:46 ]
pi_214902767
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, wat zie jij de komende jaren allemaal gebeuren dat Israël de 100 jaar niet gaat halen?
Niet-statelijke actoren beschikken steeds meer over geavanceerde raketten, drones, etc. en die tunnels zijn al helemaal een pareltje. Ze omcirkelen de zionistische staat. En dan heb je nog geen directe betrokkenheid van statelijke actoren uit de islamitische wereld gehad. Israël heeft geen toekomst daar.
pi_214902994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niet-statelijke actoren beschikken steeds meer over geavanceerde raketten, drones, etc. en die tunnels zijn al helemaal een pareltje. Ze omcirkelen de zionistische staat. En dan heb je nog geen directe betrokkenheid van statelijke actoren uit de islamitische wereld gehad. Israël heeft geen toekomst daar.
Je maakt een denkfout: Een of andere militie toestaan binnen je grenzen betekent dat je als regering meewerkt.
pi_214903045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:16 schreef Ulx het volgende:

Je maakt een denkfout: Een of andere militie toestaan binnen je grenzen betekent dat je als regering meewerkt.
Tijd voor een regime change.

pi_214903140
quote:
[ x ]
Zijn dat gevangenen zoals Sinwar er ook ooit een was?
  donderdag 5 september 2024 @ 21:40:27 #291
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_214903211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Voor verdeeldheid hebben jullie de Joden helemaal niet nodig, jullie maken elkaar ook wel zonder af. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214903237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef Nober het volgende:

[..]
Zijn dat gevangenen zoals Sinwar er ook ooit een was?
Meeste wel inderdaad. Op 3.424 gevangenen na die zitten vast zonder proces of veroordeling :s)
pi_214903256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor verdeeldheid hebben jullie de Joden helemaal niet nodig, jullie maken elkaar ook wel zonder af. :')
Stel je voor als we over eenheid beschikten wat we allemaal zouden doen. De zionisten doen goed hun best met stoken, maar ze gaan falen. :')
pi_214903264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Hmm. Van de tunnels in de Gazastrook is al weinig meer over, in Jordanië zijn geen tunnels en in Zuid-Libanon hebben deze recent ook flink te maken gekregen met bombardementen. Kortom, alle grootspraak is lastig serieus te nemen.

Israël is al natuurlijk al meermaals aangevallen door alle omringende landen in de regio, ook toen het land net was opgericht en de overlevenden rechtstreeks vanuit de concentratiekampen in de Europa kwamen en met een geweer in de handen in de strijd werden gestuurd. Miraculeus wist men overeind te blijven.

Inmiddels heeft Israël een van de sterkste legers ter wereld en is vooral technologisch gezien enorm geavanceerd. Uiteraard kunnen omringende landen en terreurgroeperingen veel schade aanrichten, maar Israël verslaan is een ander verhaal.
  donderdag 5 september 2024 @ 21:47:12 #295
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_214903282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Stel je voor als we over eenheid beschikten wat we allemaal zouden doen. De zionisten doen goed hun best met stoken, maar ze gaan falen. :')
Droom lekker verder. De Joden zetten jullie al 80 jaar voor lul en dat zal ook nooit veranderen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214903331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Grappenmaker
haha okee..
pi_214903350
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef HowardRoark het volgende:
Israël is al natuurlijk al meermaals aangevallen door alle omringende landen in de regio, ook toen het land net was opgericht en de overlevenden rechtstreeks vanuit de concentratiekampen in de Europa kwamen en met een geweer in de handen in de strijd werden gestuurd. Miraculeus wist men overeind te blijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Droom lekker verder. De Joden zetten jullie al 80 jaar voor lul en dat zal ook nooit veranderen.
Leuke sprookjes jongens, maar het verandert niets aan het feit dat de oneindige oorlog door zal gaan, dat de zionisten geen vrede zullen kennen terwijl de rijke sjeikhs aan het chillen zijn in Riyadh, Doha en Dubai. Israël is maar één van de tientallen fronten wereldwijd.
pi_214903358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Tja, dat wordt natuurlijk lastig. Er is uiteraard enorm veel verdeling in de Islamtische wereld. Dat is er al sinds het ontstaan van de Islam, natuurlijk vooral tussen soennieten en sjiieten. En tel daar dan nog maar bij op de etnische frictie tussen bijvoorbeeld Turken en Arabieren. En vergeet hier ook de Perzen niet.

De realiteit is nu eenmaal dat de Islamtische wereld erg verdeeld is en omdat men een gewelddadige ideologie heeft vermomd als religie met een legerleider als zogenaamde profeet, wordt het erg lastig om daar een geheel van te smeden. Als Islamieten anderen niet kunnen onderdrukken, gaat men elkaar de koppen gaat inslaan.
pi_214903364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nee, je klinkt verward.
Zit er geen steen in dan?
- Goethe, “Faust”
pi_214903378
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:56 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is nu eenmaal dat de Islamtische wereld
De realiteit is dat jij islamitische al een paar duizend keer consistent verkeerd hebt geschreven. Fout opgeslagen in je autocorrectie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')