abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215033875
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb beargumenteerd aangegeven waarom je onzin aan het verkopen was. Aan jou om dat inhoudelijk te weerleggen.
Nee, dat heb je niet.

Jij roept iets dat wetenschappelijk niet is aangetoond op het moment dat de maatregel werd genomen, terwijl je lijkt te vinden dat alles wetenschappelijk moet worden onderbouwd.

En ik ben niet snel onder de indruk van je argumenten.
In een eerdere discussie beweerde bij hoog en laag dat het wel mogelijk is om gecomprimeerde binaire bestanden te scannen op schending van het auteursrecht, maar dat het niet mogelijk is om platte tekst te scannen op ongewenste inhoud.

En daarbij was je voor geen rede vatbaar.

Dan hoef je nu niet aan te komen met belerende opmerkingen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215035299
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
'dke je eigen onderzoek '

Is een bekende dooddoener.

Dit topic gaat over het Nivel onderzoek.
Als jij het over andere onderzoeken wilt hebben moet je die zelf aandragen, ipv een opmerking in de lucht te gooien.
Als jij alleen koppen wil snellen vind ik dat best, maar in het interview van post 61 heb je genoeg verwijzingen. Kleine gok: heb je niet (geheel) bekeken.
pi_215035359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij alleen koppen wil snellen vind ik dat best, maar in het interview van post 61 heb je genoeg verwijzingen. Kleine gok: heb je niet (geheel) bekeken.
Ik constateer dat jij er geen een uit dat interview weet staan te halen.
pi_215035366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat heb je niet.

Jij roept iets dat wetenschappelijk niet is aangetoond op het moment dat de maatregel werd genomen, terwijl je lijkt te vinden dat alles wetenschappelijk moet worden onderbouwd.

En ik ben niet snel onder de indruk van je argumenten.
In een eerdere discussie beweerde bij hoog en laag dat het wel mogelijk is om gecomprimeerde binaire bestanden te scannen op schending van het auteursrecht, maar dat het niet mogelijk is om platte tekst te scannen op ongewenste inhoud.

En daarbij was je voor geen rede vatbaar.

Dan hoef je nu niet aan te komen met belerende opmerkingen.
Dus jij vindt dat er eerst wetenschappelijk onderzoek gedaan moet worden of de economie schade oploopt als je die voor een groot deel lamlegt, voordat je dat kan weten?

Over die eerdere discussie: ofwel jouw geheugen is niet goed, ofwel je verdraait opzettelijk wat ik wel daarover heb gezegd.

Of jij onder de indruk bent of niet interesseert mij niet. Beantwoord de vraag hierboven maar.
pi_215035511
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik constateer dat jij er geen een uit dat interview weet staan te halen.
Maar jij hebt het niet geheel bekeken. Met alle respect, maar kijk dat interview, kijk naar het interview met Meester en Bakker bij hetzelfde kanaal en ga daarmee aan de slag als je echt wat meer wil weten.
pi_215036163
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja wat fuckt het mij nou welk jaartal het is. Dus het is 2024, dan kom je weg met ondeugdelijk onderzoek want user wantie vindt het niet relevant meer.

Koekoek.
Zijn glazen zijn voor zijn neus ingegooid… laat hem nou even.
pi_215036228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat er eerst wetenschappelijk onderzoek gedaan moet worden of de economie schade oploopt als je die voor een groot deel lamlegt, voordat je dat kan weten?
Nope.
Dat wordt lachen als we een echt dodelijk virus krijgen.

Eerst jarenlange wetenschappelijke studies, en dan pas ingrijpen...

quote:
Over die eerdere discussie: ofwel jouw geheugen is niet goed, ofwel je verdraait opzettelijk wat ik wel daarover heb gezegd.
Ik verdraai niets.

quote:
Of jij onder de indruk bent of niet interesseert mij niet. Beantwoord de vraag hierboven maar.
Bij deze.
pi_215036239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:56 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Zijn glazen zijn voor zijn neus ingegooid… laat hem nou even.
_O-

Het wordt steeds gekker hier.
pi_215036366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O-

Het wordt steeds gekker hier.
Ja… haha _O-
pi_215036774
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Dat wordt lachen als we een echt dodelijk virus krijgen.

Eerst jarenlange wetenschappelijke studies, en dan pas ingrijpen...

Zou je de vraag willen beantwoorden in plaats van er omheen lullen? Het is een gesloten vraag. Ja of nee. En dan kun je onderbouwen waarom.
pi_215037111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou je de vraag willen beantwoorden in plaats van er omheen lullen? Het is een gesloten vraag. Ja of nee. En dan kun je onderbouwen waarom.
Jij bepaalt niet wat ik antwoord.

Daarnaast heb ik je gesloten vraag met een gesloten antwoord afgehandeld in 1 woord.
pi_215037224
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij bepaalt niet wat ik antwoord.

Daarnaast heb ik je gesloten vraag met een gesloten antwoord afgehandeld in 1 woord.
Je zegt eerst nee en dan een woordenbrij die dat eerder tegenspreekt.

Maar goed, je bent het dus eens met mij dat er geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig is.

Dus ben je het met mij eens dat de vraag die jij stelde:

Dat schade vooraf te voorzien was:
Op basis van welk wetenschappelijk onderzoek?

niet gesteld was door jou als je een beetje had nagedacht voordat je de post maakte.

Dat was mijn eerdere punt.

Klaar.
pi_215037257
(Draai incoming at 3… 2…)
pi_215037285
Wantie is vanavond niet heel sterk eerlijk gezegd.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_215037451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je zegt eerst nee en dan een woordenbrij die dat eerder tegenspreekt.

Maar goed, je bent het dus eens met mij dat er geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig is.

Dus ben je het met mij eens dat de vraag die jij stelde:

Dat schade vooraf te voorzien was:
Op basis van welk wetenschappelijk onderzoek?

niet gesteld was door jou als je een beetje had nagedacht voordat je de post maakte.

Dat was mijn eerdere punt.

Klaar.
Leuke draai, maar je weet dat het precies andersom was.

Maar ik accepteer deze draai van je.

Geen enkel probleem dat je er op terug gekomen bent.

Wat ik al van meet af aan heb gezegd: de maatregelen zijn niet op wetenschappelijke basis genomen, en dat is al vanaf het begin van de pandemie bekend gemaakt, inclusief bijhorende motivatie.

Dan is het onzinnig om nu achteraf net te doen alsof het een openbaring is dat de maatregelen geen wetenschappelijke grondslag hadden.

Verder gaat dit topic over een onderzoek dat pas na de pandemie is gehouden, dus de juistheid van dat onderzoek heeft geen enkele invloed gehad op de beslissingen die tijdens de pandemie zijn genomen.
pi_215037480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Akkerdjie het volgende:
Wantie is vanavond niet heel sterk eerlijk gezegd.
Tja, ik beantwoord een gesloten vraag met nee , en krijg dan het verwijt dat ik met een open antwoord kom.

Schiet mij dan maar lek...
pi_215037858
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuke draai, maar je weet dat het precies andersom was.

Maar ik accepteer deze draai van je.

Geen enkel probleem dat je er op terug gekomen bent.

Wat ik al van meet af aan heb gezegd: de maatregelen zijn niet op wetenschappelijke basis genomen, en dat is al vanaf het begin van de pandemie bekend gemaakt, inclusief bijhorende motivatie.

Dan is het onzinnig om nu achteraf net te doen alsof het een openbaring is dat de maatregelen geen wetenschappelijke grondslag hadden.

Verder gaat dit topic over een onderzoek dat pas na de pandemie is gehouden, dus de juistheid van dat onderzoek heeft geen enkele invloed gehad op de beslissingen die tijdens de pandemie zijn genomen.
Begin maar snel weer over iets anders inderdaad. Mijn hemel, wat ben jij toch ook een vermoeiend ventje…
pi_215040340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Begin maar snel weer over iets anders inderdaad. Mijn hemel, wat ben jij toch ook een vermoeiend ventje…
Ik heb het nog steeds over je vraag over de wetenschappelijke grondslag van de maatregelen, en de te verwachten effecten van de maatregelen.
pi_215040745
De laatste tijd hoor ik het toch weer vaak. Mensen die corona vaccinatie de schuld geven van iemands overlijden.
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van. Als ik vraag of het onderzocht of bewezen is krijg je altijd:"Nee, maar..."
Jezusmina, ik ben de 50 gepasseerd. Er liggen meer jaren achter me dan dat er voor me liggen. Ik wil me toch niet steeds vermoeien met dit soort praat. Schei uit en leef denk ik dan. We weten niet alles, en je moet ook niet alles willen weten denk ik soms.
pi_215040767
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 08:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb het nog steeds over je vraag over de wetenschappelijke grondslag van de maatregelen, en de te verwachten effecten van de maatregelen.
Wat jij wil.

Maar we komen hier op een belangrijk punt. Veel drastische maatregelen zijn doorgedrukt omdat de deskundigen zeiden dat het moest. Follow The Sience (TM)!

Inmiddels blijkt dat die deskundigen de plank nogal eens mis hebben geslagen. Hun advies was derhalve veel te onbetrouwbaar om op basis daarvan grondrechten opzij te schuiven.

En wat hebben we gedaan? We hebben als Nederland wederom ondemocratisch (want tegen de wens van de tweede kamer in) besloten een verdrag te tekenen op basis waarvan straks de WHO voor ons gaat bepalen wat we moeten doen. En nee, dat hoeven we niet in alle gevallen te doen, maar je snapt natuurlijk wel dat Nederland heel braaf gaat luisteren naar China controlled WHO en de burgers moeten hun grote bek houden. Vrij letterlijk, want censuur van andere meningen hoort gewoon in het dystopische programma van de WHO.

Beter ten halve gekeerd...
pi_215043588
RIVM: Vaccinatiebeleid voor 12-24 jarigen is onverantwoord en niet zorgvuldig

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2024 13:38:04 ]
pi_215043912
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Het was natuurlijk voor iedereen op de vingers na te tellen dat jongeren geen vaccinatie zouden moeten krijgen omdat de ziekte voor hen slechts in zeer zeldzame gevallen een ernstig verloop kende.
  vrijdag 20 september 2024 @ 14:17:45 #123
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215044000
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 13:37 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Het is iets genuanceerder. Dit is de conclusie in de periode nadat een groot deel van de mensen al gevaccineerd was (en dus relatief hoge immuniteit) en toen het vrij ongevaarlijke omikron de dominante variant was en er hierdoor veel minder mensen ernstig ziek werden.
pi_215044223
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Het is iets genuanceerder. Dit is de conclusie in de periode nadat een groot deel van de mensen al gevaccineerd was (en dus relatief hoge immuniteit) en toen het vrij ongevaarlijke omikron de dominante variant was en er hierdoor veel minder mensen ernstig ziek werden.
Toch blijft alles wel overeind. Voor deze groep had het geen voordelen. Het ‘je doet het voor een ander’ is letterlijk en figuurlijk doorgeprikt. En dan blijft eigenlijk alleen over het nadeel van de vaccinatie. En dat is voor deze groep significant.

Bij de groep >60 is de vaccinatie wel zinvol. Daartussen ligt het weer aan andere factoren (obesitas, andere ziektes risicofactoren dan wel, anders niet).

Dit is niet echt onverwacht, maar ja… het ging om miljarden omzetten van de farmaceutische industrie…
pi_215044290
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat jij wil.

Maar we komen hier op een belangrijk punt. Veel drastische maatregelen zijn doorgedrukt omdat de deskundigen zeiden dat het moest. Follow The Sience (TM)!
Dat is onjuist.

quote:
Inmiddels blijkt dat die deskundigen de plank nogal eens mis hebben geslagen. Hun advies was derhalve veel te onbetrouwbaar om op basis daarvan grondrechten opzij te schuiven.
Dat is jouw mening daarover.

quote:
En wat hebben we gedaan? We hebben als Nederland wederom ondemocratisch (want tegen de wens van de tweede kamer in) besloten een verdrag te tekenen op basis waarvan straks de WHO voor ons gaat bepalen wat we moeten doen. En nee, dat hoeven we niet in alle gevallen te doen, maar je snapt natuurlijk wel dat Nederland heel braaf gaat luisteren naar China controlled WHO en de burgers moeten hun grote bek houden. Vrij letterlijk, want censuur van andere meningen hoort gewoon in het dystopische programma van de WHO.

Beter ten halve gekeerd...
Tja, die tirade zegt verder wel genoeg denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')