Dit ja. Triest trouwens dat meester en jacobs zelf hun geld moesten ophalen via crowd funding aangezien zonmw etc hier geen oren naar hebben. Ik heb liever niet nog meer misinformatie over dit onderwerp, en nu komt dit zwakke onderzoek weer aanvliegen.quote:
Ja ik heb spijt dat ik geen vaccin heb genomen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je, de frustratie is hoog bij de ongevaccineerden.
Omdat je er vatbaar voor bent, en risico loopt op long covid.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:28 schreef stinkielinkie het volgende:
Waarom zou je je laten Vaccineren voor een griepje?
En dat zelfonderzoek komt op de een of andere manier altijd neer op het copypasten van social media meningen en youtubefilmpjes. Want dat is wel echt onderzoekquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Juli mottuh nie allus gelofen, doe selluf ondersoek.
Liever long covid dan myocarditis. Maar ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je er vatbaar voor bent, en risico loopt op long covid.
Myocarditis is een van de symptomen van Covid.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:56 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Liever long covid dan myocarditis. Maar ieder z'n ding.
Ook van het vaccin maar dat vertel je er niet bij.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Myocarditis is een van de symptomen van Covid.
Want jij doelde niet op het vaccin wou je zeggen....quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:25 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ook van het vaccin maar dat vertel je er niet bij.
Maurice probeert wanhopig om nog relevant te zijn...quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:46 schreef -jos- het volgende:
Maurice de Hond duikt er verder in, er is gesjoemeld:
https://maurice.nl/2024/09/07/nivel4x317/
Alles wijst erop dat er is gesjoemeld in het CIMS (het Covid vaccinatieregister).
https://redirect.invidious.io/watch?v=_UOkTzLLRbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Oh boy, wat wordt dit topic mooi oud zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maurice probeert wanhopig om nog relevant te zijn...
Fijn, maar echt relevant is het niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh boy, wat wordt dit topic mooi oud zeg.
Het Nivel heeft het onderzoek offline gehaald en gaat het corrigeren n.a.v. bevindingen van de Hond!!!!
De headlines zijn al gemaakt en die krijgt het niet nog een keer.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh boy, wat wordt dit topic mooi oud zeg.
Het Nivel heeft het onderzoek offline gehaald en gaat het corrigeren n.a.v. bevindingen van de Hond!!!!
Wetenschap is ook maar een mening?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fijn, maar echt relevant is het niet meer.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De headlines zijn al gemaakt en die krijgt het niet nog een keer.
[..]
Wetenschap is ook maar een mening?
Nee, dat ze jou alles voor kunnen zetten is me wel duidelijk. Onderzoek van niveau 'lik m'n kutje' maar ach, niet relevant meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fijn, maar echt relevant is het niet meer.
Mooiere kersen op de taart krijg je niet na de hele corona shitshow.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De headlines zijn al gemaakt en die krijgt het niet nog een keer.
[..]
Wetenschap is ook maar een mening?
Ik begrijp je frustratie, maar het is 2024, Covid ligt achter ons.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dat ze jou alles voor kunnen zetten is me wel duidelijk. Onderzoek van niveau 'lik m'n kutje' maar ach, niet relevant meer.
[..]
Mooiere kersen op de taart krijg je niet na de hele corona shitshow.
Genieten.
Behalve frauduleuze oversterfterapporten.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie, maar het is 2024, Covid ligt achter ons.
Durf weer te leven!
Ja, ik begrijp die frustratie van je.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Behalve frauduleuze oversterfterapporten.
Hihih
Ja, waarom zou je ook willen leren van de fouten die gemaakt zijn…quote:Op donderdag 19 september 2024 06:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp die frustratie van je.
Maar de rest van de wereld gaat gewoon verder.
Wat leer ik daarvan dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je ook willen leren van de fouten die gemaakt zijn…
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maurice probeert wanhopig om nog relevant te zijn...
Misschien om niet meer van deze onnozele reacties te posten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |