Kan je misschien beter in GAM of specifiek dit topic vragen: GAM / [PlayStation #144] Rise, Tarnished, and be guided by gracequote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef bloempjuh het volgende:
Iemand suggesties voor PS4-spellen die geschikt zijn?
Goed punt!quote:Op maandag 2 september 2024 12:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan je misschien beter in GAM of specifiek dit topic vragen: GAM / [PlayStation #144] Rise, Tarnished, and be guided by grace
Lego games voor spiderman enzo, gigantosaurus voor de dinosaurussen. Opgelostquote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef bloempjuh het volgende:
Hij (kleuterneef van bijna 7) heeft ooit Rayman gespeeld, geloof ik.
Houdt enorm van dino's (daarom kunnen we zo goed met elkaar overweg), Spiderman, Lego en geweren. Dat laatste probeer ik er dus uit te filteren.
Zou je deze (tegen verzendkosten die ik je uiteraard betaal) naar mijn kleuterneef willen sturen?quote:Op maandag 2 september 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige game die ik heb liggen die echt voor kinderen geschikt is maar je mag hem hebben.
Natuurlijk. Stuur maar een DM.quote:Op maandag 2 september 2024 13:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zou je deze (tegen verzendkosten die ik je uiteraard betaal) naar mijn kleuterneef willen sturen?
Dat mag mijn zwager lekker zelf regelen als die PS4 weer aangesloten is. Ik zoek nu nog even hard copies, omdat die leuker zijn om te geven.quote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik raad Lego Jurassic World aan dan, alle lego games zijn ook prima door kinderen te spelen en het zijn kwalitatief goede games (in tegenstelling tot een gigantosaurus of Paw Patrol die puur verkopen vanwege de naam). Lego games zijn in de online shop van PlayStation regelmatig te koop voor een euro of 8.
Mijn vakantiegeld was op vóór het PS4-plan, helaas. En je hoeft niks nieuws te kopen, hoor, ik hoopte op 'ligt stof te happen dus mag wel weg'.quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef SoS87 het volgende:
Hoe ben je blut als 40er?
Ik wil wel een spelletje bestellen/betalen.
Ik heb een lego game liggen. Net gekeken.quote:Op maandag 2 september 2024 21:24 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld was op vóór het PS4-plan, helaas. En je hoeft niks nieuws te kopen, hoor, ik hoopte op 'ligt stof te happen dus mag wel weg'.
Hoe? Door van een WIA te leven die elke maand mijn vaste lasten en boodschappen dekt. Mijn vakantiegeld is dit jaar opgegaan aan aan noodzakelijke kleding en witgoed.quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef SoS87 het volgende:
Hoe ben je blut als 40er?
Ik wil wel een spelletje bestellen/betalen.
Bij de ps plus krijg je maandelijks wat games maar meteen een grote gratis bibliotheek helaas niet. Dan moet je voor de duurdere abbonementen gaan..quote:Op maandag 2 september 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
In december ofzo heb je altijd wel een leuke aanbieding voor een jaartje Playstation Plus, heeft hij meteen heel veel "gratis" games en ook genoeg games die voor kinderen leuk zijn. Maar goed zal zo even kijken of ik nog iets heb liggen.
Voor een kind van nog-geen-7 die alleen kan rennen, springen en duiken.. nah. Ik geef 'm een paar coole hardcopy games (thnx voor 't aanbieden tot zover!) en dan mag zijn pa 't overnemenquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de ps plus krijg je maandelijks wat games maar meteen een grote gratis bibliotheek helaas niet. Dan moet je voor de duurdere abbonementen gaan..
Oh ik heb die tweede abonnement en heb echt een shitload aan gratis spellen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de ps plus krijg je maandelijks wat games maar meteen een grote gratis bibliotheek helaas niet. Dan moet je voor de duurdere abbonementen gaan..
Thanks voor het checken! Kiddo heeft niks met Harry Potter/LOTR* en Need for Speed kan wel een paar jaartjes wachten. Dank, nogmaals!quote:Op woensdag 4 september 2024 13:16 schreef Tinos85 het volgende:
@:bloempjuh sorry, ik heb Lego Jurassic Park alleen digitaal.![]()
Wel heb ik van Lego games Harry Potter en de Hobbit mocht je daar interesse in hebben.
En ik heb nog een Need for Speed spel maar weet niet of dat al echt geschikt is voor een zevenjarige.
Geluid kun je toch gewoon uitzetten? Of desnoods koptelefoon o.id.?quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:16 schreef bloempjuh het volgende:
Voor wie serieus nog een game wil doneren voor dit blije ei, stuur mij even een DM/PM voor adres aub. Hoeft niet openbaar, hier
Ik heb vandaag een uur met hem op zijn tablet Pou gespeeld ("Tante <echte naam>, ik speel dit spel al TWINTIG jaar! Kijk hoe goed!"), ik (na een uur) en mijn zus/zijn moeder (na schijnbaar twintig jaar, maar het is eerder drie jaar) worden KNETTERGEK van de geluidjes van dat rukspel.. maar hij is echt fan van al dat rennen en springen. We móeten iets beters met minder irritante muziekjes
Kan zeker, maar zonder geluid is het 'niet leuk' volgens meneer.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geluid kun je toch gewoon uitzetten? Of desnoods koptelefoon o.id.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Nizno op 04-09-2024 17:40:07 ]Mon 'en!
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn PS4-console was negen (of zelfs tien?) jaar oud toen ik 'm inpakte. De games waar ik op doel zijn doorgaans net zo bejaard. Grote kans dat de échte nerds (lees: niet ik want blut) inmiddels zijn overgestapt naar PS5 en/of te oud zijn voor Rayman, Little Big Planet en de Lego-games? Dus dat die games ergens op een plank liggen te verstoffen..?
Niet elke idioot speelt nog steeds spellen die in 2002 uitkwamen, surely?RCT(2) is een tijdloze klassieker. Zo maken ze ze niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!quote:Op woensdag 4 september 2024 15:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
RCT(2) is een tijdloze klassieker. Zo maken ze ze niet meer.
Planet coaster 2 komt dit jaar uit. Als je nieuwe versie wilt die wel goed isquote:Op woensdag 4 september 2024 15:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
RCT(2) is een tijdloze klassieker. Zo maken ze ze niet meer.
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn PS4-console was negen (of zelfs tien?) jaar oud toen ik 'm inpakte. De games waar ik op doel zijn doorgaans net zo bejaard. Grote kans dat de échte nerds (lees: niet ik want blut) inmiddels zijn overgestapt naar PS5 en/of te oud zijn voor Rayman, Little Big Planet en de Lego-games? Dus dat die games ergens op een plank liggen te verstoffen..?
Niet elke idioot speelt nog steeds spellen die in 2002 uitkwamen, surely?Iedereen maar nerds noemen omdat ze een console hebben is denk ik niet de beste manier in een topic waar je op gratis games bedeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan 2 zinnen later mensen die oude games nog spelen idioot noemen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik ben juist zelf zo'n idiootquote:Op woensdag 4 september 2024 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iedereen maar nerds noemen omdat ze een console hebben is denk ik niet de beste manier in een topic waar je op gratis games bedeltEn dan 2 zinnen later mensen die oude games nog spelen idioot noemen.
Ja maakt mij van de rest niet uitquote:
Niet elke idioot, maar ik wel.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef bloempjuh het volgende:
Niet elke idioot speelt nog steeds spellen die in 2002 uitkwamen, surely?
quote:Release May 16, 2002
Ik heb nog wel een leuke Nederlandse mountainbike game genaamd Descenders.quote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef bloempjuh het volgende:
Of, beter nog, iemand die wat PS4-spellen heeft liggen waar 'ie vanaf wil, als tof cadeau voor een zevenjarige game-nerd in-the-making? Please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |