Kan je misschien beter in GAM of specifiek dit topic vragen: GAM / [PlayStation #144] Rise, Tarnished, and be guided by gracequote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef bloempjuh het volgende:
Iemand suggesties voor PS4-spellen die geschikt zijn?
Goed punt!quote:Op maandag 2 september 2024 12:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan je misschien beter in GAM of specifiek dit topic vragen: GAM / [PlayStation #144] Rise, Tarnished, and be guided by grace
Lego games voor spiderman enzo, gigantosaurus voor de dinosaurussen. Opgelostquote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef bloempjuh het volgende:
Hij (kleuterneef van bijna 7) heeft ooit Rayman gespeeld, geloof ik.
Houdt enorm van dino's (daarom kunnen we zo goed met elkaar overweg), Spiderman, Lego en geweren. Dat laatste probeer ik er dus uit te filteren.
Zou je deze (tegen verzendkosten die ik je uiteraard betaal) naar mijn kleuterneef willen sturen?quote:Op maandag 2 september 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige game die ik heb liggen die echt voor kinderen geschikt is maar je mag hem hebben.
Natuurlijk. Stuur maar een DM.quote:Op maandag 2 september 2024 13:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zou je deze (tegen verzendkosten die ik je uiteraard betaal) naar mijn kleuterneef willen sturen?
Dat mag mijn zwager lekker zelf regelen als die PS4 weer aangesloten is. Ik zoek nu nog even hard copies, omdat die leuker zijn om te geven.quote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik raad Lego Jurassic World aan dan, alle lego games zijn ook prima door kinderen te spelen en het zijn kwalitatief goede games (in tegenstelling tot een gigantosaurus of Paw Patrol die puur verkopen vanwege de naam). Lego games zijn in de online shop van PlayStation regelmatig te koop voor een euro of 8.
Mijn vakantiegeld was op vóór het PS4-plan, helaas. En je hoeft niks nieuws te kopen, hoor, ik hoopte op 'ligt stof te happen dus mag wel weg'.quote:Op maandag 2 september 2024 20:59 schreef SoS87 het volgende:
Hoe ben je blut als 40er?
Ik wil wel een spelletje bestellen/betalen.
Ik heb een lego game liggen. Net gekeken.quote:Op maandag 2 september 2024 21:24 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld was op vóór het PS4-plan, helaas. En je hoeft niks nieuws te kopen, hoor, ik hoopte op 'ligt stof te happen dus mag wel weg'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |