quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Laat me raden, viaplay?quote:Op zondag 1 september 2024 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Krijgt een 9 van de analisten, doet ook weinig fout (behalve een bal over de zijlijn spelen).
Right. Overigens minder slecht dan bij ESPN maar dat is dan ook niet heel moeilijk.quote:
Bergwijn 40 miljoenquote:Op zondag 1 september 2024 18:17 schreef alopio het volgende:
Wie kan ten Hag nog snel binnenhalen? Ziyech? Tagliafico? Blind? Van de Beek? Haller?
Arne doet er verstandig aan zich een beetje in te houdenquote:Op zondag 1 september 2024 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Bij een nog grotere uitslag kan het deze week al gebeurd zijn met ETH.
Arend Martijn gaat na afloop opzichtig veren in de reet steken van de Twentse fraudeurquote:Op zondag 1 september 2024 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne doet er verstandig aan zich een beetje in te houden
En dan waren er mensen die Slot een mindere versie van ten Hag vonden![]()
@:ggmm en @:tarado
100 trainers versleten. Het ligt dus niet daaraan.quote:Op zondag 1 september 2024 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne doet er verstandig aan zich een beetje in te houden
En dan waren er mensen die Slot een mindere versie van ten Hag vonden![]()
@:ggmm en @:tarado
ManU is er al een tijdje mee gestopt.quote:Op zondag 1 september 2024 18:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Gewoon het veld aflopen nu, stop ermee.
Het had al 10 keer gedaan moeten zijn met ETH. Die overleeft dit seizoen ook gewoon weer.quote:Op zondag 1 september 2024 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Bij een nog grotere uitslag kan het deze week al gebeurd zijn met ETH.
Waarom denk je dat Slot niet naar Tottenham ging?quote:Op zondag 1 september 2024 18:24 schreef Pedroso het volgende:
Zelfs Arne zou ten onder gaan bij United, hopeloze club de laatste pakweg 15 jaar.
Denk dat ie bij Tottenham nog wel succes zou kunnen hebben, daar zit nog wel wat in. Overigens had ie er gewoon heen gegaan vorig jaar als Feijenoord hem had laten gaan.quote:Op zondag 1 september 2024 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Slot niet naar Tottenham ging?
Probleem is vnl. dat de nr 38 van Liverpool wel een Ajax verleden heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 18:26 schreef Wertha het volgende:
Het probleem is dat de linksback en no. 6 van United geen Ajaxverleden hebben.
Die was wel duurder.quote:Op zondag 1 september 2024 18:29 schreef -XOR- het volgende:
Gewisseld worden voor 'Arry, dit is pijnlijk.
Verbaast mij niks dat alleen ManU hier nog instinkt.quote:
Bijgenaamd de vrachtwagen.quote:
Raar, dat is een topspits volgens @Slobeend .quote:Op zondag 1 september 2024 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Zirkzee heeft echt nog geen bal goed geraakt. Weer echt een typische United aankoop, veel teveel betaald voor middelmaat.
Tadicquote:Op zondag 1 september 2024 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke Ajax rotzooi gaat Ten Hag in de winter halen?
quote:Op zondag 1 september 2024 18:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raar, dat is een topspits volgens @:Slobeend .
quote:Op zondag 1 september 2024 18:34 schreef Origami94 het volgende:
Van Dijk staat gewoon altijd lucht te dekken! Altijd.
Daar is ETH toch grotendeels zelf verantwoordelijk voor. Met dat budget had hij een beter elftal kunnen samenstellen.quote:Op zondag 1 september 2024 18:24 schreef Pedroso het volgende:
Zelfs Arne zou ten onder gaan bij United, hopeloze club de laatste pakweg 15 jaar.
Hoeveel goalen heeft United al gemaakt daardoor dan?quote:Op zondag 1 september 2024 18:34 schreef Origami94 het volgende:
Van Dijk staat gewoon altijd lucht te dekken! Altijd.
600 miljoen aan pure rotzooi, da's best knap.quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar is ETH toch grotendeels zelf verantwoordelijk voor. Met dat budget had hij een beter elftal kunnen samenstellen.
Zelfs Mislintat spreekt er schande van.quote:Op zondag 1 september 2024 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
600 miljoen aan pure rotzooi, da's best knap.
Konate, Alisson en Robertson lossen het altijd voor hem opquote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel goalen heeft United al gemaakt daardoor dan?
ETH is ook niet de juiste man, het is al belachelijk dat hij de vrije hand krijgt om alles te halen wat hij wil.quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar is ETH toch grotendeels zelf verantwoordelijk voor. Met dat budget had hij een beter elftal kunnen samenstellen.
quote:Op zondag 1 september 2024 18:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zelfs Mislintat spreekt er schande van.
Alleen nog maar makkelijke tegenstanders gehad. Laten we nog geen conclusies trekken over Slot in de PL.quote:
Hij staat jaarlijks in het PL elftal van het jaar maar Origami 94 zal wel even vertellen dat iedereen het mis heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 18:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Konate, Alisson en Robertson lossen het altijd voor hem op
Alleen vanwege naam.quote:Op zondag 1 september 2024 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij staat jaarlijks in het PL elftal van het jaar maar Origami 94 zal wel even vertellen dat iedereen het mis heeft.
Elke trainer daar moet meteen bezig met het behouden van zijn werk ipv het doen van zijn werk. De supporters maken er samen met de media een test van, we maken je het zo moeiljk mogelijk om te laten zien dat je een waardige opvolger van Ferguson bent.quote:Op zondag 1 september 2024 18:24 schreef Pedroso het volgende:
Waarom werk je op zondag? Ben je 16 ofzo.quote:Op zondag 1 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over twee weken is mijn laatste werkdag in mijn huidige functie
Vergelijkbaar met ten Hag dus
Arend Martijn heeft genoeg aan 1 domme sjon.quote:Op zondag 1 september 2024 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Erik moet lekker assistent worden van Oh Arne Oh.
Niet precies twee weken he.quote:Op zondag 1 september 2024 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom werk je op zondag? Ben je 16 ofzo.
quote:Op zondag 1 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over twee weken is mijn laatste werkdag in mijn huidige functie
Vergelijkbaar met ten Hag dus
quote:Op zondag 1 september 2024 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet precies twee weken he.
BEN GODVERDOMME DAN WAT DUIDELIJKER JAquote:Op zondag 1 september 2024 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet precies twee weken he.
Ik ga toch niet zeggen ‘ja over twaalf dagen minus twee uur!’quote:Op zondag 1 september 2024 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BEN GODVERDOMME DAN WAT DUIDELIJKER JA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zondag 1 september 2024 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen ‘ja over twaalf dagen minus twee uur!’
Ik weet heus wel dat je simpel bent, maar je bent toch ook geen rampencijfertjesautist zoals Pietje of wel??Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Handelingssnelheid is aan de lage kant voor de PL.quote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Die nieuwe spits van United kan er helemaal niks van. Ik heb het al gezien.
Een miljard uitgegeven, spelers gehaald die hij wou, leger aan Nederlandse coaches binnengehaald. Denk dat Erik wel de kans heeft gekregenquote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke trainer daar moet meteen bezig met het behouden van zijn werk ipv het doen van zijn werk. De supporters maken er samen met de media een test van, we maken je het zo moeiljk mogelijk om te laten zien dat je een waardige opvolger van Ferguson bent.
Ben nu al vrij horse.quote:Op zondag 1 september 2024 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie maandjes tot het warme bad makker.
Concluderen we hier dat Erik een debiel is?quote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een miljard uitgegeven, spelers gehaald die hij wou, leger aan Nederlandse coaches binnengehaald. Denk dat Erik wel de kans heeft gekregen
Hij heeft al veel te veel krediet gehad. Wat een schandalig aankoopbeleid heeft die man gevoerd.quote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een miljard uitgegeven, spelers gehaald die hij wou, leger aan Nederlandse coaches binnengehaald. Denk dat Erik wel de kans heeft gekregen
Na twee jaar van constant op de schopstoel gezet worden. 'Als ze vandaag niet winnen dan moet hij ontslagen', dat is ondermijnend. Alleen bij Solksjear werkte dat niet zo terwijl dat de slecthste trainer was. Trainers worden weleens ontslagen, ok, maar elke wedstrijd moeten bewijzen dat je wel goed genoeg bent werkt niet. Ook niet voor Van Gaal en Ragnick.quote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
BOH. De mooiste weken van het jaar.quote:Op zondag 1 september 2024 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog drie maandjes tot het warme bad makker.
Je kunt beter, 5/10.quote:
Ragnick was als tijdelijke manager aangesteld voor een half jaarquote:Op zondag 1 september 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Na twee jaar van constant op de schopstoel gezet worden. 'Als ze vandaag niet winnen dan moet hij ontslagen', dat is ondermijnend. Alleen bij Solksjear werkte dat niet zo terwijl dat de slecthste trainer was. Trainers worden weleens ontslagen, ok, maar elke wedstrijd moeten bewijzen dat je wel goed genoeg bent werkt niet. Ook niet voor Van Gaal en Ragnick.
Want zo arrogant zijn die supporters ook wel weer. Ze weten niks van buitenlands voetbal, maar doen wel alsof buitenlandse trainers niet goed genoeg zijn. Het idee dat Man Utd maar eens een goed genoege club en werkomgeving voor een trainer moet zijn komt niet in ze op.
En anders niks van aantrekken, dat zijn sowieso de zuigertjes.quote:Op zondag 1 september 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Ik had verwacht verketterd te worden om deze woord"grap". valt mee
[ afbeelding ]
Ten Hag blijkt een tactisch onbenul.quote:Op maandag 2 september 2024 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
En volgens Erik lag het alleen maar aan PERSOONLIJKE fouten.
doorgeschakeld naar target Erik?quote:Op zondag 1 september 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Grappig hoe de users die Gravenberch afkraken nu stil zijn.
Kan hij daarna mooi Priske opvolgen, als van Persie er nog niet klaar voor blijkt ^O*quote:Op donderdag 12 september 2024 14:27 schreef tong80 het volgende:
Het contract van trainer Mikel Arteta
bij Arsenal is verlengd.De verbintenis
met de Spaanjaard liep eind dit seizoen
af.De club maakte nog niet bekend voor
hoeveel jaar Arteta heeft bijgetekend,
maar naar verluidt blijft hij nog twee
seizoenen langer.
Arteta (42) volgde in 2019 landgenoot
Unai Emery op in Londen.Met Arsenal won
hij in 2020 de FA Cup.De laatste twee
seizoenen eindigde de club als tweede
in Engeland,achter Manchester City.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=804
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we Liverpool of Ipswich kijken? @:alaphilippe_
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:22 schreef -XOR- het volgende:
Zirkzee
Zo slecht heb ik een spits nog nooit een bal op goal zien trappen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:22 schreef Bugno3 het volgende:
Topspits Zirkzee had weer een eeuwigheid nodig voor het doel.
Willen jullie de GROOTSE spits van Oranje niet zo bekritiseren?quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:20 schreef Marcoss het volgende:
ManU heeft opnieuw al een aardige lijst aan blessures dit seizoen en daar lijken er ook vandaag wat bij te komen..
Ik doe gewoon dwars om het dwars doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Willen jullie de GROOTSE spits van Oranje niet zo bekritiseren?
Akkoord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon dwars om het dwars doen.
Gakpo is ook beter dan Diaz daar . Dit kan niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:31 schreef -XOR- het volgende:
Viaplay-tjappie snapt het verschil niet tussen gebruikt worden voor een tijdrekwissel of erin moeten komen omdat iemand geblesseerd is.
Die stadionspeaker die z'n muil niet houdt tijdens het klappen.quote:
Dan heb je nu een doelpunt gemistquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het wordt Brighton - Ipswich.
What did you say ?quote:
Kost wat maar dan heb je ook wat, wat een FENOMEEN.quote:
What happened ?quote:
0-1 Forestquote:
Tweeschermengenot.quote:
Zeker. Maar het is heerlijk soms/vaak dat Engelse voetbal. Had nu ook gewoon 5-3 ofzo kunnen staan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
2-1 is mager, mag wel wat bij nog
Nigeriaanse afkomst.quote:Op zondag 15 september 2024 15:29 schreef KingRoland het volgende:
Welke Italiaan heet er nou Udogie?
Niet na het stappen een Spaggha Udogi binnenklappenquote:Op zondag 15 september 2024 15:29 schreef KingRoland het volgende:
Meret, Okoli, Kean, Jorginho, El Shaarawy, Provedel... knotsgekke land Italië.quote:Op zondag 15 september 2024 15:29 schreef KingRoland het volgende:
Seamanesque.quote:Op zondag 15 september 2024 15:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Hebben ze zo ontzettend veel geld te verbranden en dan heb je Vicario op doel staan.
7 kaarten inmiddels dacht ik te horen. Ik verwacht veel van de tweede helft.quote:
Gaat niet met 11 tegen 11 eindigen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
7 kaarten inmiddels dacht ik te horen. Ik verwacht veel van de tweede helft.
Daarom, vallen ruimtes etc.....quote:Op zondag 15 september 2024 15:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaat niet met 11 tegen 11 eindigen.
Asjeblieft.quote:
Koeman houdt toch vast aan Van Dijk.quote:Op zondag 15 september 2024 16:26 schreef tong80 het volgende:
Van der Ven is een beest.Vinden meer FOK!ers dit een goede of prettige verslaggever ? Een verademing vergeleken bij de zelfkickers de Vos en Schelvis.
Wat is Optus Sport? Van de Ven en van Dijk zijn complementair. Kunnen prima samen.quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Koeman houdt toch vast aan Van Dijk.
Prima Engels commentaar bij Optus Sport.
Hij is echt goed. De zoveelste Nederlandse ster bij de Gunners.quote:
Wel iets meer dan 2 pound sterling denk ikquote:Op zondag 15 september 2024 16:42 schreef tong80 het volgende:
SterlingVolgens mij is de begroting van United twee keer zo groot.
Half Arsenal en Spurs heeft niet beter. Vond het daarom nog meevallen. Nu al zin in volgende week.quote:
Topkeeper, achterin veel opties die top zijn ook. Middenveld en aanval met potentie alleen niet heel breed. Maar ik heb er wel vertrouwen inquote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef KingRoland het volgende:
We hebben best een geweldige selectie in Oranje
Nou nog een fatsoenlijke trainerquote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef KingRoland het volgende:
We hebben best een geweldige selectie in Oranje
Het altijd met een gebrek aan creativiteit kampende Tottenham.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu op het 2e scherm naar Spurs - Brentford.
@:zipportal en ik hopen op de 2-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |