Right, dus als je vrij bent dan is dat niet het "echte" leven...?quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij zijn mensen ook wel zo'n beetje klaar met dit warme weer.
Vooral nu het echte leven weer begint. (Scholen weer begonnen, iedereen terug van vakantie etc.)
Het maakt het vooral onpraktisch omdat je niet kunt kiezen voor een middag aan het water bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Right, dus als je vrij bent dan is dat niet het "echte" leven...?
Veel vrienden van mij zijn nu juist met vakantie om kinderen op de camping te ontlopen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Vooral nu het echte leven weer begint. (Scholen weer begonnen, iedereen terug van vakantie etc.)
Ik merk om mij heen dat men stuk voor stuk sacherijnig op van alles.
Het (warme) klam-weer, de kinderen, het werk, de relatie (Oei, zo vlak van de vakantie!).
Is jullie relatie nog wel goed?(In het nieuws las ik dat veel mensen er een punt achter zetten!)
Nu is het alweer zooooooo heet!
Pleurt allemaal maar op! Oh, nu ben ik ook sacherijnig!
Ja, ik heb het ook wel gehad. Al een tijdje eigenlijk. Als je zoals ik graag wat actief bezig bent in de tuin of waar dan ook, dan is de lol er wel snel af met dit weer. Gelukkig al september, dus komt goed. Uiteindelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Ik merk om mij heen dat men stuk voor stuk sacherijnig op van alles.
Het (warme) klam-weer, de kinderen, het werk, de relatie (Oei, zo vlak van de vakantie!).
Is jullie relatie nog wel goed?(In het nieuws las ik dat veel mensen er een punt achter zetten!)
Nu is het alweer zooooooo heet!
Pleurt allemaal maar op! Oh, nu ben ik ook sacherijnig!
Het serieuze leven!quote:Op maandag 2 september 2024 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Right, dus als je vrij bent dan is dat niet het "echte" leven...?
Ik doe een hele gedurfde gok en zeg dat het hier niet gaat onweren maar wel uren lang gaat regenen.quote:Op maandag 2 september 2024 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Achterhoek en Twente kunnen zich ook op gaan maken voor ostgewitter denk ik zo..
Vaak is de energie er al uit ja, dat zien we vaker.quote:Op maandag 2 september 2024 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik doe een hele gedurfde gok en zeg dat het hier niet gaat onweren maar wel uren lang gaat regenen..
En dat zonder ook maar 1 druppel. Ongekend!quote:Op maandag 2 september 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Aan de kust nu al 23-24 graden.. jaloers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |