Denk toch dat net oost van Nijmegen en arnhem alles gaat ontstaan... Dit plaatje lijkt niet heel juistquote:
Hedde gij geen e baik dan?quote:Op maandag 2 september 2024 14:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier best een flink briesje, was goed te merken met fietsen
Absoluut! Volgens mij sinds jaren niet zo zonnig en droog geweest dan deze. Meen me te herinneren dat de laatste paR jaren het altijd best koel was em behoorlijk nat, altijd een week plensregen als de scholen weer begonnen.quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou nou.. augustus was toch een prima maand? Relatief weinig regen en veel zon gehad.
Je kunt ook te lang blijven hangen in je negativismequote:Op maandag 2 september 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel mooi hoe maand op maand op maand op maand kutweer volgens sommigen niet meer boeiend is omdat het nu eindelijk eens wel mooi is geweest.
Dat het warmte in de zomer produceert is echt niet boeiend. Hier gaat de temperatuur iig niet van omhoog (50m2 ruimte), daarnaast is een lage lv veel aangenamer.quote:Op maandag 2 september 2024 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vervolgens zelf weer warmte genereert. Echt heel praktisch als je loopt te zweten.
quote:Op maandag 2 september 2024 12:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heeft weinig zin buiten zo'n ontvochtiger.
Mijn ding is een geschenk uit de hemel. Airco is hier helaas niet mogelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dingen zijn troep. Mijn airco op ontvochtigingsstand warmt de boel alleen maar op.
Ik lees nergens dat iemand dat zegt. Maar aanhalen dat het voorjaar zo nat was bij een terugblik op augustus is gewoon onzinnig.quote:Op maandag 2 september 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel mooi hoe maand op maand op maand op maand kutweer volgens sommigen niet meer boeiend is omdat het nu eindelijk eens wel mooi is geweest.
Sommige mensen zijn nou eenmaal chronisch chagrijnig.quote:Op maandag 2 september 2024 15:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar omdat dan echt iedere keer erbij te pakken heeft toch geen nut?
Zet een sproeier aanquote:Op maandag 2 september 2024 15:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mijn ding is een geschenk uit de hemel. Airco is hier helaas niet mogelijk.
Right, dus als je vrij bent dan is dat niet het "echte" leven...?quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij zijn mensen ook wel zo'n beetje klaar met dit warme weer.
Vooral nu het echte leven weer begint. (Scholen weer begonnen, iedereen terug van vakantie etc.)
Het maakt het vooral onpraktisch omdat je niet kunt kiezen voor een middag aan het water bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Right, dus als je vrij bent dan is dat niet het "echte" leven...?
Veel vrienden van mij zijn nu juist met vakantie om kinderen op de camping te ontlopen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij zijn mensen ook wel zo'n beetje klaar met dit warme weer.
Vooral nu het echte leven weer begint. (Scholen weer begonnen, iedereen terug van vakantie etc.)
Ik merk om mij heen dat men stuk voor stuk sacherijnig op van alles.
Het (warme) klam-weer, de kinderen, het werk, de relatie (Oei, zo vlak van de vakantie!).
Is jullie relatie nog wel goed?(In het nieuws las ik dat veel mensen er een punt achter zetten!)
Nu is het alweer zooooooo heet!
Pleurt allemaal maar op! Oh, nu ben ik ook sacherijnig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |