Daar zijn ze 7 punten te laat meequote:Op maandag 2 september 2024 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren geeft aan dat ze langzamerhand wel teamorders van plan zijn uit te voeren naarmate Lando dichterbij de WDC komt.
Dat snappen ze zelf ook niet dus wat dat betreft zijn we in goed gezelschap.quote:Op maandag 2 september 2024 08:13 schreef alpeko het volgende:
Dit is klaar voor RBR. McLaren pakt beide titels. Onthutsend optreden dit weekend. Wat ik niet snap is dat die auto aan het begin van het seizoen precies deed wat Max wilde maar dat ze dat nu niet meer voor elkaar krijgen.
Blijkbaar zijn ze er nu dus wel achter. Helmut heeft dat bevestigd.quote:Op maandag 2 september 2024 08:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat snappen ze zelf ook niet dus wat dat betreft zijn we in goed gezelschap.
Ow ja, VER zag iets in de data, nou, hopelijk lossen ze dat zsm op.quote:Op maandag 2 september 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze er nu dus wel achter. Helmut heeft dat bevestigd.
Max heeft in het post-race interview gezegd dat een 1 stopper waarschijnlijk niet zijn positie verbeterd had. Maar hem wel aanzienlijk dichter bij Hamilton gebracht had. Daarom snap ik het ook niet. RB lijkt de absolute wil om er hoe dan ook het maximale uit te halen elke race volledig te hebben verloren. Als Hamilton bijvoorbeeld nog een fout maakt in 1 van de laatste ronden en je rijd er 3 seconden achter dan kun je daar misschien nog van profiteren, niet als je er zoals nu 15 sec. Achter rijdt. Tel daarbij op de belabberde pitstop en dit lijkt wel een amateur team.quote:Op zondag 1 september 2024 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar was Max met een andere tactiek hoger dan P6 geëindigd? Een 1-stopper was hem vast ook niet geworden
Een simpele oplossing is niet voorhanden. Perez had het ook al een beetje verklapt dat rond de GP van de VS er iets klaarstaat wat moet werken.quote:Op maandag 2 september 2024 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, VER zag iets in de data, nou, hopelijk lossen ze dat zsm op.
Misschien wel, misschien niet. Het blijft sport.quote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kunnen we nu eindelijk een keer echt zeggen 'einde tijdperk RBR'.
Ja las het, 7 weken, pffff, schade beperken tot dan en hopelijk dan weer competitief.quote:Op maandag 2 september 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een simpele oplossing is niet voorhanden. Perez had het ook al een beetje verklapt dat rond de GP van de VS er iets klaarstaat wat moet werken.
+/- 25 posts boven je.quote:Op maandag 2 september 2024 08:13 schreef alpeko het volgende:
Dit is klaar voor RBR. McLaren pakt beide titels. Onthutsend optreden dit weekend. Wat ik niet snap is dat die auto aan het begin van het seizoen precies deed wat Max wilde maar dat ze dat nu niet meer voor elkaar krijgen.
Laatste zege: 23 juni, Spanjequote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kunnen we nu eindelijk een keer echt zeggen 'einde tijdperk RBR'.
Komt door die matjes.quote:Op maandag 2 september 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen idee waarom deze foto zo slecht uitgelijnd is
Ik snap er niks van dat ze met de seizoensaanvangs auto, 30 sec op P2 voor lagen en nu na een aantal updates 10 sec er achter liggen.quote:Op maandag 2 september 2024 08:13 schreef alpeko het volgende:
In die 7 weken zijn er slechts 2 races. Tussen Singapore en USA zitten 4 weken "niks".quote:Op maandag 2 september 2024 09:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja las het, 7 weken, pffff, schade beperken tot dan en hopelijk dan weer competitief.
2021 was wat mij betreft iets té spannendquote:Op maandag 2 september 2024 10:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
In die 7 weken zijn er slechts 2 races. Tussen Singapore en USA zitten 4 weken "niks".
Laten we dan maar hopen dat ze nu weten waar het aan ligt en dat ze vanaf USA weer wat meer in de buurt komen van McLaren en Mercedes. Ergens heb ik wel zin in een spannend slot van het seizoen (ik bedoel: hoe epic was 2021) maar dan moeten Max en Lando bij de laatste races wel weer wat meer aan elkaar gewaagd zijn.
Toen ik Latifi dwars op de baan zag staan schoot het direct door me heen dat Max een kans had maar daarvoor had ik alle moed eigenlijk al opgegeven.quote:Op maandag 2 september 2024 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2021 was wat mij betreft iets té spannend![]()
![]()
Als had ik in de laatste race ineens het onwankelbare vertrouwen dat Max 'm ging winnen en dus ook de WDC-titel zou pakken. Ondanks dat werkelijk NIETS op de baan daar aanleiding toe gaf.
Gelukkig was mijn vertrouwen gerechtvaardigd
ik weet nog dat MM zei, dat het kampioenschap racend zou worden beslist, daar heeft hij zich ook al gehouden.quote:Op maandag 2 september 2024 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen ik Latifi dwars op de baan zag staan schoot het direct door me heen dat Max een kans had maar daarvoor had ik alle moed eigenlijk al opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |