SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is geen gejankquote:Op zondag 1 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou maar die test doen en kap met janken
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het nietquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
fietsketting is gespannen, nu het wiel weer goed krijgen
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doenquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het niet
Ik doe ook alles met youtubequote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doen
fiets is niet gesloopt, alleen even kijken hoe ik em weer zoveel mogelijk in het midden krijg, youtube ftw..
ijskoude watermeloenquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
iehl jakkie bahquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
Beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 1 september 2024 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ijskoude watermeloen
bevroren haribo beertjes klinkt vreemd
Raarquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
check check dubbelcheckquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen en overmorgen weer naar het ziekenhuis![]()
Voor controle?quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan ze je been toch vervangenquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben ook een tijdje bij de endocrinoloog geweest. Maar ik hoef daar niet meer heen. Had te maken met een soort vlekje bij de hypofysequote:Op zondag 1 september 2024 14:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen hormoondokter en bloedprikken en dinsdag controle voor mijn arm
Op je balkon relaxen?quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dutje gedaan. Al genoeg gelopen. Wat zal ik verder nog eens gaan doen
een goed boek lezenquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dutje gedaan. Al genoeg gelopen. Wat zal ik verder nog eens gaan doen
Ow. Maakte je daardoor teveel/weinig van iets aan?quote:Op zondag 1 september 2024 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje bij de endocrinoloog geweest. Maar ik hoef daar niet meer heen. Had te maken met een soort vlekje bij de hypofyse
Ja dat is wel een verleidelijk idee op zichquote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koude gouden rakker opentrekken
Het waren maar 4 onderdelen, leugensquote:Er zijn in totaal 16 verschillende cognitieve vaardigheden gemeten.
Hmm dat hoef ik eigenlijk niet meer met de nieuwe vriezer bedenk ik me ineens, daar zit geen ijs meer in zoals ik voorheen wel had. Maar soms is de vriezer een keer leegmaken wel handigquote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Diepvries leegeten zodat ik hem kan ontdooien morgen
Nee, maar ze wilde het wel even controleren en in de gaten houdenquote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Maakte je daardoor teveel/weinig van iets aan?
Breng je ook wel eens wat terug naar de winkel of heb je inmiddels gewoon een enorme collectie?quote:Op zondag 1 september 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht gisteren, begin al een aardige collectie te krijgen
Ik kan je hier helaas totaal niet bij helpen. Heb 1x een fiets proberen te maken, en de remmen deden het daarna niet meerquote:Op zondag 1 september 2024 15:11 schreef mschol het volgende:
wiel zit niet lekker in het midden maar hij loopt niet aan, gelijk zoveel mogelijk mn fiets gesopt, ketting gesmeerd enzulks, hopelijk heb ik niks gesloopt, zometeen even stuk mee fietsen om te testen
ik breng niets naar de winkel, koop er alleen .maarquote:Op zondag 1 september 2024 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Breng je ook wel eens wat terug naar de winkel of heb je inmiddels gewoon een enorme collectie?
dit is een goeie leerschool denk ik maarquote:Op zondag 1 september 2024 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan je hier helaas totaal niet bij helpen. Heb 1x een fiets proberen te maken, en de remmen deden het daarna niet meer![]()
flinke collectiequote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef Karzai het volgende:
het valt nog mee denk dat ik z0'n 120 plaatjes heb nu
Op welk strand ben je?quote:
Nieuwvlietquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Op welk strand ben je?
Het is hier alweer 30 graden
ja tis wel leuk, stiefvader en neefje hebben er duizend denk ik, ik ben ook aangestoken met virusquote:
duizend? dan moet je nog aan je vloer en draagkracht gaan denkenquote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis wel leuk, stiefvader en neefje hebben er duizend denk ik, ik ben ook aangestoken met virus![]()
Het is alleen zo hoerend ver weg bij alles vandaan dat je eigenlijk net zo makkelijk naar kwitserland kun rijden en dan doe ik dat lieverquote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Zeeland trouwens altijd één van de leukste plekken voor een weekendje weg aan de nederlandse kust.
En dan vooral Zeeuws-Vlaanderen natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Zeeland trouwens altijd één van de leukste plekken voor een weekendje weg aan de nederlandse kust.
Nee op een ander park daar. Ongeveer tien minuten lopen van het strand.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, met alle strandtentjesZit je op dat landal park?
Met de auto is het gewoon goed te doen toch als je in Nederland woont? Met OV weet ik niet.quote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is alleen zo hoerend ver weg bij alles vandaan dat je eigenlijk net zo makkelijk naar kwitserland kun rijden en dan doe ik dat liever
Nee, alleen gewandeld. Wel tot de knietjes in het water.quote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuk, daar ging ik ook vaak.
Gezwommen?
Valt wel mee hoor, nog geen uurtje rijdenquote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is alleen zo hoerend ver weg bij alles vandaan dat je eigenlijk net zo makkelijk naar kwitserland kun rijden en dan doe ik dat liever
Lekker, dat koelt ook al af.quote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen gewandeld. Wel tot de knietjes in het water.
Eentje gevonden in Cadzand van de week.quote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lekker, dat koelt ook al af.
Haaientanden gezocht?
Auto heb ik niet. Met OV kan ik echt wel momenten bedenken dat heel Zwitserland sneller te bereiken is dan een groot deel van Zeeland.quote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de auto is het gewoon goed te doen toch als je in Nederland woont? Met OV weet ik niet.
Oh wow gaafquote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje gevonden in Cadzand van de week.
Vinyl is wel weer helemaal terug ja.quote:Op zondag 1 september 2024 15:27 schreef Karzai het volgende:
Stiefvader en neef hebben 75% van deze kast vol met plaatjes, er passen er zo,n honderd in elk vakje
[ afbeelding ]
Je hebt toch onbeperkt film?quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ze hebben weer bioscoopzegels bij de AH.
Maar, maar, zegels!quote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch onbeperkt film?
Soms dan bedenk ik me wat, bij lange ritten.quote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de auto is het gewoon goed te doen toch als je in Nederland woont? Met OV weet ik niet.
Oh! Verkocht?quote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder heeft laatst al haar CD's weggedaan
Ik heb daar een halve van (8 vakken), zitten er 7 van volquote:Op zondag 1 september 2024 15:27 schreef Karzai het volgende:
Stiefvader en neef hebben 75% van deze kast vol met plaatjes, er passen er zo,n honderd in elk vakje
[ afbeelding ]
dan heb je zo,n 700 denkquote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar een halve van (8 vakken), zitten er 7 van vol
Ja denk het wel zoiets, vroeger hield ik het allemaal netjes bij in discogs, maar al jarenlang niks meer mee gedaanquote:
Ik denk dat ook weleens. Aan de ene kant denk ik dat juist treinen nog wel meevallen, maar vooral op het platteland is er een enorme kaalslag geweest qua busverbindingen. En dan niet van de ene dag op de andere maar heel geleidelijk, de laatste 25-30 jaar. Denk ik hoor, ik heb geen vergelijkende kaarten met lijnen en frequenties toen-en-nu.quote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn theorie is dat OV zijn langste tijd heeft gehad en vooral treinen.
Dat valt relatief mee. Het is wel duur, en het wordt steeds duurder, dat is zo. Maar verwaarloosd is het zeker niet. Nederland heeft nog steeds één van de beste spoornetwerken ter wereld als je gaat kijken naar dekking van het land, capaciteit, frequentie, punctualiteit etc. doen alleen Zwitserland en Japan het beter geloof ik.quote:Het is ontzettend duur, en in NL verwaarloosd.
Slaand op het stuur keert hij terug op het circuit.quote:
Qua onderhoud en modernisatie is het verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ook weleens. Aan de ene kant denk ik dat juist treinen nog wel meevallen, maar vooral op het platteland is er een enorme kaalslag geweest qua busverbindingen. En dan niet van de ene dag op de andere maar heel geleidelijk, de laatste 25-30 jaar. Denk ik hoor, ik heb geen vergelijkende kaarten met lijnen en frequenties toen-en-nu.
Aan de andere kant, als je bijvoorbeeld al het rurale OV opheft wordt het voor de trein ook steeds lastiger. Dan kom je echt in die spiraal van "minder reizigers, dus minder treinen en duurdere kaartjes, dus nog minder reizigers" voor zover we daar nu niet al in zitten.
[..]
Dat valt relatief mee. Het is wel duur, en het wordt steeds duurder, dat is zo. Maar verwaarloosd is het zeker niet. Nederland heeft nog steeds één van de beste spoornetwerken ter wereld als je gaat kijken naar dekking van het land, capaciteit, frequentie, punctualiteit etc. doen alleen Zwitserland en Japan het beter geloof ik.
Ja, er zijn altijd wel ergens werkzaamheden en klaarkomen doet het nooit en ja dat is irritant en kut. Maar ja, ga maar eens ergens anders kijken
Ja dat is wat automobilisten vaak denken ja. Maar goed, die weten er dan ook gewoon helemaal niks van.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qua onderhoud en modernisatie is het verschrikkelijk.
Nou mijn broertje werkt veel voor ProRail en weet veel over de toestand van de besturings en veiligheidssystemen van de sporen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wat automobilisten vaak denken ja. Maar goed, die weten er dan ook gewoon helemaal niks van.
Tevens:quote:Top 15 spoorwegsystemen van Europa:
1. Zwitserland
2. Frankrijk
3. Duitsland
4. Zweden
5. Oostenrijk
6. Finland
7. Groot-Brittannië
8. Nederland
9. Tsjechië
10. Spanje
11. België