SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is geen gejankquote:Op zondag 1 september 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou maar die test doen en kap met janken
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het nietquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef mschol het volgende:
fietsketting is gespannen, nu het wiel weer goed krijgen
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doenquote:Op zondag 1 september 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mij zit ook los. De vorige keer heb ik m'n halve fiets gesloopt, dus ik durf het niet
Ik doe ook alles met youtubequote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe, normaal laat ik dat doen
fiets is niet gesloopt, alleen even kijken hoe ik em weer zoveel mogelijk in het midden krijg, youtube ftw..
ijskoude watermeloenquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
iehl jakkie bahquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie wat lekker is in de zomer? Bevroren haribo beertjes en winegums e.d.
Beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 1 september 2024 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ijskoude watermeloen
bevroren haribo beertjes klinkt vreemd
Raarquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef kwiwi het volgende:
check check dubbelcheckquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen en overmorgen weer naar het ziekenhuis![]()
Voor controle?quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan ze je been toch vervangenquote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben ook een tijdje bij de endocrinoloog geweest. Maar ik hoef daar niet meer heen. Had te maken met een soort vlekje bij de hypofysequote:Op zondag 1 september 2024 14:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen hormoondokter en bloedprikken en dinsdag controle voor mijn arm
Op je balkon relaxen?quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dutje gedaan. Al genoeg gelopen. Wat zal ik verder nog eens gaan doen
een goed boek lezenquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dutje gedaan. Al genoeg gelopen. Wat zal ik verder nog eens gaan doen
Ow. Maakte je daardoor teveel/weinig van iets aan?quote:Op zondag 1 september 2024 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje bij de endocrinoloog geweest. Maar ik hoef daar niet meer heen. Had te maken met een soort vlekje bij de hypofyse
Ja dat is wel een verleidelijk idee op zichquote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koude gouden rakker opentrekken
Het waren maar 4 onderdelen, leugensquote:Er zijn in totaal 16 verschillende cognitieve vaardigheden gemeten.
Hmm dat hoef ik eigenlijk niet meer met de nieuwe vriezer bedenk ik me ineens, daar zit geen ijs meer in zoals ik voorheen wel had. Maar soms is de vriezer een keer leegmaken wel handigquote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Diepvries leegeten zodat ik hem kan ontdooien morgen
Nee, maar ze wilde het wel even controleren en in de gaten houdenquote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Maakte je daardoor teveel/weinig van iets aan?
Breng je ook wel eens wat terug naar de winkel of heb je inmiddels gewoon een enorme collectie?quote:Op zondag 1 september 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht gisteren, begin al een aardige collectie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |