Eurovoixquote:RTP has launched Festival da Canção 2025 as the country searches for its next entry for the Eurovision Song Contest.
Festival da Canção will once again be used to select the Portuguese entry for the Eurovision Song Contest. Song submissions for Festival da Canção 2025 opened at 15:00 CET today and will remain open until October 15.
As has been the case for recent editions, a mix of invited songwriters and public submissions will be chosen to compete in the selection. Fourteen entries will be composed by songwriters invited to participate by RTP, while six will be chosen through the open submissions process. Song submissions are open to songwriters and singers who are Portuguese or residents in Portugal.
Ik ga akkoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef Greys het volgende:
Wat mij betreft wordt het Josh.
Kippenvel van m'n tenen tot m'n kruin. Mooie opbouw, 'spannend' lied. Kan zo in een film.
Bekijk deze YouTube-video
ja deze vind ik ook heel mooi! al hoor ik er soms wel een beetje Salvador Sobral inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef Greys het volgende:
Wat mij betreft wordt het Josh.
Kippenvel van m'n tenen tot m'n kruin. Mooie opbouw, 'spannend' lied. Kan zo in een film.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind z'n stem er ook erg op lijken in de hoogte! Absoluut. Maar het lied is echt een heel ander lied. Gelukkig. Want er is maar één Amar Pelos Dois.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:42 schreef Prego het volgende:
[..]
ja deze vind ik ook heel mooi! al hoor ik er soms wel een beetje Salvador Sobral in![]()
leuk jaar weer in Portugal
Onverwacht? Portugal is meestal een van de sterkere voorrondes, volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Onverwachts een sterke editie
Alleen Henka kan niet goed hebben. Blijkbaar ga ik dit jaar erg tegen de populaire stroom in
Het is subjectief he. Normaal kan Portugal mij nooit zo boeien. Dit jaar wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onverwacht? Portugal is meestal een van de sterkere voorrondes, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |