Ik ga akkoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef Greys het volgende:
Wat mij betreft wordt het Josh.
Kippenvel van m'n tenen tot m'n kruin. Mooie opbouw, 'spannend' lied. Kan zo in een film.
Bekijk deze YouTube-video
ja deze vind ik ook heel mooi! al hoor ik er soms wel een beetje Salvador Sobral inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef Greys het volgende:
Kippenvel van m'n tenen tot m'n kruin. Mooie opbouw, 'spannend' lied. Kan zo in een film.
Ik vind z'n stem er ook erg op lijken in de hoogte! Absoluut. Maar het lied is echt een heel ander lied. Gelukkig. Want er is maar één Amar Pelos Dois.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:42 schreef Prego het volgende:
[..]
ja deze vind ik ook heel mooi! al hoor ik er soms wel een beetje Salvador Sobral in![]()
leuk jaar weer in Portugal
Onverwacht? Portugal is meestal een van de sterkere voorrondes, volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Onverwachts een sterke editie
Alleen Henka kan niet goed hebben. Blijkbaar ga ik dit jaar erg tegen de populaire stroom in
Het is subjectief he. Normaal kan Portugal mij nooit zo boeien. Dit jaar wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onverwacht? Portugal is meestal een van de sterkere voorrondes, volgens mij.
Kennelijk deed hij de repetitie uitstekend dus ik ben hoopvol voor vanavond. "Eurovision winning material".quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:07 schreef Greys het volgende:
Winning material hebben we nog nodig en ik gun hetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk deed hij de repetitie uitstekend dus ik ben hoopvol voor vanavond. "Eurovision winning material".![]()
[ x ]
Oh, ik vind dit echt een prachtig liedje! Als dit live inderdaad ook zo goed overeind blijft, zou dit zomaar mijn winnaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk deed hij de repetitie uitstekend dus ik ben hoopvol voor vanavond. "Eurovision winning material".![]()
[ x ]
Die ook een alles behalve lelijk lied heeft. Heeft ook meer views dan Josh op YouTube qua inzending.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:02 schreef Momo het volgende:
Ik ben ook om voor Josh. Al zal het lastig worden de populaire Fernando Daniel te verslaan.
En San Marino om elfquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh god dit begint natuurlijk pas om tien uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |