Tot heb je al eens bij de Makro gekeken?quote:Op zondag 1 september 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een vrij betaalbare LG gevonden, en idd ook een Philips die niet al te duur is.
Ik heb geen Makro pasje.quote:Op zondag 1 september 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot heb je al eens bij de Makro gekeken?
Ik welquote:
Ja...quote:Op zondag 1 september 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Woon je in een ruime, goed geïsoleerde nieuwbouwwoning?
quote:Op zondag 1 september 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel
Kan je zo een screenshot sturen van het pasje uit mijn app
Das toch geen probleemquote:
De prijs van wat ik zou willen hebben excl BTW is erg interessant., maar anders is bol.com toch voordeliger.quote:Op zondag 1 september 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel
Kan je zo een screenshot sturen van het pasje uit mijn app
Oew hee, dit ziet er al veel interessanter uit!quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu in de folder
Maar ze hebben in de winkel vaak veel meer staan en ook goedkopere
Ze hebben wel meer staanquote:Op zondag 1 september 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De prijs van wat ik zou willen hebben excl BTW is erg interessant., maar anders is bol.com toch voordeliger.
Ik heb nog een oudje (15 jaar sowieso) staan van ik geloof 40 inch die je zo mag halen. Maar ik woon wat verder weg dus niet echt handig denk ik zo.quote:
Whehe! LDquote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb nog een oudje (15 jaar sowieso) staan van ik geloof 40 inch die je zo mag halen. Maar ik woon wat verder weg dus niet echt handig denk ik zo.
Moet mini morgen weer naar school?quote:Op zondag 1 september 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe! LD
Thanks!
Nee is goed joh, ik heb nog een klein beetje aan reserves wat ik net veilig kan gebruiken.
Over 3 weken zit ik nog weer wat veiliger.
Shit. Moet ik hem ooit toch zelf weg brengen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe! LD
Thanks!
Nee is goed joh, ik heb nog een klein beetje aan reserves wat ik net veilig kan gebruiken.
Over 3 weken zit ik nog weer wat veiliger.
Hey Greysquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet mini morgen weer naar school?
Ow echt!quote:Op zondag 1 september 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys![]()
Ik was gisteren nog bij jou in de buurt.
Als je een nieuwe koopt, nemen ze hem gratis mee he.quote:Op zondag 1 september 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit. Moet ik hem ooit toch zelf weg brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |