Ah!quote:Op zondag 1 september 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Phillips tv als je nu een abonnement neemt maar dan vervalt je eerste halfjaar korting.
Deze bedoelde ik.quote:Op zondag 1 september 2024 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Phillips tv als je nu een abonnement neemt maar dan vervalt je eerste halfjaar korting.
Klein beginnen, en voor je het weet heb je je eigen thuisbioscoopquote:Op zondag 1 september 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een vrij betaalbare LG gevonden, en idd ook een Philips die niet al te duur is.
Whehe!quote:Op zondag 1 september 2024 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein beginnen, en voor je het weet heb je je eigen thuisbioscoop
Geen luide seks dusquote:Op zondag 1 september 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja is hier wel vrij lastig; de kamer is erg smal en het is hier behoorlijk gehorig.
Helaas....quote:
Stuur maar hierheen, even pitstop en ze kan weer terugquote:Op zondag 1 september 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas....
Ik kreeg laatst een wel....mwoah.....redelijk duidelijk aanbod!
Helaas niet m'n type, te veel gedoe er omheen en ik ben er ook echt nog niet aan toe.
quote:Op zondag 1 september 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stuur maar hierheen, even pitstop en ze kan weer terug
Tcl google tv’s zijn goed betaalbaar.quote:
Ik lees daar wisselende ervaringen over.quote:Op zondag 1 september 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tcl google tv’s zijn goed betaalbaar.
Met de jaren steeds beter geworden volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees daar wisselende ervaringen over.
Toch word ik nog niet enthousiast als ik de reviews op bol.com enzo zie, maar voor het geld zal het echt wel prima zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de jaren steeds beter geworden volgens mij.
Inmiddels wereldwijd wel een grote speler.
Tot heb je al eens bij de Makro gekeken?quote:Op zondag 1 september 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een vrij betaalbare LG gevonden, en idd ook een Philips die niet al te duur is.
Ik heb geen Makro pasje.quote:Op zondag 1 september 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot heb je al eens bij de Makro gekeken?
Ik welquote:
Ja...quote:Op zondag 1 september 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Woon je in een ruime, goed geïsoleerde nieuwbouwwoning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |