SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Gegundquote:
quote:
Echt he!quote:
Éénquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
hoeveel daagjes vakantie heb je nog justie?
Verklaart de TR dusquote:
Alleen mijn TT's niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen zijn altijd terecht.
2 min gratis winkelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je nog een prijs gewonnen eigenlijk?
Niet in dts aub.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, ik TR iedereen nu de moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |