Schreeuw niet zoquote:
Helemaal niet. Belgie was de RBR ook goed, dus waarom zou Monza dan ook niet goed gaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor Monza en de volgende is wel min of meer voorspeld dat de RB waardeloos is
Je loopt achter, de beest meme geldt nu alleen nog maar voor Norrisquote:
In die vergelijking in elk geval wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Verstappen écht zo'n veel leuker figuur?
Bewijs de baan verandert continuequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewijsstuk A: zijn eerste run was even snel als Norris tot de laatste sector, in z'n tweede run was ie veel langzamer
Bewijsstuk B: de derde sector in z'n tweede run was bijna even slecht als die in z'n eerste run, waar die grote fout bij zat
Bewijsstuk C: Perez zit er vlak achter
Gelukkig wordt dat goedgemaakt door Russell zelf, pratend alsof we nog in een tijdperk zitten waarin de Britten de wereld koloniseren.quote:
Norris ging sneller in z'n tweede run, onzin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bewijs de baan verandert continue
Al heel lang hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heywoodu aboard the hypetrain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet anders wel wat een tweede coureur hoort te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Piekt anders niet op het goede moment.
Fuck Norrisquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je loopt achter, de beest meme geldt nu alleen nog maar voor Norris
Totdat Russell weer eens beter is, stelletje successupporters hier.
Alles voor de balansquote:
Per gooide grind op de baan voor max?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris ging sneller in z'n tweede run, onzin.
De slechtste smoes vind ik nog wel dat Norris er niet klaar voor is. Elke coureur met een auto die meerdere tienden per ronde sneller is dan wie dan ook is er klaar voor. Zelfs Albon, Sainz, Piastri en ook Norris. Niet de absolute top, maar als ze een voorsprong hebben kunnen ze heus wel wat. Er wordt niet gedaan alsof het hogere wiskunde is, maar vrijwel al die jongens kunnen gewoon een auto naar huis rijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik roep nu al weken dat die titel in gevaar is, maar sommigen willen het echt niet inzien. Altijd weer een "smoesje" om er niet aan te willen geloven. Als Norris en McLaren geen fouten maken is het voorbij. Max is niet eens snel genoeg om constant tweede te worden. Als Norris morgen win en Max staat niet op de podium is het al een stuk gemakkelijk voor Norris.
Inderdaad, als je langzaam bent op Zandvoort en Monza, dan ben je dus gewoon overal langzaam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dag. Even niet richting jou hoor, maar in het algemeen. Zandvoort is een traag, bochtig circuit en daar was Red Bull kansloos, maar in Monza zou het wel anders zijn volgens sommigen. Nu zitten wij op Monzan en is het zogenaamd ook kansloos, en volgende dus ook al, blijft weinig over zo
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ohwee wij dat doen voor Verstappen.
Wellicht wel en ben ik nog in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Belgie was de RBR ook goed, dus waarom zou Monza dan ook niet goed gaan?
Dat was de tendens. Maar de RBR is overal slecht op het moment. Dat hok stuurt sinds Miami gewoon niet.
Niet alleen Verstappen is top. Norris is ook top. Nu de starts nog beter en Norris is een beest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De slechtste smoes vind ik nog wel dat Norris er niet klaar voor is. Elke coureur met een auto die meerdere tienden per ronde sneller is dan wie dan ook is er klaar voor. Zelfs Albon, Sainz, Piastri en ook Norris. Niet de absolute top, maar als ze een voorsprong hebben kunnen ze heus wel wat. Er wordt niet gedaan alsof het hogere wiskunde is, maar vrijwel al die jongens kunnen gewoon een auto naar huis rijden.
Om kans te maken had Max een auto nodig waarmee hij in elk geval stuk kan zetten. Dan heb je kans dat je zwakheden en fouten bij Norris gaat zien. Maar er is nu geen enkele druk, het zelfvertrouwen van Norris zal enorm zijn. En dat heeft RedBull gewoon laten gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |