Kut teamquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:04 schreef Zorro het volgende:
MErcedes reed ook strategisch links en rechts zodat ze meosten slalommen
Nou er is een Mercedes die niet mee kan met de anderquote:
Denk t.quote:
Doet dat vooral.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt de Osama Bin Russell memes uit het archief*
Dit ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:04 schreef Zorro het volgende:
Mercedes reed ook strategisch links en rechts zodat ze meosten slalommen
En ‘Ferrari en Mercedes gaan er ook nog wel eens tussen zitten’. Ja, tussen Norris en Verstappen ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Probleemloos tweede iedere GP toch? Dat was de zelfvertrouwde conclusie in dit topic na Zandvoort.
Ondenkbaar dat McLaren, Ferrari en Mercedes voor RBR zouden staan, en Monza zou weer een goed beeld geven van RBR.
Norris is ook een goede coureur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel duidelijk wat momenteel veruit de beste auto is
Norris kampioen, dat zou echt supergaaf zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Max moet vrezen voor het kampioenschap![]()
Voor Monza en de volgende is wel min of meer voorspeld dat de RB waardeloos isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Iedere GP vanaf Miami roepen sommigen hier dat het allemaal wel meevalt en dat je mening niet over één of twee races moet vormen. Ondertussen ruim over de helft en in plaats van dat Red Bull een gat dicht wordt de schade alleen maar groter en groter.
Zandvoort was zogenaamd een uitzondering. Nu is zeker Monza een uitzondering. Red Bull gaat beide titels weggooien.
Ik geef de Horndog files de schuld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Iedere GP vanaf Miami roepen sommigen hier dat het allemaal wel meevalt en dat je mening niet over één of twee races moet vormen. Ondertussen ruim over de helft en in plaats van dat Red Bull een gat dicht wordt de schade alleen maar groter en groter.
Zandvoort was zogenaamd een uitzondering. Nu is zeker Monza een uitzondering. Red Bull gaat beide titels weggooien.
Tijd dat Max naar McLaren gaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef PirE het volgende:
Echt saai met die dominante McLaren. Geen zak meer aan zo.
🤞🤞🤞quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norris kampioen, dat zou echt supergaaf zijn
Een aantal ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Muah, dit is toch echt Verstappen aan te rekenen voor de verandering. De snelheid was er gewoon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
Red Bull en Verstappen hebben een heel groot probleem.
Zodra Max er 8 heeft mag Norris 7x kampioen worden. Tot die tijd: Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
BEESTACHTIG GOEDquote:
Dat ook zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Norris is ook een goede coureur.
Ik niet hoor. Ik roep nu al weken dat die titel in gevaar is, maar sommigen willen het echt niet inzien. Altijd weer een "smoesje" om er niet aan te willen geloven. Als Norris en McLaren geen fouten maken is het voorbij. Max is niet eens snel genoeg om constant tweede te worden. Als Norris morgen win en Max staat niet op de podium is het al een stuk gemakkelijk voor Norris.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Probleemloos tweede iedere GP toch? Dat was de zelfvertrouwde conclusie in dit topic na Zandvoort.
Ondenkbaar dat McLaren, Ferrari en Mercedes allemaal voor RBR zouden staan, en Monza zou weer een goed beeld geven van RBR.
Zorgt wel voor kutsfeer en het uiteenvallen van ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik geef de Horndog files de schuld.
Wat fantaseer je???quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is toch echt Verstappen aan te rekenen voor de verandering. De snelheid was er gewoon.
Ook voor mijn bankrekening.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Kijk maar naar Perez, die staat op minder dan 7 tienden, dus qua pace was pole gewoon mogelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is toch echt Verstappen aan te rekenen voor de verandering. De snelheid was er gewoon.
Nee, Monza zou juist redelijk goed moeten zijn. Singapore en Baku zouden ruk zijn. Ik denk dat Max uiterlijk in Brazilië de leiding kwijt is en dat Norris nog voor Abu Dhabi al kampioen is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor Monza en de volgende is wel min of meer voorspeld dat de RB waardeloos is
Alsjeblieft niet. Geen zin in wéér iemand die jarenlang domineert, is wel weer mooi geweest nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Max er 8 heeft mag Norris 7x kampioen worden. Tot die tijd: Nee.
Ja, dag. Even niet richting jou hoor, maar in het algemeen. Zandvoort is een traag, bochtig circuit en daar was Red Bull kansloos, maar in Monza zou het wel anders zijn volgens sommigen. Nu zitten wij op Monzan en is het zogenaamd ook kansloos, en volgende dus ook al, blijft weinig over zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor Monza en de volgende is wel min of meer voorspeld dat de RB waardeloos is
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ben nog in shock van het resultaat
Ik roep ook al maanden dat het wel mis moet gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een aantal ja.
Ik niet.
De voorkant is echt zo zo zo slecht.
Volgens mij zijn wij tweeën één van de weinigen die het al weken roepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een aantal ja.
Ik niet.
De voorkant is echt zo zo zo slecht.
Ik gun zowel Schumacher als die tweede Mercedes dat record gewoon niet. Allebei vreselijke figurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Geen zin in wéér iemand die jarenlang domineert, is wel weer mooi geweest nu.
Zandvoort was inderdaad wel bijzonder. En duidelijk dat de RB gewoon voor geen meter gaat. Maar hogesnelheid circuits zijn toch nooit in het voordeel van RB?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dag. Even niet richting jou hoor, maar in het algemeen. Zandvoort is een traag, bochtig circuit en daar was Red Bull kansloos, maar in Monza zou het wel anders zijn volgens sommigen. Nu zitten wij op Monzan en is het zogenaamd ook kansloos, en volgende dus ook al, blijft weinig over zo
Bewijsstuk A: zijn eerste run was even snel als Norris tot de laatste sector, in z'n tweede run was ie veel langzamerquote:
Dat geldt alleen voor Georgequote:
Een fout van Max in de eerste run en druk op de ketel bij de tweede run waar Perez voor z'n neus een foutje maakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Het verval van q2 naar 3 ook. Holy shit.
Wat is daar veranderd in de tussentijd?
Hoe kan je met tweeën één van de weinigen zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij tweeën één van de weinigen die het al weken roepenJij nog iets eerder dan ik.
Is Verstappen écht zo'n veel leuker figuur?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik gun zowel Schumacher als die tweede Mercedes dat record gewoon niet. Allebei vreselijke figuren
heywoodu aboard the hypetrainquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Piekt anders niet op het goede moment.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef RotatoR het volgende:
Piastri geeft zero fucks. Koele kikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |