Ach.....sterkte met alles Aloaquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Mijn pa is overleden. Uiteindelijk heeft een beroerte hem genekt.
Gecondoleerdquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Mijn pa is overleden. Uiteindelijk heeft een beroerte hem genekt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:15 schreef aloa het volgende:
Ik heb weleens betere dagen gehad.
Vandaag wil niks, voel me zo slecht...
quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:06 schreef MisterFox het volgende:
In de war , paniekaanvallen en aan het rouwen
Hoe gaat het nu…?quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:06 schreef MisterFox het volgende:
In de war , paniekaanvallen en aan het rouwen
quote:
Dat waren echt serieuze relatieproblemen.quote:
Fijn dat je even een berichtje achterlaat! Het klonk niet zo best.quote:Op zondag 3 november 2024 23:16 schreef MisterFox het volgende:
[..]
[..]
Dat waren echt serieuze relatieproblemen.
Het gaat goed. We gaan morgen even op vakantie.
Was het ook niet. 4 uur lang huilen en hyperventileren...quote:Op maandag 4 november 2024 06:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fijn dat je even een berichtje achterlaat! Het klonk niet zo best.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:29 schreef MisterFox het volgende:
Mijn partner en ik hebben van maandag tot vandaag geschiedenis geschreven. Ik ben OK.
Oh dat is naar!quote:Op zondag 17 november 2024 15:52 schreef Joop.K het volgende:
Ik voel me klein, ongelukkig en emotioneel koud. Mijn stemmingen wisselen constant en slingeren me van het ene uiterste naar het andere. Soms voel ik me depressief, en op andere momenten ervaar ik een overweldigend gevoel van euforie dat bijna niet te hanteren is. Maar daarna val ik weer in een diepe, donkere put. Die put lijkt met elke val dieper te worden, en het voelt alsof het steeds moeilijker wordt om er weer uit te klimmen.
Ik schud je de hand. Een glijbaan die steeds sneller gaat.quote:Op zondag 17 november 2024 18:23 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik voel me alsof ik vastzit in een eindeloze novembernacht, koud en nat, terwijl de regen als naalden op mijn huid prikt. Melancholie doordrenkt mijn gedachten, alsof ik een oude, vergeelde foto ben die niemand meer bekijkt. De dagen lijken donkerder en kouder, een beklemmende voorbode van eenzaamheid die niet verdwijnt, zelfs niet met de lichten van de aankomende kerstdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |