Dit voel ik ook wel een beetje zo. Ik snap dat je het niet makkelijk doet hoor. Ik neem mijn pammetjes ook op het moment met dubbel gevoel. Omdat ik het liever niet wil. Maar heb ik het nodig, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beter ga je nou alvast dat eigenwijze gedrag zelf afleren.
Anders mag mevrouw de psycholoog de eerste maand gebruiken om daar aan te werken.
Dokter is niet goed (kan), online consult wil je niet (kan), medicatie wil je niet (kan).
Het lijkt dat je hulp wilt onder je eigen voorwaarden en dat gaat hem echt niet worden.
Aan het einde van de rit zal jij zelf het werk gedaan moeten hebben.
Dokters, medicatie en psychologen zijn ondersteunend, maar jij moet de stappen maken.
Heel lullig gezegd, de klachten die je schrijft komen niet overeen met de noodzaak van snelle acceptatie van hulp.
Als de klachten echt zo dramatisch waren zoals jij ze schrijft, dan had ik die medicatie met beide handen aangepakt.
Wat heerlijk voor je!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 04:00 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Na een depressie van ongeveer 10 jaar wonderbaarlijk goed!
De laatste maanden zijn er zoveel kansen en "toevalligheden" op m'n pad gekomen die ik gretig heb aanvaard...
Do you think we can fly? Well I do!
Bekijk deze YouTube-video
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een stuk beter, maar nog niet de oude
Ik hoop dat dat bij mij ook eens een keertje gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 04:00 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
De laatste maanden zijn er zoveel kansen en "toevalligheden" op m'n pad gekomen die ik gretig heb aanvaard...
Nah weet nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach HC…![]()
![]()
Kan ik iets voor je doen?
Wat voel je wel…?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah weet niet![]()
Tis heerlijk weer
Maar ik voel t niet
Kut is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |