Soms vind je er wat moois ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd leuk shoppen bij de kringloop.
Of misschien is het een Fokker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Ik krijg steeds meer het idee dat medewerkers raamdecoratie kut vinden.
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jongequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel klachtwaardig. Sta je 5 minuten bij de Kwantum bij de plissegordijnen te koekeloeren. Is er al meerdere keren een medewerker langs gelopen. Maar echt 0 keer vragen of ze je ergens mee kunnen helpen ofzo.
Haha tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben even naar de kringloop geweest, stonden best veel televisies @:ToT
En 6 kopjes en schoteltjes gekocht bij de kringloop, die als het goed is bij mn servies passen. Zo maar eens bekijken
TofToTquote:
En een koekje ook?quote:
Ik verwacht na een tijdje toch wel dat iemand mij wat komt vragen. Je wilt wat verkopen of niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zwaar irritant als een medewerker me aanspreekt of ik het kan vinden. Als ik hulp nodig heb, dan zoek ik je wel op, jonge
Verschilt echt enorm per keer en waar ik naar toe ga, en op welke tijdstippen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd de kriebels van. Hier wordt het gerund door schofterig personeel
Ja, ik mag er graag een beetje rondkijken. Moet me altijd wel inhouden om niet teveel te kopen, had bijna een ouderwets gourmetstel gekocht, want goedkoop, maar heb al 3 elektrische gourmetstellen, omdat ik de oude met spiritusbrandertje eng vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.quote:
Kan ik weer sportenquote:
Iedereen heeft wel eens zn dag nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met de kringloop hier heb ik ook een sarcastische chagrijn meegemaakt, maar een paar jaar later kwam ik met hem aan het kletsen en toen was hij juist hartstikke tof.
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zag er in de winkel uit dat je alle type gordijnen moest boren, ga je nu online zoeken blijken ook daar de gordijnen prima zonder boren, met klemmetjes op te hangen te zijn
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit in gordijnen hoeven te boren.
Ik had later wel meer klachten over die vent gehoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens zn dag niet
Ah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor ophangen wel in de kozijnen of muur of plafond
Omgquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan ik weer sporten![]()
Heb ook brownies en daim chocola gekocht voor op de boot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |