quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Interviews met Kimi waren altijd goed
bwoahquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
I don't carequote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
En McLaren ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Moet Ferrari de motor nog opendraaien?
Daar is je antwoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Moet Ferrari de motor nog opendraaien?
Mediums zien er goed uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
De rode bandjes roken lekker op over een snelle ronde
Vraag het aan @Nattekatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar is ESF gebleven
kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag me niet bemoeien met mod zaken
Baan wordt ook beter nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Merc zit er goed bij op de mediums
Laatste Ferrari Rijders kampioenquote:
@DerRabbitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatste Ferrari Rijders kampioen
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:58 schreef Origami94 het volgende:
Ligt het aan mij of is die Kimi ontzettend autistisch en heeft hij alleen een grote bek omdat zijn pa waarschijnlijk rijk is
Ook niet gewoon via viaplay. Zullen wel problemen hebben danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een honderdste tussen Oscar en Lando, in het voordeel van Oscar
Trouwens ik hoor Nelson en Melroy niet meer op F1TV
Vrijwillig naar die kneuzen luisteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik mis ze nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kwaliteit van de uitzending vliegt de lucht in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook niet gewoon via viaplay. Zullen wel problemen hebben dan
Tussen minuut 16 en 11 was heerlijk.quote:
Dat is wat, de tiende GP op rij inmiddels?quote:
Ja, deze gozer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max het wat beter aanvoelt dan jij. Als de balans terug is in die wagen komt het goed.
Racepace wise was het op zich wel ok, quali vooral klote. Maar je weet niet hoeveel peut er in zit. Zag er allemaal niet op het randje uit hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het gaat allemaal weer erg pijnlijk worden. RBR zit er weer niet bij.
Nou zegquote:
Wielophanging voorkant is vooral een drama. Bij ieder insturen is het harken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is wat, de tiende GP op rij inmiddels?
Het is of structureel, of RBR heeft echt geen flauw idee waar te zoeken.
beidequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is wat, de tiende GP op rij inmiddels?
Het is of structureel, of RBR heeft echt geen flauw idee waar te zoeken.
WojoooooooooOOOOOOOw!quote:
Dan wint ie dus nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is een belangrijke mogelijkheid voor Norris. Benieuwd of die het verzilvert
What the fuck lul jij nou man?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is een belangrijke mogelijkheid voor Norris. Benieuwd of die het verzilvert
Doe toch niet zo agressief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
What the fuck lul jij nou man?
1 tiende verschil.
Russell is niet de gewenste kroonprinsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:33 schreef PzKpfw het volgende:
Helaas is het zitje bij Mercedes al weg, dat wordt nog een paar jaar afzien voor Verstappen.
Dat is Antonelli en Verstappen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell is niet de gewenste kroonprins
Orde hersteldquote:
Hoezo een paar jaar? Contract Russel loopt 2025 af. Als het zo doorgaat dan voorzie ik zomaar dat Max dat stoeltje pakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:33 schreef PzKpfw het volgende:
Helaas is het zitje bij Mercedes al weg, dat wordt nog een paar jaar afzien voor Verstappen.
Nee, ik vond het in het begin een verlegen jochie, zenuwachtig voor de camera, waar toen vervolgens een stoere schijn van onverschilligheid en onverstoorbaarheid overheen ging. Maar het blijft natuurlijk wel een Fin, die snappen niet wat een ongemakkelijke stilte is en zijn niet in staat tot het hebben van emoties met minder dan 1.4 promille.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:58 schreef Origami94 het volgende:
Ligt het aan mij of is die Kimi ontzettend autistisch en heeft hij alleen een grote bek omdat zijn pa waarschijnlijk rijk is
2025 zou-ie sowieso nog bij RBR zitten, daar was-ie altijd heel duidelijk over. Vanaf 2026 zal-ie z'n biezen wel pakken. Hoeft niet per se Mercedes te zijn, ik denk dat Aston Martin ook geen onlogische keus zou zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:33 schreef PzKpfw het volgende:
Zou ik wel een gekke keuze vinden. AM is het vijfde team en dat zullen ze blijven als ze niet snel transformeren van copypasteracing naar een team dat gedurende het jaar een auto ook echt kan ontwikkelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
2025 zou-ie sowieso nog bij RBR zitten, daar was-ie altijd heel duidelijk over. Vanaf 2026 zal-ie z'n biezen wel pakken. Hoeft niet per se Mercedes te zijn, ik denk dat Aston Martin ook geen onlogische keus zou zijn.
AM wil Newey ook inlijven en dan heeft de auto weer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou ik wel een gekke keuze vinden. AM is het vijfde team en dat zullen ze blijven als ze niet snel transformeren van copypasteracing naar een team dat gedurende het jaar een auto ook echt kan ontwikkelen
Ik denk dat het Verstappen geen reet uitmaakt wie de 2e rijder is. Hij wil gewoon het kampioenschap winnen en het lijkt erop dat Aston Martin flink aan de weg timmert. Ze zijn al jaren bezig veel geld in de facilities te investeren, ze gaan vanaf 2026 met Honda-motoren rijden, ze hebben al diverse mensen van Red Bull weggekaapt. Als Adrian Newey daar ook nog terecht komt, heb je zowat een 1:1 kopie van de gloriedagen van RBR.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
AM wil Newey ook inlijven en dan heeft de auto weer mogelijkheden.
Maar ja, wil je naast Lance Stroll rijden?
Da's net zo iemand als Perez, niet nuttig als 2e rijder.
Een sterkere teamgenoot maakt het werk natuurlijk wel een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het Verstappen geen reet uitmaakt wie de 2e rijder is. Hij wil gewoon het kampioenschap winnen en het lijkt erop dat Aston Martin flink aan de weg timmert. Ze zijn al jaren bezig veel geld in de facilities te investeren, ze gaan vanaf 2026 met Honda-motoren rijden, ze hebben al diverse mensen van Red Bull weggekaapt. Als Adrian Newey daar ook nog terecht komt, heb je zowat een 1:1 kopie van de gloriedagen van RBR.
Rare jongens, die Mexicanenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vertelt hem ff dat de motor achterin ligt?
En door een motor die ver, veruit de beste van het veld wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een sterkere teamgenoot maakt het werk natuurlijk wel een stuk makkelijker.
Die Hamilton, die kon vooral door Bottas en Rosberg 6 keer kampioen worden bij Mercedes.
Dat ook ja..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En door een motor die ver, veruit de beste van het veld was
En is ondanks Perez toch kampioen geworden. Dus dan lukt het met Stroll ook wel als de auto in orde isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ook ja..
Maar Max heeft afgelopen 3 jaar ook wel de beste auto gehad.
Daar kan Hamilton weinig aan doen. Net zoals Vettel en verstappen met oppermachtige auto'squote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En door een motor die ver, veruit de beste van het veld was
Het zal ook wel lukken maar met een 2e rijder is het wel makkelijker om voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
En is ondanks Perez toch kampioen geworden. Dus dan lukt het met Stroll ook wel als de auto in orde is
Met een beetje geluk verkoopt pa Stroll het team, dan ben je ook gelijk van Lance afquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het zal ook wel lukken maar met een 2e rijder is het wel makkelijker om voor elkaar te krijgen.
Ik zat ook al met 15 uur in mijn hoofd, maar had voor de zekerheid an gekeken dat het pas om 16 uur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:02 schreef Monolith het volgende:
Blijft toch verwarrend die begintijden. Zat alweer klaar voor de Q, maar die is dit weekend weer een uurtje later dan de race.
Klopt, maar wat mij en vele anderen erg is gaan tegenstaan is dat diva gedrag en dat "it was a struggle...." iedere keer weer terwijl hij dik 25 seconden eerder dan de rest over de streep gaat en geen moment bedreigd werd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar kan Hamilton weinig aan doen. Net zoals Vettel en verstappen met oppermachtige auto's
Nou.. Hij staat er juist om bekend dat die altijd netjes iedereen bedanktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hamilton deed vaak alsof het puur aan hem lag
Of een Schumacher.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar kan Hamilton weinig aan doen. Net zoals Vettel en verstappen met oppermachtige auto's
Ik kan ook dingen zeggen waarbij tussen de regels door heel duidelijk is wat ik daadwerkelijk bedoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou.. Hij staat er juist om bekend dat die altijd netjes iedereen bedankt
Owja, die was eraf gekletterd hoorde ik. Is daar beeld van toevallig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Allard heeft Bernd Maylander sinds vannacht een nieuwe reserveauto
Zie vorige topicquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja, die was eraf gekletterd hoorde ik. Is daar beeld van toevallig?
Ik ben lui vandaag.quote:
Intro duurt te langquote:
Relaxte modquote:
Wat jij wil.quote:
moet je je voorstellen hoe hard ik moet werken, de ene lui de andere een natte katquote:
Oefquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik ben tenminste aanwezig en mijn collega niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen hoe hard ik moet werken, de ene lui de andere een natte kat
Het is niet eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen hoe hard ik moet werken, de ene lui de andere een natte kat
neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk verdeeld
Ok, ik ga wel weer moddenquote:
Jij ookquote:
Onwaarschijnlijk met Russell in de andere Mercedes.quote:
Nogal. Sector 2 moet beter.quote:
Dat had vanaf Miami gekundquote:
Valt heel hard door de mand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri bij de eerste chicane al rechtdoor
Is tanken in Italie ook al zo duur?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Haas-FERRARI hebben weinig benzine aan boord.
Skattiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het eerder tegen per zeggen
Ze tanken bij Haas per gallon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is tanken in Italie ook al zo duur?
Van Perez heb ik nooit zo'n hoge verwachtingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het eerder tegen per zeggen
2 Nederlands sprekende coureurs bij Red Bullquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hadden voor Hulkenberg moeten kiezen.
Kan Max ook gewoon Nederlands pratenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hadden voor Hulkenberg moeten kiezen.
Die presteert naar verwachtingquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van Perez heb ik nooit zo'n hoge verwachting
Is Limburgs gewoon Nederlands?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan Max ook gewoon Nederlands praten
Je wil 5 gallon, maar krijgt maar 5 literquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze tanken bij Haas per gallon.
[ afbeelding ]
Dat heb ik hem eigenlijk nog nooit horen sprekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Limburgs gewoon Nederlands?
Dat is een kwestie van geduldquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is Limburgs gewoon Nederlands?
Als het voor je gedaan wordt wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is tanken in Italie ook al zo duur?
Zet je zonnebril afquote:
geen ideequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
Heeft perez straks überhaupt nog softs over ?
quote:
Das nog beterquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
geen idee
maar ik denk eerder dat ie binnenkort geen baan meer heeft
Volgend jaar weer 24 banen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
geen idee
maar ik denk eerder dat ie binnenkort geen baan meer heeft
Tuuuuuuuuuuurrrrrrrlllliiiiiijjjjjjjkkkkkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef Tijn het volgende:
Perez laat zien wat een gare bak de RB20 is.
Nou ja, dat hij voor Zhou staat lijkt me toch ook gewoon de bedoeling?quote:
Precies,....de RedBull is een knakenbak gewordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef Tijn het volgende:
Misschien moet hij dingen uitproberenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef Tijn het volgende:
Geheel volgens verwachting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat hij voor Zhou staat lijkt me toch ook gewoon de bedoeling?
Muurmeneerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou ja, die wordt ook gewoon weggestuurd door de muurmeneer.
Die moet gewoon oplettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou ja, die wordt ook gewoon weggestuurd door de muurmeneer.
Nou ja, zeker wel deels natuurlijk, Perez is puur op talent echt niet anderhalve seconde langzamerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuurrrrrrrlllliiiiiijjjjjjjkkkkk
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
Ted Kravitz had de unsafe release niet gezien.
gohquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
Maar die had echt wel zicht op de snelste tijd.quote:
De balans zoeken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Waarom niet naar binnen als je in de laatste bocht al stopt?
Misschien daar nog even iets anders proberenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:19 schreef heywoodu het volgende:
Waarom niet naar binnen als je in de laatste bocht al stopt?
Die bewaren we nog evenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar die had echt wel zicht op de snelste tijd.
Gras is groen en water is nat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef Nober het volgende:
Eens.quote:
Totdat ie in Q3 faalt.quote:
Wie Max?quote:
Hij is nog geen een sessie gecrasht en dat deed Logan altijd wel.quote:
Alleen heeft die laatste al even wat races kunnen oefenen en is dit, op een paar FP's na, nieuw voor Cola.quote:
Kinder Cola.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:22 schreef Rnie het volgende:
Is dit Highway Cola ipv Coca Cola ofzo?
Bijna wel toch? Niet gekeken maar las ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is nog geen een sessie gecrasht en dat deed Logan altijd wel.
quote:Ook Franco Colapinto, die Logan Sargeant de rest van dit seizoen vervangt bij Williams, schatte de laatste bocht van het circuit verkeerd in. Hij kon zijn wagen maar net uit de bandenstapel houden.
Geschreven door Stevie Wonder?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna wel toch? Niet gekeken maar las dit
[..]
Logan had hem in de muur gezet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna wel toch? Niet gekeken maar las dit
[..]
NOSquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geschreven door Stevie Wonder?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:
Een bezem?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou Zamboni daar niet iets voor hebben?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef Perox het volgende:
Sjips ik was de tijd vergeten!![]()
Zo te zien weinig gemist, the usual suspects zijn afgevallen.
Wel aardig dat ze Q2 even uitgesteld hebben voor me.![]()
![]()
Viel reuze mee naar Yuki standaarden.quote:
Samenvatting van Q1:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef Perox het volgende:
Wel aardig dat ze Q2 even uitgesteld hebben voor me.![]()
![]()
Is toch niet doorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Yuki!!! Zet hem op!!! RB hufters offeren je zo op.
Hamilton is wel door.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef Perox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, moet hij maar harder rijden als hij z'n stoeltje wil houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iemand zal geslachtofferd worden voor Lawson.
Ricciardo denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iemand zal geslachtofferd worden voor Lawson.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Alfa-fan gespot op de tribuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Mano_ het volgende:
Alfa-fan gespot op de tribuneMoet je bij die Alfa's nog steeds een gereedschapskist in de kofferbak hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Dat is bij m'n 20 jaar oude GT ook al niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet je bij die Alfa's nog steeds een gereedschapskist in de kofferbak hebben?
Nou neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel reuze mee naar Yuki standaarden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]Ik ontken het bestaan van Tom CoronelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan van Tom Coronel
McLaren hold my Red Bullquote:
Idd. 1e rij is mogelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max zit er zoals verwacht redelijk dicht bij
1 seconde P1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |