Dat was een flinke bevalling danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik kom hier even melden dat ik net 2kg ben afgevallen
Feli!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
![]()
Dat is heel wat dat ik zo vroeg in het weekend op de bank zit ipv in bed
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben niet meer te helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je, moet ik een dokter bellen?
Ik heb daar een excelbestandje voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sticker voor jou en genoteerd in het nep schriftje![]()
Ja beetje hoofdpijn van de wijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaaaa vandaar het bed![]()
garpje draakje![]()
De meeste woonwinkels welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie weet waar je leuke woonaccessoires kan kopen?
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoiresquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik groet u ookquote:
ja daar heb ik ook wat dingen gekocht bij de Intratuin, die hebben leuke spullen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je zoekt denk ik. Tegenwoordig heeft iedere meubelzaak wel accesoires
Ook intratuin heeft veel of eijerkamp
Action heeft soms ook leuke dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelf heb ik met en met dingen gekocht.. bij de Kwantum en leenbakker hebben ze hele betaalbare leuke dingen (vind ik dan).
bij blokker hebben ze maar weinig, maar zit soms wat leuks tussen.
Ikea kom ik niet graag..
vazen, bloempotjes, kaarsenhouders koop ik meestal van Des pots of Dutz verkopen ze bij de duurdere bloemist of in zo'n woondecoratie winkels.
Online heb ik dingen gekocht bij fonq.
Loods 5 is een grotere winkel wel.
heb her en der alles bij elkaar gezocht.
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank en heb koffie en een boterham op![]()
ik ga rond 12 uur dan is het in de sportschool rustig
jaa heb ik ook wat dingen van staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Action heeft soms ook leuke dingen
Owquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn sportschool gaat dan juist dicht.
hmm hier juist meer wolken dan gister.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
Helemaal geen wolken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
Minder dikke wolken dan gisteren buiten
De wolken zijn geswitcht van plekquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm hier juist meer wolken dan gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |