Zo is datquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Alleen @:swj heeft hier een blauwe rol.
Ik herinner je aan de regels.
pseudomod..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus ik herinner even dat dit geen dts is
Het is helemaal geen regelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel
Als we gaan doen dat het alleen geldt als jij t vindt is het einde zoek
En zo is hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aeque het volgende:
Als je iets ziet wat niet zou mogen of je niet bevalt: tr. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:24 schreef aloa het volgende:
Kapen is gewoon kut.
Want hier mag het niet en ergens anders mag het wel. De willekeur maakt dat je niet weet waar je aan toe bent en dat zorgt weer voor ergernis.
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal moddenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik herinner aan een regel
Ik wist ff niet zeker of aeque dit wist
En jij bent hier ook niet in functie.
Het is me dan ook nog nooit opgevallen. Ik let er hier ook niet zo op. Toevallig viel het me op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
pseudomod..![]()
Daarbij is het apart dat er vannacht nog gekaapt werd hier en al vaker hier gedaan is door een aantal users heb ik je nog nooit op zien reageren.
Heb je mooi gedaanquote:
M'n buikje is wel een beetje te zien inmiddels.quote:
Ik geef gewoon mijn mening, mag dat ook al niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.
Verdere discussie lijkt mij dan ook overbodig.
Ik pseudomod nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal modden
Wat jij niet mag is pseudomodden en een mod zeggen wat ze wel of niet mag
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, mag dat ook al niet?
Bij UTO of BB was dat verboden (kapen).
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik pseudomod niet
Jij mod alleen op de regels waar je zin in hebt
Het is toch wrl een regel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is geen willekeur, het is gewoon geen regel.
Verdere discussie lijkt mij dan ook overbodig.
Daarom extra lief!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thanks!
Heeft wel even geduurd hoor, breien is niet makkelijk man o man
Even trainen is t er zo weer afquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
M'n buikje is wel een beetje te zien inmiddels.
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is toch wrl een regel?
Of oprecht niet?
Ik hoor overal dat de regel is dat de laatste opent. Maar dat is dus niet?
Er is geen regel. Er worden wel regels gemaakt die per subforum ( of topic) verschillend zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is toch wrl een regel?
Of oprecht niet?
Ik hoor overal dat de regel is dat de laatste opent. Maar dat is dus niet?
Ik pseudomod nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag hier modden als ik wil. Ik mag overal modden
Wat jij niet mag is pseudomodden en een mod zeggen wat ze wel of niet mag
Oké, goed om te weten. In rls fora waar dotteke mod werd er streng op gelet en werd je aangesproken. Dus ik ging er vanuit dat t een regel was. Zo werd dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is normaal dat we het zo doen, maar niemand gaat je hier een note/ban voor geven.
Je kunt het gooien op een stukje fatsoen in bepaalde fora, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |