SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lief dat je dat vraagt. Veel te vroeg wakker, 6 uur al. Verder gaat het moah.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is het met jou deze zaterdag?
Kapen vanaf de potquote:
Oww dat klinkt niet zo fijn..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Veel te vroeg wakker, 6 uur al. Verder gaat het moah.
Ik ga nu even boodschappen doen etc...
Hoe is't met jou?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:44 schreef aeque het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon iedereen de moeder slowchattenDit is dts nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier mag en hoef je niet te kapenTrust nobody
Nee, dat wil niet. Dan lig ik maar te liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oww dat klinkt niet zo fijn..
Lukt het niet om nog even lekker te blijven liggen?
![]()
Boodschap ze
Soms is het beter om maar gewoon op te staan inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat wil niet. Dan lig ik maar te liggen.
Ik lig er voor mij zelf niet zo wakker van hoor. Maar het hoort hier niet kapen.quote:
En lekker opstarten met een kop koffiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Soms is het beter om maar gewoon op te staan inderdaad
En jij bent niet blauw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit is dts niet
Hier mag en hoef je niet te kapen
Jou truitje wel in je UIquote:
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel magquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nee officieel mag je hier niet kapen toch wordt het hier regelmatig door meerdere mensen gedaan.
So sweetquote:
Dat kutbekken blijft storend, maar....... wel beter dan het was gelukkig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Morgen dott!!![]()
heb je goed kunnen slapen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een gewoonte die men meeneemt uit een ander topic waar het wel mag
Nog steeds zo'n last ervan dat je er niet goed van kunt slapen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kutbekken blijft storend, maar....... wel beter dan het was gelukkig.
Het is hier ook rustig, gebeurd weinigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaat bijna weer open dan is het hier weer rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |