quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Banketstaaf van je negerslaaf.
Het is de herhaling die mensen doet kopen, even zonde complotten of wat dan ook. Goebbels in de 2e wereld oorlog was een meester in het bespelen van mensen. Herhaling, herhaling, herhaling en dan gaan mensen er in mee en gaan het normaal vinden. Grote bedrijven hebben dat principe gewoon overgenomen, hoe langer ze het volhouden en hoe eerder ze het in de vitrines leggen hoe normaler iedereen het gaan vinden. Het is gewoon serieus een mind issue ding, en werkt bij veel mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja je hoeft het niet te kopen toch.
Tegenwoordig doen supermarkten het waarschijnlijk expres gratis reclame omdat mensen dan foto’s gaan maken en het op sociale media zetten.
Had op dat moment keelontsteking en aambeien, dus wist niet goed wat ermee te doen. Denk dat ze wel Fokker was, want was minimaal 30cm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had geen trek in een banketstaaf?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had op dat moment keelontsteking en aambeien, dus wist niet goed wat ermee te doen. Denk dat ze wel Fokker was, want was minimaal 30cm.
Daarom post @aeque graag gifjes van Martien Meiland voor Mikey.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is de herhaling die mensen doet kopen, even zonde complotten of wat dan ook. Goebbels in de 2e wereld oorlog was een meester in het bespelen van mensen. Herhaling, herhaling, herhaling en dan gaan mensen er in mee en gaan het normaal vinden. Grote bedrijven hebben dat principe gewoon overgenomen, hoe langer ze het volhouden en hoe eerder ze het in de vitrines leggen hoe normaler iedereen het gaan vinden. Het is gewoon serieus een mind issue ding, en werkt bij veel mensen.
En dat heeft niks met complotten of wat dan ook te maken. Zo werkt het brein bij veel mensen. Zie je het vaak dan is het normaal.
Zou het passen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom post @:aeque graag gifjes van Martien Meiland voor Mikey.
Denk dat de jeugd van toen iets anders was dan nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarom zijn er geen leuke series meer als the A-Team eigenlijk? Dat was zo lekker onschuldig vermaak
Sowieso weinig programma’s voor het hele gezin tegenwoordig. Vroeger keken we thuis met z’n allen Alf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waarom zijn er geen leuke series meer als the A-Team eigenlijk? Dat was zo lekker onschuldig vermaak
En het kleine huisje op de prairie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso weinig programma’s voor het hele gezin tegenwoordig. Vroeger keken we thuis met z’n allen Alf.
Ik leerde mezelf edgen aan op een klein kleuren teeveetje kijkend naar erotic dreams op Veronicaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat de jeugd van toen iets anders was dan nu.
Ik vond de Pin up club al heel spannend.
Tour of Dutyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso weinig programma’s voor het hele gezin tegenwoordig. Vroeger keken we thuis met z’n allen Alf.
Knight Rider, Hey Kitt come in the back door...quote:
Ofquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het kleine huisje op de prairie.
Even niet over series, maar films... Old Yeller... Daar heb ik als kind bij gehuild...quote:
Gullie benne ouder dan ik, of onze antenne stond alleen op Duitsland gerichtquote:
The Champ.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even niet over series, maar films... Old Yeller... Daar heb ik als kind bij gehuild...
Emil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gullie benne ouder dan ik, of onze antenne stond alleen op Duitsland gericht
Nope.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken ik niet, laat me raden? Hij won op het eind?
Het was ook geen Rocky.quote:
Deerhunter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar beste oorlogsfilms dan?
M’n ma noemt hem Zwarte Piet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Sow, goeie keuzes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deerhunter.
Full metal jacket
Platoon
Wil hierbij nog wel Tears from the Sun benoemen als action movie die ook veel emotie opriep bij mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deerhunter.
Full metal jacket
Platoon
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n ma noemt hem Zwarte Piet.Wat kon hem nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Black hawk down.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil hierbij nog wel Tears from the Sun benoemen als action movie die ook veel emotie opriep bij mij.
American Sniper was gruwelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Black hawk down.
Hamburger hill.
Ja ik ken ze, maar de wanhoop die er in Tears from the sun was op het einde dat doet voor mij die films die je nu zegt teniet. Maar waren ook goeie films. Maar wat TftS had op het einde was wel tranen in de ogen met die grenzen dicht. Ja ik ben wat dat betreft een softiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Black hawk down.
Hamburger hill.
Is eigenlijk helemaal niet mijn genre.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
American Sniper was gruwelijk.
Was er wel even stil van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is eigenlijk helemaal niet mijn genre.
Schindlers list.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik ken ze, maar de wanhoop die er in Tears from the sun was op het einde dat doet voor mij die films die je nu zegt teniet. Maar waren ook goeie films. Maar wat TftS had op het einde was wel tranen in de ogen met die grenzen dicht. Ja ik ben wat dat betreft een softieBen rechts, maar mensen komen bij mij eerst.
Ik moet je eerlijk zeggen dat bij die trein scene ik het niet droog hield dacht, wat kunnen we elkaar als mens aan doen.....quote:
Die sjonnie depp film is toch geen Quentin film toch? ben de naam kwijt ....Too muc Ket now....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zijn de beste drugs gerelateerde films?
Geen Tarantino noemen.
Blow?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 03:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die sjonnie depp film is toch geen Quentin film toch? ben de naam kwijt ....Too muc Ket now....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |