Lekker slipe.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut 2 uur al geweest, moet morgen nog geen fuck doen. Wekker maar uitgezet.
Je hebt wel een punt, mijn kerstballen hebben ook alle kleuren en geen vrouw die ze momenteel leegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zeuren sommige mensen er altijd over dat de pepernoten/kruidnoten etc nu in de winkels komen te liggen. Je hoeft het toch niet te kopen.
Kan je ook zelf doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, mijn kerstballen hebben ook alle kleuren en geen vrouw die ze momenteel leegt.
Laat je er eentje aan huis komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast het is weekend.... Dan ga ik niet werken.
Dat is wel ook weer een verhaaltje waard... Nee doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat je er eentje aan huis komen.
Met een piek?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat je er eentje aan huis komen.
Je hebt wel serieus mijn verhaaltje verneukt want had er zo een in huis....... Zag er ook compleet niet uit als op de foto's maar ook al meer dan 10 jaar geleden.quote:
Een kerstboom wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zonder missen ze wat of nie?
Niet of niet meer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel ook weer een verhaaltje waard... Nee doe ik niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt wel serieus mijn verhaaltje verneukt want had er zo een in huis....... Zag er ook compleet niet uit als op de foto's maar ook al meer dan 10 jaar geleden.
En die discussie begint vaak in Mei al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net op de nl reddit wel een interessante discussie waarom zeuren nederlanders als het sinterklaas snoepgoed in de winkel komt en waarom zijn ze er elk jaar zo verbaasd over dat dit eind augustus is dat was vijftien jaar geleden al zo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net op de nl reddit wel een interessante discussie waarom zeuren nederlanders als het sinterklaas snoepgoed in de winkel komt en waarom zijn ze er elk jaar zo verbaasd over dat dit eind augustus is dat was vijftien jaar geleden al zo.
Nou over wat ik net al zei, dat snoepgoed kon weer vertrekken....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die discussie begint vaak in Mei al.
Ja je hoeft het niet te kopen toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die discussie begint vaak in Mei al.
Je had geen trek in een banketstaaf?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Nou over wat ik net al zei, dat snoepgoed kon weer vertrekken....
Banketstaaf van je negerslaaf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had geen trek in een banketstaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |