Dat is Karsdorp zeker niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit zo'n Feyenoorder in hart en nieren was
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus er komt nog maximaal 1 speler? Hopen maar dat Boscagli het hele seizoen fit blijft.
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zienquote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Dat is Nagalo..quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zien
Teze, Ramalho en ?quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergetenquote:Op zondag 1 september 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze, Ramalho en ?
Oja, Ketchupfles. Maar die vierde geen idee
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergeten
Sambo heeft vorig seizoen 201 minuten gemaakt voor PSV, dat is wel een gemis ja…quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.
Twee rechtsbacks weg is ook wel veel
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.
Met als resultaat dat je in plaats van 5-0, slechts met 3-0 verliest van Liverpool. Top hoor.
Dest heeft trouwens onlangs aangegeven dat hij hoopt in januari z’n rentree te maken.
Dan heb je na de winterstop (mits fit) Dest, Nagali (of Flamingo of zelfs Schouten) Boscagli en Karsdorp. Mauro jr. als back up, Dams en dan misschien nog een aankoop/huur waar nu de discussie over gaat.
Nog niet voldoende? Dan heb je Obispo, Ledezma, en Oppegard die je hopelijk niet hoeft op te stellen
quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
De rest ga ik het niet eens over hebben, dat is FC Eindhoven niveau.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Jeetje wat een frustratie.quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
De rest ga ik het niet eens over hebben, dat is FC Eindhoven niveau.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Helemaal niet hoor.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje wat een frustratie.
Er zijn een stuk meer problemen om gefrustreerd over te raken dan of mensen op een forum hetzelfde denken over welke richting PSV op zou moeten gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je goed te verbergen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |