Als ik het me goed herinner is dat al een seizoen of 2 niet meer zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:26 schreef AmenhotepIV het volgende:
PSV moet ieder seizoen een grote verkoop doen om de begroting sluitend te krijgen.
Helaas momenteel wel ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Uiteindelijke resultaat is wel hetzelfde, 2x verlies en 0 punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:07 schreef Buitendam het volgende:
Als Nagalo en Karsdorp rond zijn ben ik eigenlijk niet ontevreden over deze transferwindow.
Ja, huur zou mooi zijn. Iedere LB bij wie ze aankloppen weet dat meteen op de bank zit als Dest wedstrijdfit is. Dan ga je niet met miljoenen smijten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.
Ik ben woedend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:01 schreef Oriente het volgende:
Gefeliciteerd met tokkie Rick @:coco
Bullit round.quote:
Met ideale schoonzonen win je de competitie nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ajax tokkie Lang en Feyenoord tokkie Karsdorp in je gelederen
Lekker. Ze weten duidelijk waar ze moeten zijn voor de prijzen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Daar wordt het kampioensfeest niets minder leuk door.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Uhmquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
BMG heeft meerdere malen aangegeven dat ze ‘geen spelers’ meer wilden verkopen. Geen specificatie over de positie.
Anyway, hier lijken de meeste wel vrij content met hoe de situatie Sepp/Itakura is aangepakt en dat het allemaal vrij logisch is. Hopelijk houden we diezelfde energie vast als we dalijk in een belangrijke pot met Obispo of Flamingo aan mogen gaan treden vanwege een blessure oid, of als die Nagalo toch ineens niet komt.
https://www.psvfans.nl/ps(...)-zomer-niet-te-koop/quote:“Het klopt dat er interesse is. Natuurlijk wekt een speler als Ko de belangstelling van veel clubs. Maar we willen geen verdediger verkopen, we willen er nog één binnenhalen", reageert Borussia Mönchengladbach-directeur Roland Virkus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |