Volle vertrouwen in deze spelersquote:Op zondag 1 september 2024 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus WE gaan het doen met deze groep?
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
David Neres is op lokale manier welkom geheten bij Napoli,
gewoon meteen een pistool tegen zijn hoofd
https://www.ad.nl/buitenl(...)0-000-euro~a4b6953c/
ja dat maakt het allemaal prima idd. En nee dat zeg je niet maar insinueer je wel. Lekker simpelquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.
Gelukkig breken ze nooit thuis in wanneer die spelers moeten spelenquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Beetje dommig om met 100k om je pols door een arm deel van Italië te lopen. Napels kent veel armoede, dus had hij kunnen zien aankomen.
quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hakim Ziyech, Christian Wilhelmsson en Samuel Eto'o.quote:Op zondag 1 september 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben druk geweest, heeft iemand even een samenvatting van al onze inkomende transfers van vandaag?
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.quote:Op zondag 1 september 2024 17:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat maakt het allemaal prima idd. En nee dat zeg je niet maar insinueer je wel. Lekker simpel
NapelsGODquote:Op zondag 1 september 2024 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
David Neres is op lokale manier welkom geheten bij Napoli,
gewoon meteen een pistool tegen zijn hoofd
https://www.ad.nl/buitenl(...)0-000-euro~a4b6953c/
quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Lijkt mij vervelend. Dyslexie.quote:Op zondag 1 september 2024 18:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.
Dan loop je het risico dat ze het van je af komen pakken.
als hij dat wil doen moet hij dat gewoon kunnen doen zonder dat er bepaalde mensen daar gebruik van willen maken. Maargoed dat is meer een discussie in bijv POL.quote:Op zondag 1 september 2024 18:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat het naïve is om in een gemiddelde Europese stad van enige formaat met een rolex om je pols te lopen.
Dan loop je het risico dat ze het van je af komen pakken.
Een druiper dat is pas vervelend.quote:Op zondag 1 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij vervelend. Dyslexie.
Sterkte mannen!
Weinig nieuws erin toch? Eerst moet er wat weg en dan mag het niet duur zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie weer wat Eriksen gerichten
Steven Defour om er een kwartet van te maken.quote:Op zondag 1 september 2024 17:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hakim Ziyech, Christian Wilhelmsson en Samuel Eto'o.
Favelaboy is alle contact met z’n roots kwijt.quote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hij komt niet uit een favela meen ik, maar verder eens, hoef je in Brazilië ook niet te proberen en in NL ook al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 00:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Favelaboy is alle contact met z’n roots kwijt.
100k of 20 euro, ik zou niet het verschil kunnen zienquote:Op zondag 1 september 2024 16:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor..quote:Op maandag 2 september 2024 09:18 schreef Black-Death het volgende:
Nou er gaat echt niks meer komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |